Mikä on ollut fyysisesti uuvuttavinta mitä olet tehnyt?

asdf
Reactions:

Re: Mikä on ollut fyysisesti uuvuttavinta mitä olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Mä ihmettelen kanssa, että kuinka vässykkähommia ne asialliset hommat on olleet, jos paneminen on kaikkein raskainta.
Mene mene tekel upharsin.
Pattinero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Neutroni kirjoitti: 01 Marras 2024, 19:07
Brainwashed kirjoitti: 30 Loka 2024, 11:02 Ilmeisesti ovat palstan miesoletetut pelkkiä vässyköitä, kun kaikenlaisia homppelointitouhuja mainitsevat fyysisesti uuvuttavina kunnon panemisen sijasta.
Ei panemisesta tarvitse mitään urheilusuoritusta tehdä. Kun vähän optimoi, se sujuu varsin leppoisasti vähällä energialla.
Onkohan toi bw näissä hommissa joku ns. alan ammattilainen? Heille paneminen voi olla aika kovaakin fyysistä kuntoa vaativa suoritus. Vaikka on asia kyllä niinkin, että kun hommat on saatettu loppuun, niin tuleehan siitä monesti erittäin raukea olo, eikä ainakaan toviin mitään oikein jaksaisi tai viitsisi. Mutta, ei se rankinta ole mitä fyysisesti olen kokenut. En ilmeisesti ole saanut panemalla ajettua itseäni äärirajoille asti, vaikka pitkälle sitä kohti ehkä.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Pattinero kirjoitti: 31 Loka 2024, 18:50 Auton renkaiden vaihto podetun koronan jälkeen. Silloin olin aika perkeleen puhki. Hetken jo luulin, että lähtö auvoisemmille autoilumaille tuli.
Auton renkaiden vaihto on kevyttä hommaa kunhan ei kiirehdi. Olen ajatellut vaihtaa renkaat autooni koska ulkona on -3 C.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 01 Marras 2024, 19:15 Mä ihmettelen kanssa, että kuinka vässykkähommia ne asialliset hommat on olleet, jos paneminen on kaikkein raskainta.
No, tämä oli yksi niistä mun lukuisista heheh jutuista joihin kuitenkin liittyy ripaus totuutta, eli omakohtaista perseilyä, nimittäin, eh, jostain kumman syystä pidättelin henkeä kun nussin ihan ekoja kertoja, sillä seurauksella että melkein pyörryin pukille. Partneri käski lopulta touhuun kyllästyneenä minun hengittämään välillä, ja sujuihan se paneminen sitten jo huomattavasti kevyemmin.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Ertsu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Ertsu »

Kyllä 16 tuntinen työpäivä polttoleikkaajana on aika rankkaa. Siinä on jalat ihan muusina sen työpäivän jälkeen.
Pattinero
Reactions:

Tuulispää kirjoitti: 02 Marras 2024, 00:12
Pattinero kirjoitti: 31 Loka 2024, 18:50 Auton renkaiden vaihto podetun koronan jälkeen. Silloin olin aika perkeleen puhki. Hetken jo luulin, että lähtö auvoisemmille autoilumaille tuli.
Auton renkaiden vaihto on kevyttä hommaa kunhan ei kiirehdi. Olen ajatellut vaihtaa renkaat autooni koska ulkona on -3 C.
No ei se muutoin niin raskasta olekaan. Pointti olikin tossa koronan aika selvässä jälkitaudissa.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Tuulispää
Reactions:

Pattinero kirjoitti: 02 Marras 2024, 08:57
Tuulispää kirjoitti: 02 Marras 2024, 00:12
No ei se muutoin niin raskasta olekaan. Pointti olikin tossa koronan aika selvässä jälkitaudissa.
Joo ymmärrän.
Pattinero
Reactions:

asdf kirjoitti: 01 Marras 2024, 19:15 Mä ihmettelen kanssa, että kuinka vässykkähommia ne asialliset hommat on olleet, jos paneminen on kaikkein raskainta.
Tosimies panee itsensä haudan reunalle asti. Eikös tolla bw:llä ollut jotain Välimerellistä verta dna:ssa. Nehän on kylmiin pohjoisen asukkeihin verrattuna tulisieluisempia paneksijoita.
Albert Einstein
Pattinero
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 02 Marras 2024, 01:12
No, tämä oli yksi niistä mun lukuisista heheh jutuista joihin kuitenkin liittyy ripaus totuutta, eli omakohtaista perseilyä, nimittäin, eh, jostain kumman syystä pidättelin henkeä kun nussin ihan ekoja kertoja, sillä seurauksella että melkein pyörryin pukille. Partneri käski lopulta touhuun kyllästyneenä minun hengittämään välillä, ja sujuihan se paneminen sitten jo huomattavasti kevyemmin.

