Miehen ja naisen ajattelun erot

Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Deimos kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:07 Kannattaa mennä ihmisen kanssa naimisiin jolla on samat intressit suurinpiirtein. Tosin meillä saattaaisi naisen kanssa tulaa kiista siitä kumpi saa tehdä kotityöt. Sen voi sitten kyllä sopia vällyjen alla. Siis mun tapauksessa nainen mutta voi olla mies/mies ja nainen/nainen pareja. Ja nykyään ties mitä joista en tiedä yhtään mitään kuten polyamoria sun muuta.
Mä teen mun beibin kanssa safkat ja tiskit yhdessä. Ja työt.
Jotenkin parantaa lopputulosta ihan kaikessa kun yhdessä tekee.

E. Joku voisi kuvitella, että aito 24/7 tekeminen aiheuttaa ongelmia, mutta se joku ei voisi olla vääremmässä.
Can I pet that dog?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Minimus Yahves kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:09
Deimos kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:07 Kannattaa mennä ihmisen kanssa naimisiin jolla on samat intressit suurinpiirtein. Tosin meillä saattaaisi naisen kanssa tulaa kiista siitä kumpi saa tehdä kotityöt. Sen voi sitten kyllä sopia vällyjen alla. Siis mun tapauksessa nainen mutta voi olla mies/mies ja nainen/nainen pareja. Ja nykyään ties mitä joista en tiedä yhtään mitään kuten polyamoria sun muuta.
Mä teen mun beibin kanssa safkat ja tiskit yhdessä. Ja työt.
Jotenkin parantaa lopputulosta ihan kaikessa kun yhdessä tekee.

E. Joku voisi kuvitella, että aito 24/7 tekeminen aiheuttaa ongelmia, mutta se joku ei voisi olla vääremmässä.
Näkisin teidän tilanteen ideaalitilanteena. Ehkä se on vain mun MUTU. Kaikkea hyvää teille kahdelle ja valoisaa tulevaisuutta.👍
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Why kirjoitti: 08 Maalis 2023, 08:57 Mies vie asioita eteenpäin, mutta nainen pitää pystyssä.

Kuva

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Deimos »

:lol:
Brainwashed kirjoitti: 08 Maalis 2023, 11:25
Why kirjoitti: 08 Maalis 2023, 08:57 Mies vie asioita eteenpäin, mutta nainen pitää pystyssä.

Kuva

:lol:
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4375
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja MooM »

Tuli facessa vastaan, naistenpäivän kunniaksi
img_1_1678269384530.jpg
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Joo... Kuvankaappaus joten en tiedä saako tolkkua.
Liitteet
Screenshot_20230308_120351_Firefox Beta.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Päiväolut (Siis vain yksi). Naistenpäivän kunniaksi ostin tarjoilijanaisille kummallekin ruusut. Varmistin kukkakaupasta etten lähetä vahingossa piiloviestejä. Valinta oli sellainen vaaleanpunertava ruusu.

Kantiksessa on mukava henkilökunta.
Liitteet
20230308_120558.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Deimos kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:09
ID10T kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:05
Minimus Yahves kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:02
ID10T kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:01
Ei jaottelu ole ihan noin yksinkertainen. Paremman puutteessa luen itsekin joskus Me Naiset -lehteä. Niissä on joskus ihan kiinnostavia henkilöhaastatteluita ja terveysartikkeleita.

Vastaavasti Tekniikan Maailma saattaa välillä julkaista esim. kodinkonevertailuja.

Tässä on kyse juuri siitä yhteiskunnan taholta tapahtuvasta lokeroimisesta. Poikalapset leikivät nallipyssyillä ja tytöt nukeilla, jotka vaihtuvat myöhemmin pojilla autoihin ja tytöillä itsensä koristelemiseen nukkejen sijaan.
Jotenkin ei yllätä, että mielestäsi kodinkonetta saa käyttää vain nainen.😁
En minä niin sanonut, enkä niin ajattele, jatkoin vain Ertsun linjalla.
Keijonallahan nainen on kahlittu hellaan ja nyrkkirauta on naisen selän takana varmistamassa päivän aterian. Eikös Kekellä ole hiukan erillainen naiskuva kuin meillä taviksilla?
Hulluudessa on se hyvä puoli että voi vapaammin kuvitella ja kirjoitella hulluja, mutta niihin oman mielikuvituksen ja subjektiivisuuden luomiin mielikuviin uskominen ei kuitenkaan ole järkevää. Ja muutenkin itsensä nolaaminen nyt onnistuu myös monin muin tavoin.
Same same but different
Paikalla
ID10T
Reactions:
Viestit: 10782
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Keijona kirjoitti: 08 Maalis 2023, 14:20
Deimos kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:09
ID10T kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:05
Minimus Yahves kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:02

Jotenkin ei yllätä, että mielestäsi kodinkonetta saa käyttää vain nainen.😁
En minä niin sanonut, enkä niin ajattele, jatkoin vain Ertsun linjalla.
Keijonallahan nainen on kahlittu hellaan ja nyrkkirauta on naisen selän takana varmistamassa päivän aterian. Eikös Kekellä ole hiukan erillainen naiskuva kuin meillä taviksilla?
Hulluudessa on se hyvä puoli että voi vapaammin kuvitella ja kirjoitella hulluja, mutta niihin oman mielikuvituksen ja subjektiivisuuden luomiin mielikuviin uskominen ei kuitenkaan ole järkevää. Ja muutenkin itsensä nolaaminen nyt onnistuu myös monin muin tavoin.
Tässä puhut ilmeisti omista kokemuksistasi mokailun saralla? Auttoiko lääkitys, vai miten pääsit vaivasta eroon?
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5871
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Minimus Yahves kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:09 E. Joku voisi kuvitella, että aito 24/7 tekeminen aiheuttaa ongelmia, mutta se joku ei voisi olla vääremmässä.
No katsotaan 10 vuoden kuluttua (joo joo, tiedän että olen kyyninen paska).
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Neutroni kirjoitti: 08 Maalis 2023, 17:59
Minimus Yahves kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:09 E. Joku voisi kuvitella, että aito 24/7 tekeminen aiheuttaa ongelmia, mutta se joku ei voisi olla vääremmässä.
No katsotaan 10 vuoden kuluttua (joo joo, tiedän että olen kyyninen paska).
No en tiedä, mutta oletan että hyvin menee. Ollaan tässä sentään jo 3v tehty töitä yhdessä. Joku 5kk vain yhdessä 24/7. Meillä kun on autonomiset listat, niin otamme vain samat vuorot.

E.
Kyllä me pohdittiin että kannattaako suunnitella kaikki vuorot samoiksi ja päädyimme kyllään. Se on nopeasti muutettu homma jos siltä tuntuu. Mutta kun molemmille on kiva tehdä sen parhaan kollegan kanssa töitä, ei sitä jaksa huonompia sietää.
Can I pet that dog?
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Miehen ja naisen ajattelun erot

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Minimus Yahves kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:09
Deimos kirjoitti: 08 Maalis 2023, 10:07 Kannattaa mennä ihmisen kanssa naimisiin jolla on samat intressit suurinpiirtein. Tosin meillä saattaaisi naisen kanssa tulaa kiista siitä kumpi saa tehdä kotityöt. Sen voi sitten kyllä sopia vällyjen alla. Siis mun tapauksessa nainen mutta voi olla mies/mies ja nainen/nainen pareja. Ja nykyään ties mitä joista en tiedä yhtään mitään kuten polyamoria sun muuta.
Mä teen mun beibin kanssa safkat ja tiskit yhdessä. Ja työt.
Jotenkin parantaa lopputulosta ihan kaikessa kun yhdessä tekee.

E. Joku voisi kuvitella, että aito 24/7 tekeminen aiheuttaa ongelmia, mutta se joku ei voisi olla vääremmässä.
Juu, ihminen ahdistuu muiden seurassa lähinnä siksi että on jotain salattavaa.
Same same but different
Vastaa Viestiin