Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Keskustelua miesten ongelmista, miehisyydestä, yms.
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1027
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja Molli »

..mäkätystä voi harrastaa kuka vain,
mutta yleensä mäkättäjinä pidetään parisuhteen toistapuolta,
tässä toimii sama kuin työelämän saralla, sujuva kuuntelu, eikä ota koppia, jos on joutavaa?
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4872
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Molli kirjoitti: 07 Elo 2023, 21:41 tässä toimii sama kuin työelämän saralla, sujuva kuuntelu, eikä ota koppia, jos on joutavaa?
Empä tiedä, töissä sulle maksetaan siitä että tulet toimeen työkavereiden kanssa, parisuhteelta saa kyllä edellyttää vähän parempaa henkilökemiaa.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4872
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kaksi vaihtoehtoa.

a) Jos mäkättäjä on oikeassa, pyydä anteeksi ja korjaa tapasi.
b) Jos mäkättäjä on väärässä, selitä hänelle miksi hän on väärässä. Jos mäkätys vielä jatkuu ilmoita, että hänen mäkätyksensä on rasittavaa etkä halua kuunnella sellasta. Jos vika ei korjaannu, vaihda uudempaan.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4872
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Muista että kohdasta b) joutuu joskus siirtymään kohtaan a), jos selittäessäsi mäkättäjälle miksi hän on väärässä hän onnistuukin perustelemaan sinulle miksi hän on oikeassa. Ei hätää, sitten vaan toimit kohdan a) mukaan.

Mäkätys on yleensä merkki tyytymättömyydestä. Joskus mäkättäjä ei itsekään tiedosta mistä hän on tyytymätön, tätä voi koittaa kartoittaa. Joskus mäkättäjällä on liian suuret luulot sinusta, jolloin niitä voi olla syytä säätää realistisemmiksi.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5929
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Minulla on käynyt erityinen onni siinä mielessä että muijani ei mäkätä, sanoo sanottavansa haistapaskan kera, ja se oli sitten siinä, ja elämä jatkuu...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4872
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Brainwashed kirjoitti: 08 Elo 2023, 00:02 Minulla on käynyt erityinen onni siinä mielessä että muijani ei mäkätä, sanoo sanottavansa haistapaskan kera, ja se oli sitten siinä, ja elämä jatkuu...

8-)
Sama. Mua on kerran heitetty kasattavalla pyykkitelineelläkin, mut kertaakaan ei ole mäkätetty. :)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5929
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

KultaKikkare kirjoitti: 08 Elo 2023, 00:30
Brainwashed kirjoitti: 08 Elo 2023, 00:02 Minulla on käynyt erityinen onni siinä mielessä että muijani ei mäkätä, sanoo sanottavansa haistapaskan kera, ja se oli sitten siinä, ja elämä jatkuu...

8-)
Sama. Mua on kerran heitetty kasattavalla pyykkitelineelläkin, mut kertaakaan ei ole mäkätetty. :)
En muista mikä kisma meillä oli juuri silloin kyseessä, mutta sen kerran muija rummutti rintaani niin että tuntui jonkun kummallisen erimielisyyden takia, jonka jälkeen kysyin että helpottiko, ja vastasi että helpotti, ja sitten oli taas ihan seesteistä.
Kyl noi naiset on välillä kummallisia...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2450
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Rakkaus, luulisin. Kädestä kiinni ja tiukka katsekontakti. En usko että kukaan pystyy mäkättämään jos toinen katsoo silmiin.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Mäkättävä nainen usein luulee että ansaitsee parempaa.
Ongelma on suuret luulot itsestä että on varaa vaatia.
Itseensä tyytyväinen nainen on realistinen eikä mäkätä.
Onnellinen nainen, onnellinen perhe, mäkätyksestä kärsii kaikki, puoliso, lapset ja mäkättäjä itse.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Naisen hormonitoiminta voi vaikuttaa myös. Jos on vaihdevuodet aluillaan ja estrot laskee. Siihen on olemassa hoito.
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 08 Elo 2023, 00:43 Rakkaus, luulisin. Kädestä kiinni ja tiukka katsekontakti. En usko että kukaan pystyy mäkättämään jos toinen katsoo silmiin.
Riippuu varmaan mäkätyksen aiheesta ja siitä,miten tärkeä se on mäkättäjälle. Sellainen jatkuva napina ja valitus on raivostuttavaa, mutta yhtä lailla se on, jos tärkeästä (joko objektiivisesti tai sitten henkilölle itselleen tärkeästä) asiasta sanominen tai pyytäminen kuitataaan nalkutuksena ja yritetään hiljentää jollain muka-rakkaudenosoituksella.

Ja joku "joojoo" on ihan pahin vastaus, jos ei silti aio tehdä asialle mitään. Sanoo suoraan, että ei käy koska X ja Y, tai sitten tekee kuten toivotaan. Olettaen tietysti, että pyyntö on kohtuullinen ja niitä ei tule jatkuvasti.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Onko olemassa lääkettä mäkätykseen?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Vaimo mäkätti nuorena enempi, nykyään hyvin harvoin.
Luuli aluksi että pystyy muuttamaan minua, mutta lopulta hyväksyi sellaisena kun olen. Nyt on paljon kivempaa, enkä minäkään mäkätä muijalle.
Asiasta sanotaan ja tilanne korjataan, mikäli mahdollista.
Vanhemmite paranee.
Vastaa Viestiin