Itsemurhan oikeutus

Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Deimos »

-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
kokeellinen tiede
Reactions:
Viestit: 332
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 08:41

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja kokeellinen tiede »

syyllisten tappaminen ei auta .. on vaan kestettävä. Monen keskitysleirivangitkin elivät pitkään ja onnellisina, eivätkä toivoneet syyllisten kuolemaa. ihme kyllä.

Masentuneisuus on sairaus siinä missä jokin muukin. Elämä on epäreilua .. jotain siinä on joka auttaa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Vujicic

Aina on joku jossain joka kokee tarvitsevansa juurikin sitä masentunutta ihmistä. Mitättöminkin on tärkeä jollekulle .. aina on joku jossain jolle kenen tahansa apu kelpaa.

Itsemurha on näköalattomuutta ja turhaa sellaista ja niin väärin.

Entä terminaalivaiheessa oleva sairas. Sairasta itseään on kuunneltava, mutta tietäköön etteivät läheiset halua että hän poistuu liian aikaisin. Kokumukseni mukaan hoito-osastoilla annetaan morfiinia ja kyllä sitten annetaan lopulta niin paljon että pääsee rauhaan.
………………………………………………………..
Muutoin olen sitä mieltä että Yle tulee lakkauttaa
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

kokeellinen tiede kirjoitti: 06 Helmi 2024, 03:59 syyllisten tappaminen ei auta .. on vaan kestettävä. Monen keskitysleirivangitkin elivät pitkään ja onnellisina, eivätkä toivoneet syyllisten kuolemaa. ihme kyllä.

Masentuneisuus on sairaus siinä missä jokin muukin. Elämä on epäreilua .. jotain siinä on joka auttaa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Vujicic

Aina on joku jossain joka kokee tarvitsevansa juurikin sitä masentunutta ihmistä. Mitättöminkin on tärkeä jollekulle .. aina on joku jossain jolle kenen tahansa apu kelpaa.

Itsemurha on näköalattomuutta ja turhaa sellaista ja niin väärin.

Entä terminaalivaiheessa oleva sairas. Sairasta itseään on kuunneltava, mutta tietäköön etteivät läheiset halua että hän poistuu liian aikaisin. Kokumukseni mukaan hoito-osastoilla annetaan morfiinia ja kyllä sitten annetaan lopulta niin paljon että pääsee rauhaan.
Itselleni oli kyllä suuri helpotus kun äiti lopulta veti yrityksensä loppuun saakka.

Ja keskitysleirivangeista kuinka moni? Prevalenssi taitaa olla sinä ja pari joita tarvitsit tukemaan näkemystäsi.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Huumemaailmastakin "selviytyneet" ovat näkemäni perusteella niitä jotka ensin myrkyttävät muita ja sen jälkeen nostamassa ylös. Riippuvuussuhde heihin siis säilyy. He ovat niitä yhteiskuntakelpoisimpia sillä välittävät eniten statuksestaan. Tukipilareita konsanaan.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Ongelma on sanalla sanoen peli. Ja huumori osoittaa pelikuntoa. Vitsin murjaiseva on kuin gaselli pompoimassa dark triadin edessä. Kun puhuin ämmien kemoterapiasta, kerroin ajatelleeni asiaa. Kun kerroin pelistä jossa pyydetään anteeksi, tein pelin jossa asettuu itse pelinappulaksi. Sitä voisi sanoa antipeliksi.

https://www.robkhenderson.com/p/games-p ... d&r=33xl31
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Kun Roope Tikkanen sanoi poliisille "no niin" hän kertoi hävinneensä pelin. Kun Samuel Adouchief vaati vastapalvelusta minulta voiteesta hän paljasti pelinsä. Ja kun vastasin haista vittu, hän jatkoi pelaamistaan, kuten Jukka Voutilainen hänen jälkeensä. Jukalle jo informointikin että peli on nyt siinä pisteessä että se loppuu, tai puhkon silmät. Tiedän ettei se lopu. Peli ei heidän kaltaisilleen koskaan lopu. Ja he pelaavat voittaakseen. Sikdi he pelaavat niitä vastaan jotka eivät jaksa pelata. Ja siksi epidemiologia.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Toki Samuelin kansaa pelataan loppuun asti, koska ei ole muuta, mutta Jukka voi vielä perääntyä.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Ja toki Tikkanen oli keksinyt pelin pelin perään. Ja pelin sen perään. Koska hän on Arvoisa Oikeuspsykiatri. Dont fuck with me.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Ja siksi Arvoitettu Joni Liskola oli hämmillään. Hän ei kykene ymmärtämään antipeliä. Mikä on kulmani? Ei kun mikä on kulmasi?
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Koska olen oikeuspsykiatri, olen hyvä peleissä. Siten jos häviän, on pelissä vikaa.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Eli en ole mallivanki, kuten viimeksi ja oikeastaan aina, vaan osoitan että kaikki vuotavat verta samalla tavalla.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Oikeuden pöytäkirjoissakin nämä idiootit ovat (taas kerran) noteeraaneet käytöstapani, mutta se on huono juttu. Lisäksi kertovat minun tyrkyttäneen pokaalia, mutta silloinhan minä olen auktoriteetti, kun luulen voivani jaella palkintoja, joten ei. Ei vittu millään.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Elokuva Smile muuten kertoo samasta. Paska leffa tosin.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Mä oon lapsesta saakka joutunu pelaa näitä pelejä joiden säännöissä lukee että mun pitää hävitä. Esim. Kun siirryin yläasteelle opettaja oli jo käynyt varoittamassa millainen hirviö on tulossa. Tosin vertaisillani oli hyvin vähän valittamista. Aina kun jotain tapahtui, niin se olin minä. Sitten yläkoulun rehtori otti puhutteluun, alkoi solvaamaan äitiäni joten hermostuin ja ryntäsin ovesta ulos. Sitten soitti äitille että poikasi riehui. Noh, se oli se tapaus jota otin kädestä kiinni kun sairasti parantumatonta syöpää ja onnittelin vuolaasti. Voitin sen pelin.
Make Keke Great Again
Vastaa Viestiin