Ei minustakaan olisi ollut, ainakaan palkintopalleille asti. Olisi kuitenkin kiva kokeilla joskus jollain hyvällä historic sarjan ralliautolla miten homma sujuisi, tai olla kyydissä, se kun on vielä ajamistakin enemmän hermoja kutkuttavaa.Pattinero kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 10:34Joo, niin riittää. Ja suurimmasta osasta ei ole koko hommaan, vaikka haluja tuntuisi olevankin. Itse tiedän omat kykyni, ja ne ovat täällä himasa tietsikan näytöllä. Ajaa en osaisi, ja kyytiin en vellihousuna edes uskaltaisi. Kyllä tuolta ralli-tv:stä on hyvä seurailla, kuinka kovia tyyppejä ne on, vaikkei menestys olisikaan kuten Rovanperällä. Ja sieltä näkee myös eroja, kun ääniä kuuntelee ja auton liikkeitä seuraa.
Ja taaskin ek:lla 12 Kallelta aivan huimat pohjat. Kun ei vain taas kaikki loppuisi kovaan loppurysäykseen, kuten aiemmin on käynyt.
Eloapinat aikovat osoittaa mieltä Jyväskylän MM-rallissa
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: Eloapinat aikovat osoittaa mieltä Jyväskylän MM-rallissa
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- KultaKikkare
- Reactions:
Olin mukana tekemässä vapaasti ohjelmoitavaa ecua lähinnä ralli ja ratakäyttöön 2000 luvun alussa.
Sillon tuli oltua kyydissä niin paljon et siihen alko jo tottuun. Ne kuskit ei todellakaan ollu aina mitään Rovanperiä mikä ei kyllä vähentänyt jännitystä vaan päinvastoin.
Jotain sm tason kuskia parhaimmillaan, kyllä nekin kovaa meni varsinkin tutulla testipätkällä mut ei yhtä tasaisesti kun mm tasolla.
Ei olis kyllä kartanlukijaksi musta, ihan mahdoton keskittyä lukeen jotain paperia siinä rytyytyksessä. Ajaa voisin jos olis sikana ylimäärästä rahaa mut en pärjäisi.
Sillon tuli oltua kyydissä niin paljon et siihen alko jo tottuun. Ne kuskit ei todellakaan ollu aina mitään Rovanperiä mikä ei kyllä vähentänyt jännitystä vaan päinvastoin.
Jotain sm tason kuskia parhaimmillaan, kyllä nekin kovaa meni varsinkin tutulla testipätkällä mut ei yhtä tasaisesti kun mm tasolla.
Ei olis kyllä kartanlukijaksi musta, ihan mahdoton keskittyä lukeen jotain paperia siinä rytyytyksessä. Ajaa voisin jos olis sikana ylimäärästä rahaa mut en pärjäisi.
Be stronger than your excuses
- KultaKikkare
- Reactions:
Ehkä sitä time attackkia tai jokkista vois joskus eläkkeellä.
-
Brainwashed
- Reactions:
Ratahistoric tai endurance, molemmat suhteellisen lompakkoystävällisiä. Jokkis on jotenkin junttia touhua, mutta sillee hyvällä tavalla. Aloitin aikoinaan locost kilpurin rakentelun, joka jäi kesken lasten pulpahtamisten takia. Nyt voisin rakentaa senkin loppuun. Harmi että Suomessa ei saa vieläkään rekisteröityä omarakenneautoja, prkl.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:16 Ehkä sitä time attackkia tai jokkista vois joskus eläkkeellä.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- KultaKikkare
- Reactions:
Kyllä mä uutta wrc soraformulaakin tehtaisin innosta pinkeenä jos joku hullu sellasen mulle antaisi.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 12:17Ei minustakaan olisi ollut, ainakaan palkintopalleille asti. Olisi kuitenkin kiva kokeilla joskus jollain hyvällä historic sarjan ralliautolla miten homma sujuisi, tai olla kyydissä, se kun on vielä ajamistakin enemmän hermoja kutkuttavaa.Pattinero kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 10:34Joo, niin riittää. Ja suurimmasta osasta ei ole koko hommaan, vaikka haluja tuntuisi olevankin. Itse tiedän omat kykyni, ja ne ovat täällä himasa tietsikan näytöllä. Ajaa en osaisi, ja kyytiin en vellihousuna edes uskaltaisi. Kyllä tuolta ralli-tv:stä on hyvä seurailla, kuinka kovia tyyppejä ne on, vaikkei menestys olisikaan kuten Rovanperällä. Ja sieltä näkee myös eroja, kun ääniä kuuntelee ja auton liikkeitä seuraa.
