Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Keskustelua politiikasta ja poliitikoista kautta linjan.
SHT
Reactions:
Viestit: 658
Liittynyt: 29 Marras 2022, 21:05

Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja SHT »

Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue (pääministeripuolue), niin uskotteko löytyvän puolueita heidän kanssaan hallitukseen ?
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4917
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Jep. Persut saattavat olla hallituksessa jopa jos Kokoomus on pääministeripuolue.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7082
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Jos taso on samaa kuin Mika Niikko on niin tervemenoa. Jos haluatte äänestää idiootteja niin ei se mun vika ole. Tajuatteko miten vitun tyhmä Mika Niikko on? Se osaa jauhaa paskaa ja ainut syy että se on eduskunnassa on se uskonnollinen yhteisö johon hän kuuluu. Jos Niikko osaa jotain niin jauhaa paskaa. Koska tunsin hänet nuorena. Osasi kyllä puhua sossun tyypit pyörryksiin. Sen hän on aina osannut. Muut persut on ÄO:ltaan jotain 70 tasoa joten simpanssikin pesee perus persun. Idiootteja koko jengi. Pitäs teloittaa koko puolue. Ja isänmaallisen sodan aikana tollaset ketkut kuten Mika Niikko olis ollut kiväärien piippujen edessä.

Luota Persuun ja tuhoa Suomi. Tässä on mun neuvo. Jos haluat tuhota Suomen äänestä Perussuomalaisia.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Persuja valitettavasti tarvitaan pelastamaan suomen talous jonka viherpunikit tuhosivat, ja estämään järjetön maahanmuutto.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7082
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Vittu, mä vastaan älyykkydeltäni koko Perussuomalaisten puoluetta. Ne ei löydä edes komerosta ulos vaikka ovi olisi auki...
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3198
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Deimos kirjoitti: 27 Helmi 2023, 13:18Vittu, mä vastaan älyykkydeltäni koko Perussuomalaisten puoluetta. Ne ei löydä edes komerosta ulos vaikka ovi olisi auki...
Niin että tulisivat ulos kaapista?
Paikalla
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3198
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Jos niin pahaa pelkään, että pois nukkunut vaimoni alkaa kummittelemaan minulle. On ollut monta tilannetta että "olisipa ollut näkemässä". Jos persuista tulee suurin puolue niin tulee ensimmäinen kerta että "onneksi ei ole näkemässä". Olisi muutama sana sanottavana idiooteista junteista.
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18729
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja John Carter »

PerusKokoomus voi vielä pelastaa Suomen.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
SHT
Reactions:
Viestit: 658
Liittynyt: 29 Marras 2022, 21:05

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja SHT »

KultaKikkare kirjoitti: 27 Helmi 2023, 12:59 Jep. Persut saattavat olla hallituksessa jopa jos Kokoomus on pääministeripuolue.
Entä, jos Halla-ahosta tulisi pääministeri?
Paikalla
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6110
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Veikkaan, että Kokoomus ottaa riskin ja lähtee Persujen kanssa hallitukseen. Ja ottavat Keskustan kaveriksi. Se on Kokoomukselle varmaan ihan maukas paikka. He vievät kokeneina hallitusta kuin pässiä narussa, kun persut ihmettelevät, että mitä täällä nyt tapahtuu. Persut tulevat tyytyväisiksi saadessaan muutaman tiukennuksen maahanmuuttosääntöihin (jotka tietenkin haittaavat vain koulutettujen asinatuntijatöihin tulevien maahanmuuttoa) ja jotain typeriä moraalilakeja hihhulisiipeä liehittelemään (esim. viinan myynti voidaan siirtää alkamaan puolilta päivin). Kaikki tietävät, että Kepu pettää lopulta aina ja niille pitää lopulta antaa muutama kallis korpimoottoritien pätkä ja joku typerä valtion tuki syrjäseutujen kuoleville elinkeinoille, mutta muuten se on hyvin luotettava puolue, jonka jäsenistö ei tee typeriä irtiottoja. Ja jos Persut ovat toisaan pääministeripuolue, Kokoomus voi lopulta laittaa osan kikyrosvouksen epäsuosiosta niiden piikkiin. Persut ovat itse
Paikalla
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3198
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Niin ja alkuperäiseen kysymykseen. Niin olen kolmannen polven sivistyskokoomulaisena tosi pettynyt jos kokoomus lähtee hallitukseen jossa persut pääministeripuolue. Olen kyllä pettynyt silloinkin jos kyseisessä kokoonpanossa kokoomus on pääministeripuolue.
Paikalla
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6110
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

SHT kirjoitti: 27 Helmi 2023, 14:07 Entä, jos Halla-ahosta tulisi pääministeri?
Tuskin sillä on paljoa väliä kenestä tulee pääministeri. Persut kamppailisivat joka tapauksessa sisäisten ristiriitojen kanssa ja pääministerin kädet olisivat hyvin sidotut. Ministerit tulevat varmasti pääosin mersupersupuolelta ja olisi suuri riski, että puolue hajoaa niin kuin viime kerrallakin, kun fasistit ja persaukiset lähtevät kun mersuosasto puliveivaa firmoilleen hillotolppia. Kokoomus veisi Halla-Ahoa (tai kuka pääministeriksi valikoituukaan) kuin pässiä narussa. Tuollainen voisi olla heille jopa unelmatilanne, kun voisivat häärätä vähän taustalla ja persut ottavat pääministerin kautta mainehaitat.
Paikalla
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3198
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Neutroni kirjoitti: 27 Helmi 2023, 14:08Kepu pettää lopulta aina ja niille pitää lopulta antaa muutama kallis korpimoottoritien pätkä ja joku typerä valtion tuki syrjäseutujen kuoleville elinkeinoille, mutta muuten se on hyvin luotettava puolue, jonka jäsenistö ei tee typeriä irtiottoja.
Kyllä se nykyisessä hallituksessa mitään muuta ole tehnytkään kuin irtiottoja? Mutta pettää aina, se on totta. Ja ongelma on juurikin tuo, että rahaa palaa syrjäseuduille järjettömiin tarkoituksiin. Niin kuin on palanut jo kauan.

Mutta jos kepu kokee sellaisen vaalitappion kuin nyt näyttäisi, niin se on kepulle kyllä lopullinen kuolinisku lähteä mihin tahansa hallitukseen?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7082
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja Deimos »

AimoJortikka kirjoitti: 27 Helmi 2023, 13:55
Deimos kirjoitti: 27 Helmi 2023, 13:18Vittu, mä vastaan älyykkydeltäni koko Perussuomalaisten puoluetta. Ne ei löydä edes komerosta ulos vaikka ovi olisi auki...
Niin että tulisivat ulos kaapista?
Verraten John Wayne Gacyyn varmaan sama juttu eli homofobiaa koska ovat itse samanlaisia.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7082
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Jos perussuomalaisista tulee suurin puolue, niin

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Jos puolueen jäsenten ÄO on kurpitsan luokkaa niin joku haluaa todellakin Persut hallitukseen? Ei hyvää päivää ja näkemiin... Mä muutan Pohjois Kaliforniaan.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin