Itselläni on vahva luulo että tulevaisuuden voi ennustaa. Ja että tulevaisuus on jo olemassa vaikka tällä hetkellä emme kykene sitä näkemään. Viitaten jos pystyisimme "Jäädyttämään" universumin hetkeksi ja ottamaan "Snapshotin". Sitten tietäisimme jokaisen atomin ja alkeishiukkasten spinnit ja paikat (Tuohan ei ole nykyään mahdollista edes fyysikan teorioiden mukaan. Hiukkasen paikkaa ja nopeutta ei voi mitata samaan aikaan.) voisimme ekstrapoloida universumin tulevaisuuden täydellisesti kuten voimme nyt ekstrapoloida täysin meenisyyden. Voimme laskennallisesti tehdä mallin joka on jopa tuottanut täysin Andromedan galaksin ja Linnunradan. Tästä olen linkannut uutisia tänne jo aikaisemminkin.ID10T kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 09:08En loukkaantunut. Ihmisen on hyvä tunnustaa puutteensa.Bored kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 09:01En tarkoittanut loukata. Kirjoittamani oli hieman mustaa huumoria ja sarkasmia ehkä.ID10T kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 08:24Ensinnäkään en ole moniavioinen ja toiseksi, pahat tavat ovat tosiaan seuranneet mukana suhteesta toiseen. Nyt olen vihdoin viisastunut.Koskaan ei tiedä, mitä elämä tuo tullessaan.Bored kirjoitti: Minulla oli vain se yksi tilaisuus ja mokasin sen. Tiesin jo silloin neljäkymmentä vuotta sitten että se oli se ainut tilaisuuteni. Tai toinen mahdollisuus. Aloin toteuttamaan ennustustani, vieläpä hyvällä menestyksellä.
Lisäksi koska minulla on mielenterveyden kanssa ongelmia näen että tulevaisuus vaikuttaa nykyiseen elämääni. Jo tähänkin päivään. Onneksi teillä on "Tavallinen" elämä. Minulla ei ole koskaan tylsää. Mutta välillä "Oireilu" tuottaa aikamoisia vaikeuksia ja ongelmia elämään ja varsinkin sosiaalisiin suhteisiin.