Äänestäisitkö Sannaa?
Re: Äänestäisitkö Sannaa?
Kiinnostavaa on se, miten gallupeissa tiettyjä puolueita suosivat aktivoituvat äänestämään. Persuilla on ollut vähän se ongelma, että se varsinkin protestijaos kyllä sanoo kannattavansa, mutta ei sitten viitsikään lähteä äänestämään. Vanhojen porvaripuolueiden kannattajat taas ovat hyvin tunnollisia. Sitä, miten käyttäytyvät demareiden kannattajista ne ihmiset, jotka fanittavat nimenomaan Marinia eikä puoluetta, on jonkinlainen arvoitus. Marin itse kun on tietenkin ehdolla vain yhdessä vaalipiirissä. Gallupeissa tämä ei ehkä niin näy.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
"Belgian vihreät asettivat alasajon toteuttamisen ehdoksi sille, että ne vuonna 2020 suostuivat mukaan seitsemän puolueen hallitukseen, jonka muodostaminen vaati vuoden mittaisen väännön. Vihreät taipuivat kuitenkin tinkimään vaatimuksestaan sen jälkeen kun Venäjän hyökkäys oli sinkauttanut energian hinnat nousuun.
Belgian seitsemän ydinreaktoria tuottavat nykyään noin puolet maan sähköstä."
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/belgia ... torille-2/
Sanna on vihervasemmiston ylipäällikkö ja erittäin vihreä kommari itsekin, kunhan ei joudu elämään köyhyydessä ja veronmaksajat tarjoavat aamiaisen, vaikka palkallaan varmaan pystyisi ostamaan ruokansa itse.
Sanna on vihervasemmiston ylipäällikkö ja erittäin vihreä kommari itsekin, kunhan ei joudu elämään köyhyydessä ja veronmaksajat tarjoavat aamiaisen, vaikka palkallaan varmaan pystyisi ostamaan ruokansa itse.
No ei välttämättä, mutta ei meillä ole nyt gallupeja parempaa tietoa. Siihen sisältyy epävarmuus niin kannatuksen kuin lopullisen paikkajaonkin suhteen. Ja koska tuo epävarmuus itse kannatuksen suhteen on suurempi, niin mielestäni on hiusten halkomista tässä vaiheessa miettiä paikkoja. 50,5% on hyvin pieni enemmistö ja sellainen hallitus olisi heikko.
Mä en usko, että kyse on vain Marinista. SDP on kautta linjan tehnyt merkittävän nuorennusleikkauksen ja se ei ole enää sama AY-änkyrä kuin 20 vuotta sitten. Marinin varjossa on mm. Antti Lindtman, jolla uskoakseni suuri kannatus ns. tolkun ihmisenä. Hieman harmaa, mutta ehkä ihmiset joku päivä taas väsyvät tähän some-sirkukseen ja eduskuntaan kaivataan enemmän "tavallisia" poliitikkoja.
- John Carter
- Käyttäjätunnus suljettu
- Reactions:
Hyvä podcast, joka liittyy henkilökulttiin ja #Sannaan.
Sanna Marin: Kohut, media ja pääministeri-instituutio (Katleena Kortesuo) | Puheenaihe 265
Sanna Marin: Kohut, media ja pääministeri-instituutio (Katleena Kortesuo) | Puheenaihe 265
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
- John Carter
- Käyttäjätunnus suljettu
- Reactions:
Belgialta erittäin järkevä liike, joka pitäisi toteuttaa myös Saksassa mahdollisimman pikaisesti, jotta pääsisivät eroon saastuttavasta hiilestä ja Venäjän fossiilisten riippuvuudesta, johon Grönsakit heidät ajoivat Putlerin johdattelemana.Punkero kirjoitti: ↑11 Tammi 2023, 10:16 "Belgian vihreät asettivat alasajon toteuttamisen ehdoksi sille, että ne vuonna 2020 suostuivat mukaan seitsemän puolueen hallitukseen, jonka muodostaminen vaati vuoden mittaisen väännön. Vihreät taipuivat kuitenkin tinkimään vaatimuksestaan sen jälkeen kun Venäjän hyökkäys oli sinkauttanut energian hinnat nousuun.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.