Tiedepalstalaisten valokuvakerho
Re: Tiedepalstalaisten valokuvakerho
Eilen illalla, Karjalan laulumailla hellepäivän iltasumu pellon päällä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Kyllä se aika menee joutuisasti!..viduixmän.. kirjoitti: ↑22 Heinä 2024, 19:14
Muistan hyvin tuon raippaluotosillan kuvan jutun, onkohan siitä jo 13 vuotta, joka tapauksessa iltalehden keskustelupalstan juttuja ja olin silloin vielä nimetön kirjoittelija.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Aurinko eräänä iltana
Kova maa
Öinen tie
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Lukki syömässä
-
..viduixmän..
- Reactions:
Aika hieno. Käy kateeks...viduixmän.. kirjoitti: ↑24 Heinä 2024, 22:11 Käymässä rannikolla, maisema juuri äsken muutamia kymmeniä kilometrejä vaasasta etelään.
![]()
-
..viduixmän..
- Reactions:
Tonttu kirjoitti: ↑24 Heinä 2024, 22:18Aika hieno. Käy kateeks...viduixmän.. kirjoitti: ↑24 Heinä 2024, 22:11 Käymässä rannikolla, maisema juuri äsken muutamia kymmeniä kilometrejä vaasasta etelään.
![]()
Tämä on sellainen mukava pieni rauhallinen reirintäalue puolenkymmentä kilometriä korsnesistä etelään. Aikalailla ruotsia puhuvat täällä, mutta eipä tässä ole tarve kenenkään kansa jutellakaan. Hiukan taas täytyy testailla noita kaupan viinejä..
Ihana ilta!! Kaunis!..viduixmän.. kirjoitti: ↑24 Heinä 2024, 22:11 Käymässä rannikolla, maisema juuri äsken muutamia kymmeniä kilometrejä vaasasta etelään.
![]()
Luontoavusteista taidetta.
Ampiaiset lenteli pienessä myrkkypöllyssä päin terassin tolppaa.
Ampiaiset lenteli pienessä myrkkypöllyssä päin terassin tolppaa.
Rakas enkelimetsästäjäprinsessa Minttu.
Tämä talonpoikaismiljöö oli vielä 1960-luvulla lähellä Tervakoskea Rehakan kylässä (Hämeenlinnan ja Riihimäen välillä) kolmostieltä länteen pari kilometriä. En tiedä, miksi sitä ei enää ole, ja mihin rakennukset on viety? Jos on hävitetty, on tehty korvaamaton vahinko. Naapurin isäntä kertoi käyneensä pikkupoikana siellä pihapiirissä. Muisteli osan rakennuksista olleen huonokuntoisia.
Hurja!!