Miksei omat tissit penkissä?Brainwashed kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 12:55Kyllä se oma perse kyykyssä taitaa olla tämän(kin) jutun pihvi...Moilanen kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 12:46 Punttialin pitäisi olla samassa rakennuksessa, jotta siellä jaksaisi käydä. Siksi teen himassa kahvakuula ja kehopainoharjoittelua pari- kolme kertaa viikossa. Pysyy ihan hyvin kuosissa, kun tohon lisää muutaman tunnin fillarointia tai uintia päälle.
Aloitus ei näy, mutta oliko tässä jenkana politiikka tai vaan ventovieraille jaettu video omasta perseestä kyykyssä?
![]()
Miehet jotka käy salilla
- RaspuReturn
- Reactions:
Re: Miehet jotka käy salilla
-
Brainwashed
- Reactions:
Miksei...RaspuReturn kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 12:59Miksei omat tissit penkissä?Brainwashed kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 12:55Kyllä se oma perse kyykyssä taitaa olla tämän(kin) jutun pihvi...Moilanen kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 12:46 Punttialin pitäisi olla samassa rakennuksessa, jotta siellä jaksaisi käydä. Siksi teen himassa kahvakuula ja kehopainoharjoittelua pari- kolme kertaa viikossa. Pysyy ihan hyvin kuosissa, kun tohon lisää muutaman tunnin fillarointia tai uintia päälle.
Aloitus ei näy, mutta oliko tässä jenkana politiikka tai vaan ventovieraille jaettu video omasta perseestä kyykyssä?
![]()
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
Triggeröityminen on alkanut, sillee hyvällä tavalla, show your true colors.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- RaspuReturn
- Reactions:
Narsistista itsensä ihailua.
Halua kokeilla omia rajojaan.
Halua ihan vaan pitää itsensä jossain kunnossa.
Jossain määrin se salilla näkyy, kenellä painottuu mikäkin motiivi.
Halua kokeilla omia rajojaan.
Halua ihan vaan pitää itsensä jossain kunnossa.
Jossain määrin se salilla näkyy, kenellä painottuu mikäkin motiivi.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Salilla jossa mä käyn on harvoin edes kukaan muu treenaamassa mun kanssa samaan aikaan mutta mitä nyt eri somekanavilla nähnyt niin omien suoritusten kuvaaminen ja postailu tuntuu olevan jonkunlainen epidemia. Mulla ei ole edes puhelin mukana salilla.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
- RaspuReturn
- Reactions:
Mulla on somekanava jossa jonkin verran lyhyitä treenivideoita.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:24Salilla jossa mä käyn on harvoin edes kukaan muu treenaamassa mun kanssa samaan aikaan mutta mitä nyt eri somekanavilla nähnyt niin omien suoritusten kuvaaminen ja postailu tuntuu olevan jonkunlainen epidemia. Mulla ei ole edes puhelin mukana salilla.
Tein sen lähinnä siksi että jää joku merkki ja todisteaineisto,
että näitä rautoja on joskus otettu. Viimeinen tilaisuus.
Sinänsä sillä ei ole mitään väliä, mutta voi se motivoida myös muita ikäisiä ja vähän nuorempiakin,
että ikämihenäkin voi olla ihan kohtuu kunnossa.
Sen suuntasta kommentia on myös videoihin tullut.
Voima on siinä hauska laji, että se ei näy päällepäin.
Itsehän treenaan omalla salila joten yleisöä täällä ei ole.
Mutta kyllä sen huomaa, aika usein jotakuta kynäniskaa saattaa video vituttaa.
- Bored
- Reactions:
Kuntosali ja kuntonyrkkeily maksettu nyt. Tällä viikolla alkaa. Kyllä nuo painot saavat vielä jäädä rauhaan. Ehkä kuukausi nyt vain ihan selkeästi kuntonyrkkeilyä. Toki painotkin kiinnostaa. AI teki kaksijakoisen ohjelman. Varoitti liian isoista painoista. Eli nyt iisisti etten pala loppuun. Ja myös nuo kuntonyrkkeilyt. Ei täydellä höyryllä nyt aluksi kuten mulla on tapana vaan todella rauhallisesti.
Tää elämäntapahtumien jakamisen pakko pätee moneen muuhunkin asiaan kuin punttaamiseen. Eihän se ketään vahingoita, mutta on se melkoista kun jotkut dokumentoi lähes kaiken someen. Tää vähän nauratti:anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:24Salilla jossa mä käyn on harvoin edes kukaan muu treenaamassa mun kanssa samaan aikaan mutta mitä nyt eri somekanavilla nähnyt niin omien suoritusten kuvaaminen ja postailu tuntuu olevan jonkunlainen epidemia. Mulla ei ole edes puhelin mukana salilla.
Urheilusuoritusten jakaminen ennen sosiaalista mediaa | TikTok https://share.google/bLj97ob3TKOojxlX0
Joskus sitä miettii onko joukossamme joku humanoidirotu. Ei näkyviä lihaksia mutta painoja lisätään tankoon aina vaan.... Ylipäätään ihmisten erot fyysissä suorituksissa voi olla hämmentävät.RaspuReturn kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:34Voima on siinä hauska laji, että se ei näy päällepäin.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:24Salilla jossa mä käyn on harvoin edes kukaan muu treenaamassa mun kanssa samaan aikaan mutta mitä nyt eri somekanavilla nähnyt niin omien suoritusten kuvaaminen ja postailu tuntuu olevan jonkunlainen epidemia. Mulla ei ole edes puhelin mukana salilla.
Toki henkisissäkin.
-
PaikallaMärkäruuti
- Reactions:
Mielestäni näkyy, kun osaa katsoa. Jos hartiat ovat kuin ladon ovet, se ei vielä todista mitään, mutta jos samaan aikaan naama on kuin ajokoiralla, on syytä olettaa ison koon olevan muutakin kuin läskiä.
Toki poikkeuksiakin on. Kullervo Lampela veti sarjaan alle 67,5 kg maasta Euroopan ennätyksen ( 277,5 ?) ja kaveri oli melkoisen sutjakka olemukseltaan. Entinen vanhan ajan metsuri, jolla oli selässä rykiniä ja näppi piti.
Luonnekin oli Lampelalla enämpi vaatimaton. Kun häntä onniteltiin ennätyksestä, Kullervo sanoi, että kyllä tuolta pohjoisesta kovempia vetäjiä löytyisi, kun vaan joka antaisi heille tangon.
- Bored
- Reactions:
Tässä jonkinlainen AI:n tekemä raakile treeniohjelmasta. Koska kuntonyrkkeily on keskiviikkona ja perjantaina niin ehkä punttisali maanantai ja lauantai? Lauantain treeni tulee kyllä heti perään perjantain kuntonyrkkeilyn jälkeen. Lepo on myös tärkeää kuten jokainen tietää.
Huomioita kun nyt jätin alkoholin noin puolitoista viikkoa sitten. Unen laatu on alkanut parantua. Mieli on tasapainoisempi. Syön psyykelääkityksen säännöllisesti.
Mutta ohjelma:
ChatGPT:
Hyvä – tehdään tästä sulle selkeä aloitusviikko.
Pidetään se kevyehkönä, niin saat rytmin kiinni ilman liiallista kuormaa.
Ensimmäinen viikko (aloitus)
Ma – Puntti A (ylävartalo)
Penkkipunnerrus käsipainoilla / tangolla: 3 × 10 (kevyt, lämmittelevä)
Kulmasoutu laitteella tai käsipainoilla: 3 × 10
Pystypunnerrus käsipainoilla: 3 × 10
Hauiskääntö käsipainoilla: 2 × 12
Vatsarutistus / lankku: 2 × 20s lankku tai 2 × 15 vatsaa
(kävely salille = hyvä alku- ja loppulämmittely)
Ke – Kuntonyrkkeily
Mene rauhassa mukaan, kuuntele ohjaajaa.
Tämä tulee toimimaan kovana sykkeen nostajana.
To – Puntti B (alavartalo)
Kyykky / jalkaprässi: 3 × 10 (kevyt, tekniikka tärkein)
Romanian maastaveto käsipainoilla / tanko: 3 × 10
Reiden ojennus laitteessa: 2 × 12
Reiden koukistus laitteessa: 2 × 12
Pohkeet seisten: 2 × 15
Sivulankku: 2 × 15–20s / puoli
Pe – Kuntonyrkkeily
Tämä “sulkee viikon” ja vie alkoholin paikan kuten sanoit.
La–Su – Kevyttä liikkumista
Kävely 3–5 km
Tai lepo jos keho tuntuu väsyneeltä.
Huomioita kun nyt jätin alkoholin noin puolitoista viikkoa sitten. Unen laatu on alkanut parantua. Mieli on tasapainoisempi. Syön psyykelääkityksen säännöllisesti.
Mutta ohjelma:
ChatGPT:
Hyvä – tehdään tästä sulle selkeä aloitusviikko.
Pidetään se kevyehkönä, niin saat rytmin kiinni ilman liiallista kuormaa.
Ensimmäinen viikko (aloitus)
Ma – Puntti A (ylävartalo)
Penkkipunnerrus käsipainoilla / tangolla: 3 × 10 (kevyt, lämmittelevä)
Kulmasoutu laitteella tai käsipainoilla: 3 × 10
Pystypunnerrus käsipainoilla: 3 × 10
Hauiskääntö käsipainoilla: 2 × 12
Vatsarutistus / lankku: 2 × 20s lankku tai 2 × 15 vatsaa
(kävely salille = hyvä alku- ja loppulämmittely)
Ke – Kuntonyrkkeily
Mene rauhassa mukaan, kuuntele ohjaajaa.
Tämä tulee toimimaan kovana sykkeen nostajana.
To – Puntti B (alavartalo)
Kyykky / jalkaprässi: 3 × 10 (kevyt, tekniikka tärkein)
Romanian maastaveto käsipainoilla / tanko: 3 × 10
Reiden ojennus laitteessa: 2 × 12
Reiden koukistus laitteessa: 2 × 12
Pohkeet seisten: 2 × 15
Sivulankku: 2 × 15–20s / puoli
Pe – Kuntonyrkkeily
Tämä “sulkee viikon” ja vie alkoholin paikan kuten sanoit.
La–Su – Kevyttä liikkumista
Kävely 3–5 km
Tai lepo jos keho tuntuu väsyneeltä.
Sinun (ja minun) kaltaisia lihaksilla pullistelijoita normaali kynäniska pitänee lapsekkaina pelleinä.RaspuReturn kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:34anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:24Salilla jossa mä käyn on harvoin edes kukaan muu treenaamassa mun kanssa samaan aikaan mutta mitä nyt eri somekanavilla nähnyt niin omien suoritusten kuvaaminen ja postailu tuntuu olevan jonkunlainen epidemia. Mulla ei ole edes puhelin mukana salilla.
Mutta kyllä sen huomaa, aika usein jotakuta kynäniskaa saattaa video vituttaa.![]()