Jean-Claude Van Damme on syvällinen mies

Mikä lause (tai 2 ) on kaikista hienoin?

1. ”Keksillä ei ole sielua, se on vain keksi. Mutta sitä ennen se oli maitoa ja kananmunia. Ja kananmunissa on potentiaalia elämään.”
1
100%
2. ”Olen yksi herkimmistä ihmisistä maapallolla. Ja tiedän sen.”
0
Ei ääniä
3. ”Jumala antoi minulle mahtavan vartalon, ja velvollisuuteni on huolehtia ruumiillisesta temppelistäni.”
0
Ei ääniä
4. ”Ilma on kaunista, mutta silti et pysty näkemään sitä. Se on pehmeää, mutta silti et pysty koskettamaan sitä. Ilma on vähän niin kuin aivoni.”
0
Ei ääniä
5. ”Vaimoni ei ole paras seksuaalinen partnerini, mutta hän on hyvä kotitöissä.”
0
Ei ääniä
6. ”Vuonna 3000 ihmiset tulevat puhumaan ääniaaltojen avulla. Älä ajattele minun olevan hullu – valaat tekevät sitä. Samoin delfiinit.”
0
Ei ääniä
7. ”Ilma kiehtoo minua. Jos otat ilman taivaalta, kaikki linnut putoaisivat maahan. Lentokoneet myös.”
0
Ei ääniä
8. ”Kun kävelen olohuoneeni halki savupiipultani ikkunalleni, se vie minulta kymmenen sekuntia, mutta linnulla menee siihen yksi sekunti, ja hapelle nolla sekuntia!
0
Ei ääniä
9. ”Itseni näyttäminen alasti takaapäin ei ole ongelma, mutta edestäpäin näyttäminen on toinen asia. En halua menettää fanejani.”
0
Ei ääniä
10. ”En halua, että minut haudataan maahan mädäntymään kaikkien niiden matojen kanssa. Pitäisin siitä, että ruumiini pudotettaisiin paikkaan, jossa on niitä isoja jäävuoria ja vesi on niin kylmää ja puhdasta, ja tulisin jääkarhun, hylkeen tai saukon syömäksi.”
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 1

Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Jean-Claude Van Damme on syvällinen mies

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Belgian lahja elokuvataiteelle, Jean-Claude Van Damme, on syvällinen mies toimintatähdeksi.

Vuosien varrella Van Damme on päästänyt suustaan todella syvällisiä ja hienoja lausahduksia. Maailma todennäköisesti menetti suuren filosofin, kun Van Damme päätti keskittyä uraan elokuvien parissa filosofian sijaan. Yllä on toimintatähden parhaita lausahduksia.

Lähteet: Thrillist, Buzzfeed, A-Z Quotes
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Jean-Claude Van Damme on syvällinen mies

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Damme on ihq.

Ja vetää spagaatteja ja etenkin niitä toisia.

Muscles from brussels.
Can I pet that dog?
Paikalla
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5044
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Jean-Claude Van Damme on syvällinen mies

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Kun urheilijat alkavat puhua syvällisiä, tulee turvaton olo.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Jean-Claude Van Damme on syvällinen mies

Viesti Kirjoittaja John Carter »

JCVD asui Brysselissä kaverin korttelissa ja sai kerran nokkaansa lähäripubissa joltakin kun oli nauttinut liikaa Coca-colaa ja vattuili.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3406
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Jean-Claude Van Damme on syvällinen mies

Viesti Kirjoittaja asdf »

Belgian oma sekakäyttäjä on ummehtunut/raikas tuulahdus 90-luvulta. Nykyään toimintatähdet ovat nyhveröitä terveysintoilijoita, jotka käyvät ennen kuvausten alkamista kaksi kuukautta salilla pt:n kanssa. Ysärillä vedettiin kokaiinia ja steroideja ja oltiin timmissä kunnossa, ei osattu näytellä, mutta potkia kylläkin ja puhuttiin englantia pahalla aksentilla. Those were the days.
Salmon Snake of the East
Avatar
Moilanen
Reactions:
Viestit: 1437
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 14:42

Re: Jean-Claude Van Damme on syvällinen mies

Viesti Kirjoittaja Moilanen »

Eikös Damme ollut jonkun sortin maailmanmestarikin? Nää aforismithan on aika huippuja, Nykäsen tyylillä.
Vastaa Viestiin