Niin se on päätuote.
Haluaistko 100 KW kokoisen tuulivoimalan pihaasi ?
Re: Haluaistko 100 KW kokoisen tuulivoimalan pihaasi ?
Tuo arkkiatri on lääkärin korkein arvonimi. Sinä et ole lääkäri etkä myöskään ymmärrä ympäristötekniikasta enempää kuin sika hopealusikasta.
Onneksi sinä et ymmärrä siitä yhtään mitään...joten olet siinä pelkkä nolla. Mä sentään opiskelen sitä aktiivisesti joka päivä.
Tässä perusannos aiheesta:
Kuulostaa Putouksen kehnonpuoleiselta sketsihahmolta.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Pilkkaaminen on ollut jo tuttua minulle 30 vuotta...olen heitetty ulos jokaiselta ilmailusaitilta...purjelentoa lukuunottamatta. Meillä ei haluta edistyä missään.
Sain ratkaistua viimeisen ongelman teräksisen 200 watin laitteen skaalaamisessa.
Äitini kaatui päänsä lattiaan 2-3 kertaa. Lääkäri ei ollut edes koskettanut hänen päätään...saati laittanut kuvauksiin.
Roskakuskit ei vie ser-jätettä vaan sinne roskakatokseen jäävät. Kunnes taloyhtiö joutuu ne poistamaan eri maksulla.Tuulispää kirjoitti: ↑05 Huhti 2025, 13:01Onhan siinä oma työnsä...pikkuasunnossa...naapurit häiriintyy poraamisesta...ja roskikset vanhoista mutta ehjistä televisioista.
Kaikki tällainen työ on poissa tuulivoimalan tekemisestä...ja ihmiskunta tuhoutuu ilman sitä....hitaasti mutta varmasti.
Jotain mätää tuossa on että minä joudun tekemään lääkärien hommat ja palpomaan oman äitin kallon terveyskeskuksessa ja antamaan lääkärille hoito-ohjeet....ja ajamaan sinne 300 km sivu.