8-)
Huomasin vasta nyt tämän. Ilmankos olikin raju kokemus. Mullla toi sama on tullut vastaan koronan jälkeisen renkaiden kausivaihdon yhteydessä.
Albert Einstein
Toope
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Toope »

Ertsu kirjoitti: 02 Marras 2024, 01:40 Kyllä 16 tuntinen työpäivä polttoleikkaajana on aika rankkaa. Siinä on jalat ihan muusina sen työpäivän jälkeen.
Yövuoro (22.00-06.00) ja jatkoon aamuvuoro (06.00- 14.00) oli joskus aika raskas paperitehtaalla nuorna miehenä... Unirytmi meni niin v....x, että sitä jo hihitteli itsekseen. Mutta hyvät rahat tuli.
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Justis
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Justis »

Kyllä se Finlandia-hiihto on kyllä vienyt voiton kaikista muista suorituksista. Oli vielä parin päivän jälkeenkin melko voimaton olo. Parin kympin hiihtolenkit on ihan lasten leikkiä verrattuna siihen 75 kilometriin.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tänään uuvuttavinta on ollut kun minut potkaistaan ulos Tiedepalstalta aina kun hetkeksi häivyn vaikka olen yrittänyt rastita muista minut ruudun. Olen myös söhlännyt salasanani ja se sisäänkirjautuminen muistaa aina vanhan salasanan jolla en siis enää pääse sisään. Miten saan tyhjennettyä pelkästään tämän sivuston salasana muistin?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kissatäti kirjoitti: 04 Marras 2024, 22:01 Tänään uuvuttavinta on ollut kun minut potkaistaan ulos Tiedepalstalta aina kun hetkeksi häivyn vaikka olen yrittänyt rastita muista minut ruudun. Olen myös söhlännyt salasanani ja se sisäänkirjautuminen muistaa aina vanhan salasanan jolla en siis enää pääse sisään. Miten saan tyhjennettyä pelkästään tämän sivuston salasana muistin?
...taistele...taistele henkisilla ja älyllisillä kyvyilläsi niin kyllä nuo vaikeudet voitat! :D
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 04 Marras 2024, 22:01 Tänään uuvuttavinta on ollut kun minut potkaistaan ulos Tiedepalstalta aina kun hetkeksi häivyn vaikka olen yrittänyt rastita muista minut ruudun. Olen myös söhlännyt salasanani ja se sisäänkirjautuminen muistaa aina vanhan salasanan jolla en siis enää pääse sisään. Miten saan tyhjennettyä pelkästään tämän sivuston salasana muistin?
Minutkin palsta heittää ulos välillä. Joskus päivittäin, joskus harvemmin. Ehkä se liittyy verkkoyhteyden muutoksiin, olen välillä kotona piuhan päässä tai wifissä, plus töissä ja joskus VPN ja joskus ei.

Salasanojen muisti on selaimen asetuksissa, palstan asetuksista voit vain vaihtaa salasanasi. Chromessa menet oikean yläkulman kolmesta alekkaisesta pisteestä hallintasivulle, josta Autofill and Passwords. Siellä salasanojen hallinnassa voit säätää sivukohtaisesti salasanat kohdalleen. Minulla kyllä kysyy aina, jos muutan jonkin kirjautumisen salansanaa, että tallennetaanko uusi. Sekin kysely (on/off) lienee asetuksissa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Tuulispää
Reactions:

Justis kirjoitti: 04 Marras 2024, 21:08 Kyllä se Finlandia-hiihto on kyllä vienyt voiton kaikista muista suorituksista. Oli vielä parin päivän jälkeenkin melko voimaton olo. Parin kympin hiihtolenkit on ihan lasten leikkiä verrattuna siihen 75 kilometriin.
Kaveri kiersi Suomen fillarilla viikossa..yhdessa lammikossa repeytyi molemmat renkaat jonka takia joutui mennä Kajaaniin ostamaan uudeen. Kuulemma oli +34 C varjossa jolloin kuulemma tuntui ettei meinaa jaksaa pitää 28-30 km/t keskinopeutta.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin