Kuka käski olla läski?

Tämä alue on kaatopaikka postauksille, joita valiolautakunta ei hyväksynyt muilla alueilla.
Jos tekee mieli tonkii, niin tee se täällä.
Poistettu
Reactions:

Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Tänne kuvia/kertomuksia omista läskeistä ja laihdutusprojekteista.
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Lihavuuteni pisti minut pikariimittelemään:

Herjaajille pit paut mä annan
Itte mä läskini kannan

Vaikka lukema lähestyis kahta sataa
Tämä mies vain sohvalla makaa

Ei liikunta kiinnosta
Ei se innosta

Mieluummin käyn jääkaapilla
Vaikken sit ois naisen kanssa saatilla

En ikinä menis salille
Mieluummin matkustaisin Balille

Auringossa makaisin
kunnes sieltä matkustaisin takaisin

Lihavathan on lepposia
Hauskana tekevät kepposia

Kun kehossa on monta kiloa
tuo se vain elämään rutkasti iloa.
Noin näin minä ajattelen
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Hidasta tää on kun kaljoittelun lopettamisenkin jälkeen. Toi rapiat 6-7 kiloa tais olla vain pöhöä. Ja ei ne kilot millään 4 kilometrin tepsuttelulla ja muutamalla erällä varjoa lähe.

Periaatteessa oon koittanut kyykkyäkin. Viisaudesta en tiedä (Siis omalla painolla).

Miksi tää editori kääntää tuon kuvan miten sattuu :(
Liitteet
Läskin tulos
Läskin tulos
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Poistettu
Reactions:

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Deimos kirjoitti: 04 Joulu 2022, 10:24 Hidasta tää on kun kaljoittelun lopettamisenkin jälkeen. Toi rapiat 6-7 kiloa tais olla vain pöhöä. Ja ei ne kilot millään 4 kilometrin tepsuttelulla ja muutamalla erällä varjoa lähe.

Periaatteessa oon koittanut kyykkyäkin. Viisaudesta en tiedä (Siis omalla painolla).

Miksi tää editori kääntää tuon kuvan miten sattuu :(
Oliko sulla yli sata?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Raspu kirjoitti: 06 Joulu 2022, 05:06
Deimos kirjoitti: 04 Joulu 2022, 10:24 Hidasta tää on kun kaljoittelun lopettamisenkin jälkeen. Toi rapiat 6-7 kiloa tais olla vain pöhöä. Ja ei ne kilot millään 4 kilometrin tepsuttelulla ja muutamalla erällä varjoa lähe.

Periaatteessa oon koittanut kyykkyäkin. Viisaudesta en tiedä (Siis omalla painolla).

Miksi tää editori kääntää tuon kuvan miten sattuu :(
Oliko sulla yli sata?
101-102 kiloa ennen antabusta. Mutta noi kävelyt ja varjo ei oo tarpeeksi että niillä painoa tiputtaisi. Thainyrkkeilyssä lähti multa ja treenikaverilta parissa kuukaudessa 10-15 kiloa 2019-2020 talvella. Eli mulla on sitten ruokavalio ainoa jolla pystyn kiristämään.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Poistettu
Reactions:

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Deimos kirjoitti: 06 Joulu 2022, 07:51
Raspu kirjoitti: 06 Joulu 2022, 05:06
Deimos kirjoitti: 04 Joulu 2022, 10:24 Hidasta tää on kun kaljoittelun lopettamisenkin jälkeen. Toi rapiat 6-7 kiloa tais olla vain pöhöä. Ja ei ne kilot millään 4 kilometrin tepsuttelulla ja muutamalla erällä varjoa lähe.

Periaatteessa oon koittanut kyykkyäkin. Viisaudesta en tiedä (Siis omalla painolla).

Miksi tää editori kääntää tuon kuvan miten sattuu :(
Oliko sulla yli sata?
101-102 kiloa ennen antabusta. Mutta noi kävelyt ja varjo ei oo tarpeeksi että niillä painoa tiputtaisi. Thainyrkkeilyssä lähti multa ja treenikaverilta parissa kuukaudessa 10-15 kiloa 2019-2020 talvella. Eli mulla on sitten ruokavalio ainoa jolla pystyn kiristämään.
Ei se liikunta hukkaan mene. Jos kävelyillä ym. polttaa 500kcal päivässä lisää niin se meinaa noin 0.5kg ihraa, mikä on minusta jo hyvä lukema. Ite olisin tyytyväinen jos lähtis edes puol kiloo kuukaudessa.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7919
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Koitan syödä vähän mutta tarpeelliset ravintoaineet saaden. Eli vhh ruokaa mutta kuitua ja vitamiineja tarpeeksi. Paino tuntuu vähenevän askeltaen. Parin päivän aikana kilo ja siten muutama päivä tämä paino säilyen.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Raspu kirjoitti: 06 Joulu 2022, 08:59
Deimos kirjoitti: 06 Joulu 2022, 07:51
Raspu kirjoitti: 06 Joulu 2022, 05:06
Deimos kirjoitti: 04 Joulu 2022, 10:24 Hidasta tää on kun kaljoittelun lopettamisenkin jälkeen. Toi rapiat 6-7 kiloa tais olla vain pöhöä. Ja ei ne kilot millään 4 kilometrin tepsuttelulla ja muutamalla erällä varjoa lähe.

Periaatteessa oon koittanut kyykkyäkin. Viisaudesta en tiedä (Siis omalla painolla).

Miksi tää editori kääntää tuon kuvan miten sattuu :(
Oliko sulla yli sata?
101-102 kiloa ennen antabusta. Mutta noi kävelyt ja varjo ei oo tarpeeksi että niillä painoa tiputtaisi. Thainyrkkeilyssä lähti multa ja treenikaverilta parissa kuukaudessa 10-15 kiloa 2019-2020 talvella. Eli mulla on sitten ruokavalio ainoa jolla pystyn kiristämään.
Ei se liikunta hukkaan mene. Jos kävelyillä ym. polttaa 500kcal päivässä lisää niin se meinaa noin 0.5kg ihraa, mikä on minusta jo hyvä lukema. Ite olisin tyytyväinen jos lähtis edes puol kiloo kuukaudessa.
Tuo hormoonitoiminta lienee yksi mikä vaikuttaa aika paljon. Yksi kaverini taannoin sai läpi pyynnön testoarvojen mittaamikseksi. Oli kovan työn takana. Tulos että lähes nollassa. Jostakin syystä eivät mittaa kovin hevillä tai humpalla testoarvoja. Esimerkiksi alhainen testoarvo on yksi masennuksen aiheuttaja. Ja alapääkään ei pelaa alhaisilla testoilla joka masentaa lisää.

En nyt joka päivää ravaa puntarilla koska en odota ihmeitä tällä treenillä. Nuo arvosi antvat kyllä toivoa mutta 500 kcal hommaan äkkiä takaisin syöpöttelyllä. Ja nyt kun tupakki on poissa niin napostelu maistuu.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Poistettu
Reactions:

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Lyde19 kirjoitti: 06 Joulu 2022, 09:08 Koitan syödä vähän mutta tarpeelliset ravintoaineet saaden. Eli vhh ruokaa mutta kuitua ja vitamiineja tarpeeksi. Paino tuntuu vähenevän askeltaen. Parin päivän aikana kilo ja siten muutama päivä tämä paino säilyen.
Onko paskalla käynti muuttunut?
Lihasta jää aika vähän jätettä.
Jos sitten kasviskuidut siihen vielä niin ehkä jätettä tulee vähempi kuin normiruuasta.
Sitte muutaman päivän välein paskalle ja suoli tyhjäksi?
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/liha ... e6552bc888

Läskit maksaa miljardin yhteiskunnalle vuodessa.
En kuitenkaan lähtis mihinkään raippaveroon elintarvikkeissa.
Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3691
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Toope »

Oma valinta, oma ratkaisu.
Olin 105-kiloinen joskus, nyt alle 90-kiloinen.
Irjo
Reactions:
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Maalis 2024, 07:33

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Irjo »

Hei,

Onnittelut uskomattomasta menestyksestäsi laihdutusmatkallasi! Määrätietoisuutesi on todella inspiroivaa. On hienoa nähdä, miten jokainen voi löytää oman polkunsa hyvinvointiin. Tarinasi on todellinen muistutus siitä, että jokaisella on oma polkunsa menestykseen. Kuten Twitterissä sanotaan, jokainen twiitti on ainutlaatuinen, kuten jokainen elämänmatka.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Mikähän rölli taas tuli läpi?
Vaikuttaa masinoidulta tusinaviestiltä.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Meitsi on nykyään legit fat-ass.
No ehkä se siitä jos jättää safkan ja bissen pois.😎

Voisi ajatella että ei ole niin naineena väliä, mutta ahdistaa kuudesti päivässä vartin, eli jotain on tehtävä omalle olemukselle. Pelottaa ajatuskin tähän tilaan sopeutumisesta, jolloin ei enää oma läski tunnu pahalta.
Can I pet that dog?
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Kuka käski olla läski?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Minimus Yahves kirjoitti: 14 Maalis 2024, 10:37 Meitsi on nykyään legit fat-ass.
No ehkä se siitä jos jättää safkan ja bissen pois.😎

Voisi ajatella että ei ole niin naineena väliä, mutta ahdistaa kuudesti päivässä vartin, eli jotain on tehtävä omalle olemukselle. Pelottaa ajatuskin tähän tilaan sopeutumisesta, jolloin ei enää oma läski tunnu pahalta.
Pidä alle ysikympissä niin se riittää.
Vastaa Viestiin