Loppu ostot varustelekasta

Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Keijona »

SA-Kaupasta Hämeenlinnasta tai Lielahden Us Eaglesta on tarpeellinen aina löytynyt. Varustelekasta ei ikinä mitään, vähän semmonen trendi-muotiliike.
Same same but different
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7881
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Pitää jotain ostaa varustelekasta kun siellä on reilu ja suorapuheinen kauppias.
Avatar
Isaac Asimovin pulisongit
Reactions:
Viestit: 364
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 07:24

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Isaac Asimovin pulisongit »

Ei olis uskonut että persut on tuollaisia lumihiutaleita ja näyttää cancel- kulttuuri voivan hyvin myös persujen keskuudessa. Minä kun luulin että nuo on vain vihvasfemakoiden touhuja?
Oikeasti, mikä helvatan järki noissa boikoteissa oikein on? Täälläkin aikuiset miesoletetut käyttäytyy kuin pahimmassa teiniangstissa olevat tytöt/pojat.
"Tiskihanska paljasti kuusalaliiton!"
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5988
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Minä en boikotoi Varustelekaa omistajansa mielipiteitten takia, kuten en oikeastaan mitään firmoja sellaiseen perustuen, Teboilistakin ostan bensaa jos on edullisinta. Toinen juttu on sitten että en ole koskaan ostanut mitään Varustelekasta enkä ole suunnitellut ostavani sieltä mitään, mutta se on kuten todettua ihan toinen juttu, eli periaatteena on se että palvelu ratkaisee, ei kuka/mikä taho omistaa minkäkin puljun. Jokin todella merkittävä seikka jonkun yhtiön toiminnassa voi aiheuttaa minussa boikotoimisen halun, mutta ei niin vähäpätöinen seikka kuin tässä esimerkkitapauksessa, eli kun kyseessä jonkun tyypin poliittinen mielipide.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7881
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Se on tämä Woke ilmiö vallannut persut. Pitää loukkaantua verisesti kun joku mainitsee persut negatiivisessä sävyssä.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Raspu kirjoitti: 23 Maalis 2023, 15:50 Asiakkaiden, älyn, koulutuksen, puoluekannan ym. haukkuminen nyt vaan ON typerää. Ite en osta mitään ihmisiltä jotka minulle vittuilee.
Tontakia mä oon ollu aina niin huono kauppamies 😉

Eikä poliitikon urakaan varmaan mikään menestys olisi.
Same same but different
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18571
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Isaac Asimovin pulisongit kirjoitti: 23 Maalis 2023, 18:05 Ei olis uskonut että persut on tuollaisia lumihiutaleita ja näyttää cancel- kulttuuri voivan hyvin myös persujen keskuudessa. Minä kun luulin että nuo on vain vihvasfemakoiden touhuja?
Oikeasti, mikä helvatan järki noissa boikoteissa oikein on? Täälläkin aikuiset miesoletetut käyttäytyy kuin pahimmassa teiniangstissa olevat tytöt/pojat.
Tuohan oli vain woke-teeskenneltyä muka loukkaantumista, että ihmiset älyäisivät, että minkälaiseen loukkaantumiskulttuurin Suomi on ajautunut tällä intersektionaalisen feminismin hallituskaudella. Vain tietyistä asioista on lupa loukkaantua, mutta jos loukkaantuu PS-puolueen loukkaamisesta, niin se ei ole sallittua.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7881
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

PS puolueen puolesta loukkaantuminen on puhdasta Wokea.
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4391
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Uskomaton lausunto kauppiaalta.
Minun mielestä noin.
Avatar
Isaac Asimovin pulisongit
Reactions:
Viestit: 364
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 07:24

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Isaac Asimovin pulisongit »

John Carter kirjoitti: 23 Maalis 2023, 18:38
Isaac Asimovin pulisongit kirjoitti: 23 Maalis 2023, 18:05 Ei olis uskonut että persut on tuollaisia lumihiutaleita ja näyttää cancel- kulttuuri voivan hyvin myös persujen keskuudessa. Minä kun luulin että nuo on vain vihvasfemakoiden touhuja?
Oikeasti, mikä helvatan järki noissa boikoteissa oikein on? Täälläkin aikuiset miesoletetut käyttäytyy kuin pahimmassa teiniangstissa olevat tytöt/pojat.
Tuohan oli vain woke-teeskenneltyä muka loukkaantumista, että ihmiset älyäisivät, että minkälaiseen loukkaantumiskulttuurin Suomi on ajautunut tällä intersektionaalisen feminismin hallituskaudella. Vain tietyistä asioista on lupa loukkaantua, mutta jos loukkaantuu PS-puolueen loukkaamisesta, niin se ei ole sallittua.
Minua aina huvittanut nämä boikottiuhoamiset twitterissä kuten taanoinen tapaus Kärkkäinen. Ennen riemumielin käyty ostoksilla kaupassa ja sitten kuin salaman iskusta; aivan paska kauppa, kallis kun mikä, myyjät epäkohteliaita ja laatu ihan paskaa. Ja puolen vuoden jälkeen kukaan ei muista mitään. Niin kävi kärkkäisen kanssa ja niin käy tämänkin kanssa.
"Tiskihanska paljasti kuusalaliiton!"
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18571
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Isaac Asimovin pulisongit kirjoitti: 23 Maalis 2023, 19:16
John Carter kirjoitti: 23 Maalis 2023, 18:38
Isaac Asimovin pulisongit kirjoitti: 23 Maalis 2023, 18:05 Ei olis uskonut että persut on tuollaisia lumihiutaleita ja näyttää cancel- kulttuuri voivan hyvin myös persujen keskuudessa. Minä kun luulin että nuo on vain vihvasfemakoiden touhuja?
Oikeasti, mikä helvatan järki noissa boikoteissa oikein on? Täälläkin aikuiset miesoletetut käyttäytyy kuin pahimmassa teiniangstissa olevat tytöt/pojat.
Tuohan oli vain woke-teeskenneltyä muka loukkaantumista, että ihmiset älyäisivät, että minkälaiseen loukkaantumiskulttuurin Suomi on ajautunut tällä intersektionaalisen feminismin hallituskaudella. Vain tietyistä asioista on lupa loukkaantua, mutta jos loukkaantuu PS-puolueen loukkaamisesta, niin se ei ole sallittua.
Minua aina huvittanut nämä boikottiuhoamiset twitterissä kuten taanoinen tapaus Kärkkäinen. Ennen riemumielin käyty ostoksilla kaupassa ja sitten kuin salaman iskusta; aivan paska kauppa, kallis kun mikä, myyjät epäkohteliaita ja laatu ihan paskaa. Ja puolen vuoden jälkeen kukaan ei muista mitään. Niin kävi kärkkäisen kanssa ja niin käy tämänkin kanssa.
En minä ole mitään ikinä boikotoinut, enkä toisaalta kyllä ikinä loukkaannukkaan mistään. Mitä hyötyä siitä olisi?
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Susa
Reactions:
Viestit: 7708
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Susa »

Raspu kirjoitti: 23 Maalis 2023, 17:38 Ite sässötit et ne heittää tukkia.
"Mekkoukot harrastavat usein tukinheittoa." ei tarkoita että kaikki harrastaisivat sitä.
Tämä on se tiettyen äänestäjien ongelma, että he heti yleistävät kaiken.
On vain "musta-valkoinen" maailma.
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4903
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Oon juuri ostamassa uutta kiikaritähtäintä ja varusteleka oli vahvana ehdokkaana. Ei ole enää. Pääomistaja on täysi retard enkä halua että mun rahat menee retardeille.

Täysin retard koska tuota kommenttia hyvänä läppänä pitää ainoastaan vihervassarit, joista vihreät harvoin poistuu kaupungista ja vassareilla ei ole rahaa ostaa varusteita.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Susa
Reactions:
Viestit: 7708
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Susa »

KultaKikkare kirjoitti: 23 Maalis 2023, 23:10 Oon juuri ostamassa uutta kiikaritähtäintä
Millaista ja millaiseen aseeseen tarvitset? Jos vaikka voisin myydä.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Loppu ostot varustelekasta

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Susa kirjoitti: 23 Maalis 2023, 19:40
Raspu kirjoitti: 23 Maalis 2023, 17:38 Ite sässötit et ne heittää tukkia.
"Mekkoukot harrastavat usein tukinheittoa." ei tarkoita että kaikki harrastaisivat sitä.
Tämä on se tiettyen äänestäjien ongelma, että he heti yleistävät kaiken.
On vain "musta-valkoinen" maailma.
Tuskin edes kovin usein harrastavat.
Jossain päin maailmaa se on niiden muutaman harvan kansallisvaate ja tukin heitto kansallisurheilu. Suomalaisilla mekkoukoilla lähinnä perssilmää homotuttaa.
Vastaa Viestiin