Ja taaskin ek:lla 12 Kallelta aivan huimat pohjat. Kun ei vain taas kaikki loppuisi kovaan loppurysäykseen, kuten aiemmin on käynyt.
![]()
Kuulemma ne on älyttömän helppoja ajaa melko kovaa verrattuna joihinkin vanhoihin tappokoneisiin.
-
Brainwashed
- Reactions:
B-luokassa eroteltiin ammoin sekä kaluston että ajajien osalta jyvät akanoista. Pauli oli valitettava collateral damage joka muutti historiaa siltä osin.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:22Kyllä mä uutta wrc soraformulaakin tehtaisin innosta pinkeenä jos joku hullu sellasen mulle antaisi.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 12:17Ei minustakaan olisi ollut, ainakaan palkintopalleille asti. Olisi kuitenkin kiva kokeilla joskus jollain hyvällä historic sarjan ralliautolla miten homma sujuisi, tai olla kyydissä, se kun on vielä ajamistakin enemmän hermoja kutkuttavaa.Pattinero kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 10:34Joo, niin riittää. Ja suurimmasta osasta ei ole koko hommaan, vaikka haluja tuntuisi olevankin. Itse tiedän omat kykyni, ja ne ovat täällä himasa tietsikan näytöllä. Ajaa en osaisi, ja kyytiin en vellihousuna edes uskaltaisi. Kyllä tuolta ralli-tv:stä on hyvä seurailla, kuinka kovia tyyppejä ne on, vaikkei menestys olisikaan kuten Rovanperällä. Ja sieltä näkee myös eroja, kun ääniä kuuntelee ja auton liikkeitä seuraa.
![]()
Kuulemma ne on älyttömän helppoja ajaa melko kovaa verrattuna joihinkin vanhoihin tappokoneisiin.
- anonymous hater
- anonymous hater
Mitenkäs se Markku Alen joskus tuumasi että siellä missä on ääntä on myös voimaa kun pakoputki jäi johonkin Jyskälän hyppyreihihin. Mutta kuka Pauli?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:38B-luokassa eroteltiin ammoin sekä kaluston että ajajien osalta jyvät akanoista. Pauli oli valitettava collateral damage joka muutti historiaa siltä osin.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:22Kyllä mä uutta wrc soraformulaakin tehtaisin innosta pinkeenä jos joku hullu sellasen mulle antaisi.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 12:17Ei minustakaan olisi ollut, ainakaan palkintopalleille asti. Olisi kuitenkin kiva kokeilla joskus jollain hyvällä historic sarjan ralliautolla miten homma sujuisi, tai olla kyydissä, se kun on vielä ajamistakin enemmän hermoja kutkuttavaa.Pattinero kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 10:34Joo, niin riittää. Ja suurimmasta osasta ei ole koko hommaan, vaikka haluja tuntuisi olevankin. Itse tiedän omat kykyni, ja ne ovat täällä himasa tietsikan näytöllä. Ajaa en osaisi, ja kyytiin en vellihousuna edes uskaltaisi. Kyllä tuolta ralli-tv:stä on hyvä seurailla, kuinka kovia tyyppejä ne on, vaikkei menestys olisikaan kuten Rovanperällä. Ja sieltä näkee myös eroja, kun ääniä kuuntelee ja auton liikkeitä seuraa.
![]()
![]()
Jos ei ole kartanlukijaksi niin ala kuskiksi. Joskus kokeiltiin harjoituksissa vaihtaa kuskin kanssa paikkoja. Ei siitä mitään tullutKultaKikkare kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:14 Olin mukana tekemässä vapaasti ohjelmoitavaa ecua lähinnä ralli ja ratakäyttöön 2000 luvun alussa.
Ei olis kyllä kartanlukijaksi musta, ihan mahdoton keskittyä lukeen jotain paperia siinä rytyytyksessä. Ajaa voisin jos olis sikana ylimäärästä rahaa mut en pärjäisi.![]()
Kuski meinasi oksentaa nuotteja lukiessa ja minä ajoin kuin olisi mummo menossa mustikka metsään.
Kokeile crosskartia on helvetin hauska laite. On tullut muutaman kerran kokeiltua.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:22Kyllä mä uutta wrc soraformulaakin tehtaisin innosta pinkeenä jos joku hullu sellasen mulle antaisi.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 12:17Ei minustakaan olisi ollut, ainakaan palkintopalleille asti. Olisi kuitenkin kiva kokeilla joskus jollain hyvällä historic sarjan ralliautolla miten homma sujuisi, tai olla kyydissä, se kun on vielä ajamistakin enemmän hermoja kutkuttavaa.Pattinero kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 10:34Joo, niin riittää. Ja suurimmasta osasta ei ole koko hommaan, vaikka haluja tuntuisi olevankin. Itse tiedän omat kykyni, ja ne ovat täällä himasa tietsikan näytöllä. Ajaa en osaisi, ja kyytiin en vellihousuna edes uskaltaisi. Kyllä tuolta ralli-tv:stä on hyvä seurailla, kuinka kovia tyyppejä ne on, vaikkei menestys olisikaan kuten Rovanperällä. Ja sieltä näkee myös eroja, kun ääniä kuuntelee ja auton liikkeitä seuraa.
![]()
Ei kai vaan tarkoita Henrin isää Pauli Toivosta. Henrihän oli se, jonka kuolema B-ryhmän lopullisesti ajoi alas, ei Pauli.Justis kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 15:29Mitenkäs se Markku Alen joskus tuumasi että siellä missä on ääntä on myös voimaa kun pakoputki jäi johonkin Jyskälän hyppyreihihin. Mutta kuka Pauli?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:38B-luokassa eroteltiin ammoin sekä kaluston että ajajien osalta jyvät akanoista. Pauli oli valitettava collateral damage joka muutti historiaa siltä osin.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:22Kyllä mä uutta wrc soraformulaakin tehtaisin innosta pinkeenä jos joku hullu sellasen mulle antaisi.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 12:17Ei minustakaan olisi ollut, ainakaan palkintopalleille asti. Olisi kuitenkin kiva kokeilla joskus jollain hyvällä historic sarjan ralliautolla miten homma sujuisi, tai olla kyydissä, se kun on vielä ajamistakin enemmän hermoja kutkuttavaa.Pattinero kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 10:34Joo, niin riittää. Ja suurimmasta osasta ei ole koko hommaan, vaikka haluja tuntuisi olevankin. Itse tiedän omat kykyni, ja ne ovat täällä himasa tietsikan näytöllä. Ajaa en osaisi, ja kyytiin en vellihousuna edes uskaltaisi. Kyllä tuolta ralli-tv:stä on hyvä seurailla, kuinka kovia tyyppejä ne on, vaikkei menestys olisikaan kuten Rovanperällä. Ja sieltä näkee myös eroja, kun ääniä kuuntelee ja auton liikkeitä seuraa.
![]()
![]()
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Kyse ei ole siitä, etteikö jalustalle nostetun työvaiheen tekijä tarvitsisi muita. Kaikki mestarit kaikilla aloilla vaativat duunarit ja toimistorotat voidakseen tehdä työnsä kunnolla ja ilman niitä he ovat avuttomia tyhjäntoimittajia. Kyse on siitä kuka pystyy toimimaan missäkin hommassa. Jokaista huippulahjakasta kuskia kohti on kymmeniä tai satoja, jotka voiat kehittyä huippulahjakkaiksi karttureiksi.
