Ja yleensä Raspu olet osunut aina oikeaan kun olet varoitellut tai antanut ohjeita minulle. Se on varmaan omat kokemuksesi ja historiasi mikä antaa syvyyttä noihin analyyseihin. Tiedän että pidät minun puoliani.
Kaiken lisäksi tytön ja poikaystävän suhde on jatkuvassa on/off tilassa. Viikossakin erotaan ja palataan yhteen useita kertoja. Lisäksi suhde on rikki. Olen selittänyt tytölle ettei kaikkea voi korjata. Ja varsinkaan jos vain toinen osapuoli on valmis tekemään töitä tai sitten ei edes kumpikaan. Useat hänen ystävistään ovat minulle sanoneet etteivät jaksa tuota jatkuvaa draamaa ja heitä ei enää kiinnosta mitä tyttö tekee.
Olut ja antabus
Re: Olut ja antabus
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Sopinee ketjuun...
”En suosittele antabusta kenellekään. Sen kanssa tulee ryypätessä ihan kammottava olo.” - Matti NykänenDeimos kirjoitti: ↑07 Joulu 2022, 17:24 Meillä kummallakin on ilmeisesti korona. Nuorella naisella selkeä positiivinen, kaksi punaista viivaa. Kuumetta 37,3 astetta.
Itsellä 37,3 astetta ja testaaminen ei kiinnosta paskan vertaa.
Hän nappailee olutta ja itse myös testasin miten se toimii antabuksen kanssa. Kuulemma 3-4 tuopin jälkeen olo tasoittuu. Ammattilainen kertoi näin. Siis itse noin 0,5 dl. Ainut oire vatutus. Joskus vain tekee vetää pää täyteen ja unohtaa kaikki tää paska.
Kaikki luulee omistavansa mut. Mutta sehän onkin heidän erehdyksensä, ei minun.