Itsemurhan oikeutus

Paikalla
Kohina
Reactions:
Viestit: 2654
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Minimus Yahves kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:03
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 16:38 Mutta tosiaan Yahves kertoo hyvin motiiveistani.

Jos teillä.. Kun teillä menee muijas kanssa Yahves poikki, niin Mariannesta (Marianne Hulbekkmo) saat itsellesi hyvän vaimon. Voitte yhdessä pelastaa ihmiset itseltään.
Meidät vasta kuolema erottaa, eli ei kiitos.
Tyypillistä.
Make Keke Great Again
Paikalla
Kohina
Reactions:
Viestit: 2654
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Susa kirjoitti: 05 Helmi 2024, 16:30
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 15:40 Sammunut juoppo raiteilla on tositarina ainakin yhden kohdalla. Erään kohdalla oli kamapäissään örveltänyt raiteille poliiseiden katsellessa vierestä. Vasta kun sivulliset pakottivat toimimaan suostuivat virkatoimiin. Länsi-Uudenmaa ❤️
Eikön ne poliisit olleet soittaneet junien liikenteenohjaukseen, joten junaa ei ollut tulossa.
Ei soittanut, päätellen rusikoituneesta habituksesta. Siitä oli lehdissäkin. Hän ei siis itse muista tapahtuneesta mitään.
Viimeksi muokannut Kohina, 05 Helmi 2024, 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Make Keke Great Again
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:21
Minimus Yahves kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:03
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 16:38 Mutta tosiaan Yahves kertoo hyvin motiiveistani.

Jos teillä.. Kun teillä menee muijas kanssa Yahves poikki, niin Mariannesta (Marianne Hulbekkmo) saat itsellesi hyvän vaimon. Voitte yhdessä pelastaa ihmiset itseltään.
Meidät vasta kuolema erottaa, eli ei kiitos.
Tyypillistä.
Voi kun olisikin, mutta puolet päättyy nykyään eroon. Valitettavasti.
Can I pet that dog?
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:22
Susa kirjoitti: 05 Helmi 2024, 16:30
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 15:40 Sammunut juoppo raiteilla on tositarina ainakin yhden kohdalla. Erään kohdalla oli kamapäissään örveltänyt raiteille poliiseiden katsellessa vierestä. Vasta kun sivulliset pakottivat toimimaan suostuivat virkatoimiin. Länsi-Uudenmaa ❤️
Eikön ne poliisit olleet soittaneet junien liikenteenohjaukseen, joten junaa ei ollut tulossa.
Ei soittanut, päätellen rusikoituneesta habituksesta. Siitä oli lehdissäkin. Hän ei siis itse muista tapahtuneesta mitään.
Linkaa kyseiseen uutiseen.
Can I pet that dog?
Paikalla
Kohina
Reactions:
Viestit: 2654
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Toki voit
Minimus Yahves kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:22
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:21
Minimus Yahves kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:03
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 16:38 Mutta tosiaan Yahves kertoo hyvin motiiveistani.

Jos teillä.. Kun teillä menee muijas kanssa Yahves poikki, niin Mariannesta (Marianne Hulbekkmo) saat itsellesi hyvän vaimon. Voitte yhdessä pelastaa ihmiset itseltään.
Meidät vasta kuolema erottaa, eli ei kiitos.
Tyypillistä.
Voi kun olisikin, mutta puolet päättyy nykyään eroon. Valitettavasti.
Se on varmasti se toinen puoli.
Make Keke Great Again
Paikalla
Kohina
Reactions:
Viestit: 2654
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Minimus Yahves kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:23
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:22
Susa kirjoitti: 05 Helmi 2024, 16:30
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 15:40 Sammunut juoppo raiteilla on tositarina ainakin yhden kohdalla. Erään kohdalla oli kamapäissään örveltänyt raiteille poliiseiden katsellessa vierestä. Vasta kun sivulliset pakottivat toimimaan suostuivat virkatoimiin. Länsi-Uudenmaa ❤️
Eikön ne poliisit olleet soittaneet junien liikenteenohjaukseen, joten junaa ei ollut tulossa.
Ei soittanut, päätellen rusikoituneesta habituksesta. Siitä oli lehdissäkin. Hän ei siis itse muista tapahtuneesta mitään.
Linkaa kyseiseen uutiseen.
Paljon maksat?
Make Keke Great Again
Paikalla
Kohina
Reactions:
Viestit: 2654
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Enkä mä siitä edes puhunut, vaan tosta sun virheellisestä logiikasta joka paistaa esim. Tossa "minä voin parantaa tai ainakin tappaa yrittäessäni".
Make Keke Great Again
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:29 Enkä mä siitä edes puhunut, vaan tosta sun virheellisestä logiikasta joka paistaa esim. Tossa "minä voin parantaa tai ainakin tappaa yrittäessäni".
En tiedä yhtään mitä tarkoitat.

Jos tarkoitat kuolemaan päättymistä, niin sitä kutsutaan hyväksi avioliitoksi.
Can I pet that dog?
Paikalla
Susa
Reactions:
Viestit: 7767
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Susa »

Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:22 Ei soittanut, päätellen rusikoituneesta habituksesta. Siitä oli lehdissäkin. Hän ei siis itse muista tapahtuneesta mitään.
Mielenkiintoinen tapaus. Milloin ja missä tällainen tapahtui?
Paikalla
Kohina
Reactions:
Viestit: 2654
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Minimus Yahves kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:32
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:29 Enkä mä siitä edes puhunut, vaan tosta sun virheellisestä logiikasta joka paistaa esim. Tossa "minä voin parantaa tai ainakin tappaa yrittäessäni".
En tiedä yhtään mitä tarkoitat.

Jos tarkoitat kuolemaan päättymistä, niin sitä kutsutaan hyväksi avioliitoksi.
Lisätään huomautus marginaaliin.
Make Keke Great Again
Paikalla
Kohina
Reactions:
Viestit: 2654
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Susa kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:36
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:22 Ei soittanut, päätellen rusikoituneesta habituksesta. Siitä oli lehdissäkin. Hän ei siis itse muista tapahtuneesta mitään.
Mielenkiintoinen tapaus. Milloin ja missä tällainen tapahtui?
Ei minusta. Enkä nyt muista jokaisen hörhön edesottamuksien päivämääriä, sillä niitä riittä kyllästymiseen saakka. Paikan muistan kyllä, mutta jätän kertomatta anonymiteettiin vedoten.

Asia on osaltani käsitelty.
Make Keke Great Again
Paikalla
Susa
Reactions:
Viestit: 7767
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Susa »

Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:49 Ei minusta. Enkä nyt muista jokaisen hörhön edesottamuksien päivämääriä, sillä niitä riittä kyllästymiseen saakka. Paikan muistan kyllä, mutta jätän kertomatta anonymiteettiin vedoten.
Eiköhän se anonymiteetti ole menetetty jo asiasta kertovassa uutisessa?
Lienee siis vain huhu. ;)
Paikalla
Kohina
Reactions:
Viestit: 2654
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Susa kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:51
Kohina kirjoitti: 05 Helmi 2024, 17:49 Ei minusta. Enkä nyt muista jokaisen hörhön edesottamuksien päivämääriä, sillä niitä riittä kyllästymiseen saakka. Paikan muistan kyllä, mutta jätän kertomatta anonymiteettiin vedoten.
Eiköhän se anonymiteetti ole menetetty jo asiasta kertovassa uutisessa?
Lienee siis vain huhu. ;)
Luotan harkintakykyyni.
Make Keke Great Again
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Katsoin kerran jotain dokumenttia. Siinä oli kuvattu samankaltainen tapahtuma jossa henkilö oli "Sammunut" raiteille. Muistaakseni Tanskassa ja tapahtuma liittyi Roskilden festifaaleihin. Oliko kyse jostain muusta kemikaalista kuin alkoholista en muista sitäkään. Jokatapauksessa kun junan kuljettaja huomasi henkilön raiteilla oli liian myöhäistä. Jalat junan pyörillä irti. Ja en muista oliko kyse itsetuhoisuudesta. Jokapatauksessa henkilö selvisi (Tosin loppuelämän hieman lyhyempänä) "Onnettomuudesta".

Mutta ihan oletettavissa oleva tapahtuma. Osa junanraiteille joutuvista on siellä vahingossa mutta kyllä enemmistö sinne päätyneistä on siellä ihan tarkoituksella. Ja kuten junien kuljettajat sanovat pilaamassa heidän työympäristöään ja työpäiväänsä.

Ehkäpä Futurama sarja on tässä aikaansa edellä...

-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Itsemurhan oikeutus

Viesti Kirjoittaja Raspu »

KultaKikkare kirjoitti: 05 Helmi 2024, 14:35
Raspu kirjoitti: 05 Helmi 2024, 13:51
KultaKikkare kirjoitti: 05 Helmi 2024, 13:34 Mä suosittelen rynnäkkökivääriä ja repullista lippaita. Koska oikeutus on jokaisella joka tohon jamaan päätyy, kyse on vaan siitä mikä on kannattavaa ja mikä ei, ja siinä tilanteessa vakaakupissa ei ole toisella puolella mitään, joten mitä väliä.
Suosittelet mihin, laajennettuun itsemurhaan?
Itselle kyllä riittää yksi kuti .22:sta kupoliin.
Suosittelen tappamaan syylliset mieluummin kuin itsensä. Parempi tietysti jos löytyy muita vaihtoehtoja.

.22 ei välttämättä mene kallosta läpi, sillä ei kannata.
Miten sä määrittelet syylliset?
Jos joku on syyllinen sun tuskaan niin repullinen kuteja ja rynkky on ratkaisu?
Vastaa Viestiin