Sinäkö tiedät mikä on faktaa noissa Marinin tarinoissa.marjatta1 kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 18:31Marinia inhoavat tietysti mieluusti uskovat kaiken negatiivisen uutisoinnin mediassa, faktat heille ovat toissijainen asia...Tonttu kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 11:42Totta kai oli puhdas tulos. Duodecimin Käypähoito.fi-sivustolla kerrotaan, että kokaiini on todettavissa virtsatestillä 1-4 päivän säteellä. Verinäytteessä kokaiini näkyy vain vuorokauden. Samantapaiset arviot pätevät amfetamiinin käytön näkymiseen testituloksissa.
Sanna Marin ei tee virheitä
Re: Sanna Marin ei tee virheitä
En väitä mitään, mulla ei ole siihen mitään tarvetta. Media kirjoittaa sitä mitä lystäävät ja haluavat uskotella omia näkemyksiään.Tonttu kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 18:46Sinäkö tiedät mikä on faktaa noissa Marinin tarinoissa.marjatta1 kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 18:31Marinia inhoavat tietysti mieluusti uskovat kaiken negatiivisen uutisoinnin mediassa, faktat heille ovat toissijainen asia...Tonttu kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 11:42Totta kai oli puhdas tulos. Duodecimin Käypähoito.fi-sivustolla kerrotaan, että kokaiini on todettavissa virtsatestillä 1-4 päivän säteellä. Verinäytteessä kokaiini näkyy vain vuorokauden. Samantapaiset arviot pätevät amfetamiinin käytön näkymiseen testituloksissa.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Pitää kirjoitella Trumpin tyyliin: minä en väitä, että Marin on käyttänyt huumeita, mutta jotkut väittävät.
Kyse ei ole edes siitä onko Marin käyttänyt huumeita, vaan siitä että pääministeri oli huumeluolassa hillumassa ns räkä poskella. Todella vakuuttavaa.
Vrt Sipilän pipo. Vanhasen lautakasa, Jäätteenmäen faksi, Kanervan tekstiviesti.
Minun mielestä noin.
Huumeluola on sinun termisi. Sinä olet mies, joka tiesi liikaa. Mikset sano, ettet tiedä Marinin huumeidenkäytöstä yhtään mitään?
Mitä helvettiä, nythän täällä on jo HuuHaata v.3 hillumassa, mistä näitä sikiää.
Juurihan minä sanoin että sillä ei ole merkitystä, missä luuhasi ja kenen kanssa, sillä on merkitystä. Käyttöä ei pysty enään todistamaan ellei joku puhu.Wiesti kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 20:17Huumeluola on sinun termisi. Sinä olet mies, joka tiesi liikaa. Mikset sano, ettet tiedä Marinin huumeidenkäytöstä yhtään mitään?
Minun mielestä noin.
Niin mitä sitten?Goswell kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 21:02Juurihan minä sanoin että sillä ei ole merkitystä, missä luuhasi ja kenen kanssa, sillä on merkitystä. Käyttöä ei pysty enään todistamaan ellei joku puhu.Wiesti kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 20:17Huumeluola on sinun termisi. Sinä olet mies, joka tiesi liikaa. Mikset sano, ettet tiedä Marinin huumeidenkäytöstä yhtään mitään?
Sitä vaan sitten.Tauko kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 21:07Niin mitä sitten?Goswell kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 21:02Juurihan minä sanoin että sillä ei ole merkitystä, missä luuhasi ja kenen kanssa, sillä on merkitystä. Käyttöä ei pysty enään todistamaan ellei joku puhu.Wiesti kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 20:17Huumeluola on sinun termisi. Sinä olet mies, joka tiesi liikaa. Mikset sano, ettet tiedä Marinin huumeidenkäytöstä yhtään mitään?
Vrt Sipilän pipo. Vanhasen lautakasa, Jäätteenmäen faksi, Kanervan tekstiviesti, pieniä on silakat Joulukalaksi, kamala meteli, sitten tämä Marinin sekoilut, sen seitsämän pääministeriä olisi tarvittu normaalisti, mutta tuota kävelevää katastrofia ei kaada mikään.
Minun mielestä noin.
Teidän looseri boomerien viesteillä ei ole merkitystä. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Looseri boomerit lässyttää ja Mari nauraa matkalla pankkiin ja Voguen kuvauksiin.Goswell kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 21:02Juurihan minä sanoin että sillä ei ole merkitystä, missä luuhasi ja kenen kanssa, sillä on merkitystä. Käyttöä ei pysty enään todistamaan ellei joku puhu.Wiesti kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 20:17Huumeluola on sinun termisi. Sinä olet mies, joka tiesi liikaa. Mikset sano, ettet tiedä Marinin huumeidenkäytöstä yhtään mitään?
Muutoman vuoden päästä Sanna Marin palaa takaisin politiikkaan Suomen presidenttinä.
-
Brainwashed
- Reactions:
Sannan nousu presidentiksi on kyllä mahdollinen skenario, koska 95%.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Märkäruuti
- Reactions:
Puhuuko tässä kylmän analoginen järjen ääni, vai poliittisen ideologian sokaisema fanaatikko? Sitä saa jokainen tykönään kysyä.Goswell kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 21:16 Vrt Sipilän pipo. Vanhasen lautakasa, Jäätteenmäen faksi, Kanervan tekstiviesti, pieniä on silakat Joulukalaksi, kamala meteli, sitten tämä Marinin sekoilut, sen seitsämän pääministeriä olisi tarvittu normaalisti, mutta tuota kävelevää katastrofia ei kaada mikään.
Sanoisin, että voi kirkkovene sinun juttujasi.
-
Brainwashed
- Reactions:
Ihan valideja esimerkkejähän Goswell tarjoaa esimerkkeinä siitä miten mediat spinnaavat poliitikkojen edesottamuksista kyhättyjä lööppejä, ja saihan toki Sannakin tuta perseilyjensä aiheuttamia medimyllytyksiä, ja ihan syystäkin, mutta kuitenkin tekojensa vakavuuteen suhteutettuna merkittävästi lievemmin noihin muihin mainittujen töppäilyihin verraten, ja heidät jotka kirjoittivat hänestä kriittisesti leimattiin herkästi setämiehiksi ja ties miksi misogyyneiksi, toista Sannaa myöten, joten ite oot.Märkäruuti kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 22:24Puhuuko tässä kylmän analoginen järjen ääni, vai poliittisen ideologian sokaisema fanaatikko? Sitä saa jokainen tykönään kysyä.Goswell kirjoitti: ↑17 Marras 2025, 21:16 Vrt Sipilän pipo. Vanhasen lautakasa, Jäätteenmäen faksi, Kanervan tekstiviesti, pieniä on silakat Joulukalaksi, kamala meteli, sitten tämä Marinin sekoilut, sen seitsämän pääministeriä olisi tarvittu normaalisti, mutta tuota kävelevää katastrofia ei kaada mikään.
Sanoisin, että voi kirkkovene sinun juttujasi.
Viimeksi muokannut Brainwashed, 17 Marras 2025, 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Onhan se tavallaan hupaisaa seurata miten narsisti Sanna vedättää porukkaa. Nuori ja nätti julkkis joka ei oikeasti ole mitenkään erikoisen hyvä missään muussa kuin itsensä esille tuomisessa.