Olet turhan vaatimaton.Neutroni kirjoitti: ↑11 Loka 2025, 18:06Tuossakin pitäisi olla jonkinlaista vimmaa uhrata koko elämä rikastuakseen. Parhaimmillaankin minä olisin keskittynyt mukavaan elämään saatuani vähän rahaa ja minut olisi ostettu ulos firmasta muutamalla miljoonalla. Minä olisin saanut riippumattoman ja taloudellisesti turvatun loppuelämän ja joku muu olisi käärinyt isot rahat.Brainwashed kirjoitti: ↑11 Loka 2025, 17:29 Sinulta puuttuu kunnianhimo, mutta joku jolla sitä on nappaisi sinut rahasammokseen, jolloin olisit vaurastunut siinä sivussa. En epäile yhtään, sillä potentiaalia sinulla on, mutta kuten todettu, niin yleinen asenteesi kapitalistista systeemiä kohtaan olisi vakavin menestymisen este kohdallasi.
En minä ole aina ollut vasemmistolainen. Olin ennemmin libertaari yövartijavaltion kannattaja, kun menin opiskelemaan ja kuvittelin saavani kaiken helposti nokkeluuteni ansiosta.
Minultakin puuttuu serious tason rikastumiseen vaadittavat kriteerit, mutta jos pitäisi arvioida kumpi meistä menestyisi paremmin USAssa, niin sinä sen tekisit, mutta sitä ennen joutuisit kyllä heivaamaan poliittiset ideologiat joita harrastat.
Joku Elonin kaltainen visionääri olisi napannut sinut tiimiinsä, jossa nörtteilemällä olisit päässyt rahan makuun, ilman mitään sen kummempia kompia, ts ne sellaista skenariota estävät kompat ovat itsesi kehittämiä.