Pelataanko väripojoa? - Musiikkileikki

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.
Erakko
Reactions:

Re: Pelataanko väripojoa? - Musiikkileikki

Viesti Kirjoittaja Erakko »

MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

marjatta1 kirjoitti: 05 Huhti 2025, 16:46
Jemina kirjoitti: 05 Huhti 2025, 16:35

Seuraava laittakoon taas yhden, kun säännöissä lukee, että jokainen saa laittaa vain yhden biisin vuorollaan.
Tein virheen ja ilmoitin sääntörikkomuksesta ylläpidolle. Pyysin poistamaan ylimääräiset. Kiitos huomautuksesta.
Nämä eivät ole mitään palstan sääntöjen rkkomuksia. Olen varma, että Kissatäti osaa rankaista sanallisesti ja riittävän armottomasti oman ketjunsa peiohjeita vastaan rikkovia :lol:
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

MooM kirjoitti: 06 Huhti 2025, 16:37
marjatta1 kirjoitti: 05 Huhti 2025, 16:46
Jemina kirjoitti: 05 Huhti 2025, 16:35

Seuraava laittakoon taas yhden, kun säännöissä lukee, että jokainen saa laittaa vain yhden biisin vuorollaan.
Tein virheen ja ilmoitin sääntörikkomuksesta ylläpidolle. Pyysin poistamaan ylimääräiset. Kiitos huomautuksesta.
Nämä eivät ole mitään palstan sääntöjen rkkomuksia. Olen varma, että Kissatäti osaa rankaista sanallisesti ja riittävän armottomasti oman ketjunsa peiohjeita vastaan rikkovia :lol:
...Mulle saa huomauttaa, kun olen sääntöjä rikkonut. Niin tein innoissani, kun useamman "värillisen" lempparikappaleeni palstalle laitoin...täällä on jo ihan hyvää väreihin musiikkia laitettu... :bueno:
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Jemina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jemina »

Suosittele ketjua Vastaa Viestiin