Siis ladyfit on malli, jossa vyötärö kaartuu sisäänpäin. ei se manboobseille käy ollenkaan,kun niiden kanssa on yleensä iso mahakinBrainwashed kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 16:18En ollut tullut ajatelleeksi että miesten ja naisten T-paidoissa olisi rakenteellisia eroja per se, mutta selväähän se on että niillä eroilla on ihan spesifinen tarkoituksensa. isot manboobsit omaavalla voi naisille tarkoitettu paita sopia paremmin.
![]()
Valitkaa miehet tai miehelle t-paita
Re: Valitkaa miehet tai miehelle t-paita
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Alarivin 3. paita vasemmalta. Kiva väri ja purjelaiva.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Sininen fillariaihe. Lempiväri ja hauska itseen ihan sopiva teksti. + tietty fillari 
-
Brainwashed
- Reactions:
Okei, hyvä tietää, joka päivä oppii jotakin uutta...MooM kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 16:26Siis ladyfit on malli, jossa vyötärö kaartuu sisäänpäin. ei se manboobseille käy ollenkaan,kun niiden kanssa on yleensä iso mahakinBrainwashed kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 16:18En ollut tullut ajatelleeksi että miesten ja naisten T-paidoissa olisi rakenteellisia eroja per se, mutta selväähän se on että niillä eroilla on ihan spesifinen tarkoituksensa. isot manboobsit omaavalla voi naisille tarkoitettu paita sopia paremmin.
![]()
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
Aijaa, enpä tuota triviaa tiennytkään. Täytyy toivoa ettei hänelle käy samaten kuten kävi ainoalle oikealle Supermanille ammoin.MooM kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:49mutta ei, jos on Jason Momoa tai edes saman kaliiberin rintakehä? Vain onko Momoa ja Cavill jotenkkn pervonoloisia jo muutenkin (Cavill ei kyllä ole, yhtään ja sehän on irl:kin varsin kiltin oloinen, harrastaa nörttitouhuja ja hevosia (silleen hyvässä, ei-pervossa mielessä))?asdf kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:32Mulla yleensä vähän haittaa, jos kaula-aukko on sellainen, että rintakarvat näkyy. Se on musta jotenkin pervoa. Tai viesti siitä, että tahtoo pervoilla.MooM kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:25Ei tuo minusta mitenkään erikoinen ole. Voisin kuvitella, että oma mieskin käyttäisi, vaikka rasvaprosentti peittää lihasten tarkemmat muodot. Todennäköisesti kuitenkin hän vierastaisi tuota kaula-aukkoa, liian epä-t-paitamainen.asdf kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:20 Mä haluaisin tietää, millaiselle miehelle sopii alarivin kolmas. Itse sanoisin, että Jason Momoalle tai Henry Calillille, eli sellaisille geeniloton voittajille, jonka tasolle taviksilla ei ole kovasta treenaamisesta ja symppiksen harjoittelusta huolimatta mitään asiaa.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Valkoinen neulo t-paita:Brainwashed kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 16:13REPS!asdf kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:32Mulla yleensä vähän haittaa, jos kaula-aukko on sellainen, että rintakarvat näkyy. Se on musta jotenkin pervoa. Tai viesti siitä, että tahtoo pervoilla.MooM kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:25Ei tuo minusta mitenkään erikoinen ole. Voisin kuvitella, että oma mieskin käyttäisi, vaikka rasvaprosentti peittää lihasten tarkemmat muodot. Todennäköisesti kuitenkin hän vierastaisi tuota kaula-aukkoa, liian epä-t-paitamainen.asdf kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:20 Mä haluaisin tietää, millaiselle miehelle sopii alarivin kolmas. Itse sanoisin, että Jason Momoalle tai Henry Calillille, eli sellaisille geeniloton voittajille, jonka tasolle taviksilla ei ole kovasta treenaamisesta ja symppiksen harjoittelusta huolimatta mitään asiaa.
Löytyi se kohta mihin sinäkin asetat rajasi pervoilun suhteen, eli Sean Conneryn Bond on NO, mutta Roger Moore YES.
Minulla se pervousraja kulkee alempana, eli jos housujen löysyyden aiheuttama aukko on sellainen, että persekarvat näkyy.
Valkoinen T-paita on hienoin, I Do My Own Stunts hauskin. Mitä se muuten maksaa?
![]()
Textured Linen Short-Sleeve Jumper
Save to Wishlist
Polo Ralph Lauren
345,00 €
Sininen hauska paita 19,90€
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Taisin tilata väärästä paikasta, kun maksoi lähes 40 €. Tyhmästä päästä...
Mene mene tekel upharsin.
-
Ykkösnolla
- Reactions:
Kuten moni muukin täällä ehdottaa: yksivärinen, tekstitön ja kuvaton T-paita on paras. Väriltään tumma ja kooltaan avara, niin vartalon muodot eivät erotu.
Tuo tekstiasia on kaikista kummallisin. Kaupoissa näkee alushousuja, joissa lukee isolla "Björn Borg". Minusta se on yksinomaan ällöttävää, en ikinä ostaisi sellaisia, ja ihmettelen, miksi kukaan ostaa.
Tuo tekstiasia on kaikista kummallisin. Kaupoissa näkee alushousuja, joissa lukee isolla "Björn Borg". Minusta se on yksinomaan ällöttävää, en ikinä ostaisi sellaisia, ja ihmettelen, miksi kukaan ostaa.
He ovat wannabe-porilaisia. Kirjoittavat vain puuttuvan e:n tuohon väliin.Ykkösnolla kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 20:14 Tuo tekstiasia on kaikista kummallisin. Kaupoissa näkee alushousuja, joissa lukee isolla "Björn Borg". Minusta se on yksinomaan ällöttävää, en ikinä ostaisi sellaisia, ja ihmettelen, miksi kukaan ostaa.
Yhden naisen alkkareissa luki "I am saving myself for Jesus". Se oli hyvä pano, mutta ei niin hyvä, kuin nainen, jolla oli Batman-pikkuhousut.Ykkösnolla kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 20:14 Kuten moni muukin täällä ehdottaa: yksivärinen, tekstitön ja kuvaton T-paita on paras. Väriltään tumma ja kooltaan avara, niin vartalon muodot eivät erotu.
Mene mene tekel upharsin.
-
Brainwashed
- Reactions:
En minäkään ostaisi, mutta "John Holmes" tai "Ron Jeremy" kalsareista voisin kyllä muutaman kympin maksaakin, ihan huumorimielessä. Kas siinäpä tuoteidea jollekin. Miksi ne vartalon muodot pitäisi piilottaa? Tai toki ymmärrän ja tajuan miksi joku voi haluta vaatteiltaan sellaisia ominaisuuksia, mutta sellainen on kyllä miesten kohdalla selkeää homppelointia, olet sellainen kuin olet ja sillä sipuli.Ykkösnolla kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 20:14 Kuten moni muukin täällä ehdottaa: yksivärinen, tekstitön ja kuvaton T-paita on paras. Väriltään tumma ja kooltaan avara, niin vartalon muodot eivät erotu.
- anonymous hater
- anonymous hater
Menestynyt urheilija myy omalla nimellään alusvaatteita. Jokainen ymmärtää, ettei ”Björnillä” ole vaatteiden suunnittelun kanssa mitään tekemistä. Hyvä kysymys kuuluu: mitä mies ostaa, kun hän ostaa housut, joissa lukee Björn Borg?
-
Brainwashed
- Reactions:
Oho! En maksaisi tuosta T-paidasta kymmenesosaakaan pyydetystä hinnasta.Kissatäti kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 17:05Valkoinen neulo t-paita:Brainwashed kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 16:13REPS!asdf kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:32Mulla yleensä vähän haittaa, jos kaula-aukko on sellainen, että rintakarvat näkyy. Se on musta jotenkin pervoa. Tai viesti siitä, että tahtoo pervoilla.MooM kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:25Ei tuo minusta mitenkään erikoinen ole. Voisin kuvitella, että oma mieskin käyttäisi, vaikka rasvaprosentti peittää lihasten tarkemmat muodot. Todennäköisesti kuitenkin hän vierastaisi tuota kaula-aukkoa, liian epä-t-paitamainen.asdf kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:20 Mä haluaisin tietää, millaiselle miehelle sopii alarivin kolmas. Itse sanoisin, että Jason Momoalle tai Henry Calillille, eli sellaisille geeniloton voittajille, jonka tasolle taviksilla ei ole kovasta treenaamisesta ja symppiksen harjoittelusta huolimatta mitään asiaa.
Löytyi se kohta mihin sinäkin asetat rajasi pervoilun suhteen, eli Sean Conneryn Bond on NO, mutta Roger Moore YES.
Minulla se pervousraja kulkee alempana, eli jos housujen löysyyden aiheuttama aukko on sellainen, että persekarvat näkyy.
Valkoinen T-paita on hienoin, I Do My Own Stunts hauskin. Mitä se muuten maksaa?
![]()
Textured Linen Short-Sleeve Jumper
Save to Wishlist
Polo Ralph Lauren
345,00 €
Sininen hauska paita 19,90€
- anonymous hater
- anonymous hater
Parhaat ovat yksivärisiä ja ilmaisia. Ilmaisissa on kyllä teksti. Minun paidoissa on tekstit hihassa, toisessa FORTACO ja toisessa Lapuan Peruna.