Mä en osaa enkä halua analysoida Deimosta sen kummemmin, koska en häntä tunne. Mutta yleensäkin mitä erikoisempi ihminen on jossain suhteessa (sairaus, perusluonne, ujous, ulkonäkö jne jne), sitä kapeampi on se porukka, joka kiinnostuu eikä pidä sitä erikoisuutta haittana. Mutta vastaavasti monesti se kiinnostunut on itsekin jotenkin erilianen ja lukumäärinä nämä voi hyvinkin mätsätä. Ongelmana on vaan löytää toisensa. Toisaalta taviksilla on paljon niitä, joille kelpaa, mutta on myös enemmän "kilpailua". Tavattujen mahdollisuuksien määrä tietysti on isompiRaspu kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:52 Minusta sä oot selvänä ihan fiksu jannu.
Kännissä idiootti.
Mut känni-idiotismiin on yleensä syynä joku trauma joka puskee ulos.
Musta tuntuu että mies-nais suhteissa sulta puuttuu joku palikka. Siis ihan fyysisesti tolpan väli johtoa joka estää normaalin kommunikaation.
En tiedä mikä se on.
Ehkä joku kasvuvaihe joka jäänny vajaaks.
Jos ihminen on esim. kovin impulsiivinen, sen sietäminen arjessa on varmasti raskasta, jos itse on ns. tavallisen harkitsevainen ja järkevä. Itse en voisi elää tuuliviirin kanssa, koska en voisi tuntea oloani turvalliseksi . Siis puolisona ja toisena vastuullisena arjessa. Jollekin toiselle on ihan ok ottaa koko vastuu ja antaa toisen sekoilla holhotusti.