Itse olet tunkemassa sitä jumalaasi jokaiseen mahdolliseen aukkoon. Minä vastaan vain pelkästään sinun esiin ottamiin asioihin.OlliS kirjoitti: ↑29 Huhti 2024, 23:46 Minä en jatka teismistä ja ateismista tässä. Sanoin jo, että kosmologia agnostisesti, ja piste. Missä ketjussa haluat puhua?
Itse asian, kosmologian, universumin, kaikkeuden, avaruuden rakenteen suhteen on niin, että mitään ei tapahdu, ennenkuin tiedeyhteisö ottaa uuden teorian asiakseen. Siihen asti ACG, MOND ja minä ja Gossu lyömme päätämme seinään.
Kuitenkin olemme Galilein asemassa ja tiedeyhteisö on maakeskeisen systeemin asemassa omasta mielestämme. Ja jatkamme sitä työtä sinnikkäästi, vaikka kuinka haukutaan.
Sitä tässä vaan odotellaan sitten nöyrästi, tiedeyhteisön takinkäännöstä, muuta ei voi.
Vastaukseen olisit tarvinnut vain pari virkettä ja olisit lopettanut jumalakeskustelun vaikka sitten siihen, mutta jostain kumman syystä päädyit kirjoittamaan vain pitkän selityksen, miksi et voi vastata.
Jos vielä haluat yrittää jollakin tavalla säilyttää kasvosi, niin siirsin kysymyksen "Jumala tieteessä" -ketjuun.
viewtopic.php?p=209069#p209069