-
Brainwashed
- Reactions:
Perhana, Henri poikahan se lensi jorpakkoon kohtalokkain seurauksin, eikä isänsä Pauli, menee nuo tuollaiset meikäläiseltä helposti sekaisin. Kiitos oikaisusta.Justis kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 15:29Mitenkäs se Markku Alen joskus tuumasi että siellä missä on ääntä on myös voimaa kun pakoputki jäi johonkin Jyskälän hyppyreihihin. Mutta kuka Pauli?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:38B-luokassa eroteltiin ammoin sekä kaluston että ajajien osalta jyvät akanoista. Pauli oli valitettava collateral damage joka muutti historiaa siltä osin.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:22Kyllä mä uutta wrc soraformulaakin tehtaisin innosta pinkeenä jos joku hullu sellasen mulle antaisi.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 12:17Ei minustakaan olisi ollut, ainakaan palkintopalleille asti. Olisi kuitenkin kiva kokeilla joskus jollain hyvällä historic sarjan ralliautolla miten homma sujuisi, tai olla kyydissä, se kun on vielä ajamistakin enemmän hermoja kutkuttavaa.Pattinero kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 10:34Joo, niin riittää. Ja suurimmasta osasta ei ole koko hommaan, vaikka haluja tuntuisi olevankin. Itse tiedän omat kykyni, ja ne ovat täällä himasa tietsikan näytöllä. Ajaa en osaisi, ja kyytiin en vellihousuna edes uskaltaisi. Kyllä tuolta ralli-tv:stä on hyvä seurailla, kuinka kovia tyyppejä ne on, vaikkei menestys olisikaan kuten Rovanperällä. Ja sieltä näkee myös eroja, kun ääniä kuuntelee ja auton liikkeitä seuraa.
![]()
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
Juuh...Pattinero kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 16:32Ei kai vaan tarkoita Henrin isää Pauli Toivosta. Henrihän oli se, jonka kuolema B-ryhmän lopullisesti ajoi alas, ei Pauli.Justis kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 15:29Mitenkäs se Markku Alen joskus tuumasi että siellä missä on ääntä on myös voimaa kun pakoputki jäi johonkin Jyskälän hyppyreihihin. Mutta kuka Pauli?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:38B-luokassa eroteltiin ammoin sekä kaluston että ajajien osalta jyvät akanoista. Pauli oli valitettava collateral damage joka muutti historiaa siltä osin.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 13:22Kyllä mä uutta wrc soraformulaakin tehtaisin innosta pinkeenä jos joku hullu sellasen mulle antaisi.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 12:17Ei minustakaan olisi ollut, ainakaan palkintopalleille asti. Olisi kuitenkin kiva kokeilla joskus jollain hyvällä historic sarjan ralliautolla miten homma sujuisi, tai olla kyydissä, se kun on vielä ajamistakin enemmän hermoja kutkuttavaa.Pattinero kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 10:34Joo, niin riittää. Ja suurimmasta osasta ei ole koko hommaan, vaikka haluja tuntuisi olevankin. Itse tiedän omat kykyni, ja ne ovat täällä himasa tietsikan näytöllä. Ajaa en osaisi, ja kyytiin en vellihousuna edes uskaltaisi. Kyllä tuolta ralli-tv:stä on hyvä seurailla, kuinka kovia tyyppejä ne on, vaikkei menestys olisikaan kuten Rovanperällä. Ja sieltä näkee myös eroja, kun ääniä kuuntelee ja auton liikkeitä seuraa.
![]()
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
Poliisikin on innostunut torjumaan Elokapinan mielenosoituksia Venäjältä opituilla tavoilla :
Mielenosoittamisessa ei ole mitään pahaa. Se on kansalaisoikeus.
Töhriminen, turmeleminen, yhteiskunnan toiminnan haittaaminen ei ole enää mielenosoittamista, vaan rikollista toimintaa.
Elokapina ei tuosta tosin välitä. Ei heidän tarkoituksensa ole rakentaa yhteiskuntaa, vaan rikkoa sitä.
Töhriminen, turmeleminen, yhteiskunnan toiminnan haittaaminen ei ole enää mielenosoittamista, vaan rikollista toimintaa.
Elokapina ei tuosta tosin välitä. Ei heidän tarkoituksensa ole rakentaa yhteiskuntaa, vaan rikkoa sitä.
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU