Kännykkäsäteilystä

Paranormaalit ilmiöt ja Salaliitot. Wear your tinfoil hats.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4917
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kontra kirjoitti: 12 Huhti 2023, 16:12 Jos minä olen sanonut, mitä tuossa väität, sillä on ollut tarkoitus provosoida ajatustoimintaan tottumattomat aivot heräämään - ja senhän se tekikin.
No nii hyvä poika, myöntää melkein jo trollaavansa. :) En uskonutkaan että voit olla ihan niin tyhmä mitä jutuistasi voisi kuvitella.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Kontra »

KultaKikkare kirjoitti: 12 Huhti 2023, 19:44
Kontra kirjoitti: 12 Huhti 2023, 16:12 No minä hyppään nyt kumminkin siihen paristo/akku-vaiheeseen. Tämä on siis teoriaa, ei liity mihinkään käytännön apparaattiin. Rakennat apparaatin joka ottaa paristosta virtaa yhden 1 W teholla 1 sekunnin ajan, ja runttaa sen energian 1 millisekunnin mittaiseksi. Silloin se teho kasvaa 1000-kertaiseksi, eli 1 kW:ksi Tällä ei tarvitse olla mitään tekemistä käytännön laitteissa, mutta käy esimerkkinä, miten esimerkiksi kännykässä lähetysteho kasvaa akussa otettua tehoa suuremmaksi – energiahan ei kasva, vaan hiukan laskee häviöiden vuoksi.
Niimpä, vaan kun noin ei gsm lähettimessä tapahdu. :) Sen sijaan se ottaa 8W tehoa 577us jaksoissa 4.615ms intervallilla keskimääräisen tehonkulutuksen ollessa 0.577 / 4.615 * 8 eli kokolailla 1 W.
Sinua ei sitten yhtään kiinnosta, mitä minä kirjotan. Eilen kirjoitin ihan tuon saman asian, joskin pyöristetyillä luvulla.
Jos et opi keskustelemaan ja kunnioittamaan muita keskustelijoita, ole hyvä ja pysy poissa trollamasta ketjussani.
Avaa oma ketju, jossa voit kehuskella tiedollasi mielin määrin. Mitään asiaa edesauttavaa et ole tähän ketjuun tuonut.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Kontra »

KultaKikkare kirjoitti: 12 Huhti 2023, 20:01
Kontra kirjoitti: 12 Huhti 2023, 16:12 Jos minä olen sanonut, mitä tuossa väität, sillä on ollut tarkoitus provosoida ajatustoimintaan tottumattomat aivot heräämään - ja senhän se tekikin.
No nii hyvä poika, myöntää melkein jo trollaavansa. :) En uskonutkaan että voit olla ihan niin tyhmä mitä jutuistasi voisi kuvitella.
Ai tällä kertaa erehdyin, kun luulin saavani ajatteluun tottumattomat aivot käyntiin, mutta mitenkäs ne voisivat käynnistyä, kun siellä missä niiden pitäisi olla, vain lainehtii.
Susa
Reactions:
Viestit: 7756
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Susa »

Jospa kontralla on niin paljon raskasmetalleja kehossaan ja hiessään, että säteily absorboituu siihen kuumeten polttavaksi?
Hiessäsi voi olla raskasmetalleja – Nyt on keksitty halpa keino asian selvittämiseksi
Lyijymyrkytys vaurioittaa keskushermostoa ja aiheuttaa ärtyisyyttä, kognitiivisia häiriöitä, väsymystä, hedelmättömyyttä, korkeaa verenpainetta
Raskasmetallit poistuvat elimistöstä pääasiassa hien ja virtsan mukana.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ ... ac5764ef08
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Susa kirjoitti: 12 Huhti 2023, 20:48 Jospa kontralla on niin paljon raskasmetalleja kehossaan ja hiessään, että säteily absorboituu siihen kuumeten polttavaksi?
Hiessäsi voi olla raskasmetalleja – Nyt on keksitty halpa keino asian selvittämiseksi
Lyijymyrkytys vaurioittaa keskushermostoa ja aiheuttaa ärtyisyyttä, kognitiivisia häiriöitä, väsymystä, hedelmättömyyttä, korkeaa verenpainetta
Raskasmetallit poistuvat elimistöstä pääasiassa hien ja virtsan mukana.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ ... ac5764ef08
Miksi sinä minulle kiukuttelet? Onko vaimo alkanut huomautella maiskutuksesta syödessäsi, nenänkaivuustasi, piereskelystä, kissalle kiroilusta kun on tapana sillä lorautelle kenkääsi, eikä koskaan vaimon kenkään, niin ja kaljan kanssa lotraamisesta. Ryhdistäydy hyvä mies, sano suorat sanat, kuka on herra talossa - kokeile edes sitä konstia, ennen kuin alat minua sättiä.

En minä lähde avaamaan kännykkääni, jos en saakkaan sitä enää vorkkimaan. Kellosta vaidoin pariston ja hukkasin vajaan millin kokoisen ruuvin. En kertakaikkiaan enää näe missä semmoisen ruuvin hahlo on, hyvä että näen edes koko ruuvia.
Kun sulla kerran se kännykkä oli auki, tutkisit nyt, onko sen säteilyelementin toisella puolella metallikalvo muovikuoressa. Ja mittaisit sen elementin mitat.
Susa
Reactions:
Viestit: 7756
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Susa »

Kontra kirjoitti: 12 Huhti 2023, 21:26 Miksi sinä minulle kiukuttelet?
En minä sinulle kiukuttele. Enkä heittele epäasiallisia huuliakaan.
Videon 1.56minuuttia kohdasta alkaen näet sen antennin takaosan ja mitä sen pään väliin jää.



Antenni
https://i.ebayimg.com/images/g/MBIAAOSw ... s-l500.jpg
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Susa kirjoitti: 12 Huhti 2023, 21:50
Kontra kirjoitti: 12 Huhti 2023, 21:26 Miksi sinä minulle kiukuttelet?
En minä sinulle kiukuttele. Enkä heittele epäasiallisia huuliakaan.
Videon 1.56minuuttia kohdasta alkaen näet sen antennin takaosan ja mitä sen pään väliin jää.



Antenni
https://i.ebayimg.com/images/g/MBIAAOSw ... s-l500.jpg
Mutta mitä ainetta se on. Jos sulla se on auki, niin tutki onko metallia.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4917
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kontra kirjoitti: 12 Huhti 2023, 20:16
KultaKikkare kirjoitti: 12 Huhti 2023, 19:44
Kontra kirjoitti: 12 Huhti 2023, 16:12 No minä hyppään nyt kumminkin siihen paristo/akku-vaiheeseen. Tämä on siis teoriaa, ei liity mihinkään käytännön apparaattiin. Rakennat apparaatin joka ottaa paristosta virtaa yhden 1 W teholla 1 sekunnin ajan, ja runttaa sen energian 1 millisekunnin mittaiseksi. Silloin se teho kasvaa 1000-kertaiseksi, eli 1 kW:ksi Tällä ei tarvitse olla mitään tekemistä käytännön laitteissa, mutta käy esimerkkinä, miten esimerkiksi kännykässä lähetysteho kasvaa akussa otettua tehoa suuremmaksi – energiahan ei kasva, vaan hiukan laskee häviöiden vuoksi.
Niimpä, vaan kun noin ei gsm lähettimessä tapahdu. :) Sen sijaan se ottaa 8W tehoa 577us jaksoissa 4.615ms intervallilla keskimääräisen tehonkulutuksen ollessa 0.577 / 4.615 * 8 eli kokolailla 1 W.
Sinua ei sitten yhtään kiinnosta, mitä minä kirjotan. Eilen kirjoitin ihan tuon saman asian, joskin pyöristetyillä luvulla.
Jos et opi keskustelemaan ja kunnioittamaan muita keskustelijoita, ole hyvä ja pysy poissa trollamasta ketjussani.
Avaa oma ketju, jossa voit kehuskella tiedollasi mielin määrin. Mitään asiaa edesauttavaa et ole tähän ketjuun tuonut.
Eilen sä kirjoitit näistä seisovien aaltojen aiheuttamista pistemäisistä piikkikeiloista.
Kontra kirjoitti: 11 Huhti 2023, 18:20 Mitä tapahtuu tuon 0,6 ms pulssin aikana, minun teoriani on tämä:
Jos lähetin ottaa 0,12 W akusta, keila on muodostunut teholla 0,12 W x 4,6 ms / 0,6 ms = 0,92 W , mutta antennista se on lähtenyt pistemäisinä piikkikeiloina, jotka seisovat aallot ovat synnyttäneet, joiden huipputehoa voi kukin vain arvailla.
Jonka jälkeen mä kerroin sulle että huipputeho on KORKEINTAAN lähetysteho, se ei mitenkään voi olla enempää, käytännössä se on vähemmän.

Sen jälkeen sä kerroit että jos paristosta ottaa virtaa 1W teholla 1sekunnin ajan ja purkaa sen koko latauksen millisekunnissa tehoa on 1KW. Johon mä sanoin että kännykkä ei toimi noin.

Sä perustelet asiaa ensin väitteellä 1, ku väite 1 kumotaan perustelet sitä väitteellä 2, kun väite 2 kumotaan perustelet sitä uudelleen väitteellä 1. Eipä ole ihme jos tuntuu että keskustelut luuppaa.

Ja höppänä hei, sä et voi samaan aikaan aukoa päätäsi ja odotttaa kunnioitusta. Luulisi että tohon ikään mennessä olisit jo sen verran oppinu.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Susa kirjoitti: 12 Huhti 2023, 20:48 Jospa kontralla on niin paljon raskasmetalleja kehossaan ja hiessään, että säteily absorboituu siihen kuumeten polttavaksi?
Hiessäsi voi olla raskasmetalleja – Nyt on keksitty halpa keino asian selvittämiseksi
Lyijymyrkytys vaurioittaa keskushermostoa ja aiheuttaa ärtyisyyttä, kognitiivisia häiriöitä, väsymystä, hedelmättömyyttä, korkeaa verenpainetta
Raskasmetallit poistuvat elimistöstä pääasiassa hien ja virtsan mukana.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ ... ac5764ef08
Minä teetin raskasmetallitestin hiuksistani aikoinaan, mutta mitään hälyttävä ei ilmennyt – alumiinia oli, mutta sitä on varmaan kaikilla, joiden taloudessa on käytetty alumiinikattiloita.

Meidän kunnassa kynnettiin päätien vierestä puiston nurmikko ryytimaaksi kyläläisille, ja muutama vuosi siellä ovat maahanmuuttajat viljelleet yhtä ja toista menestyksellisesti. Tie on noin 10 metrin etäisyydellä ryytimaasta, ja on ollut siinä siitä asti kun minä vielä muistan pikkupoikana sen kulkeneen eri reittiä. Eli kun moottoriliikenne on ollut vilkasta yli 70 vuotta ja bensassa on ollut lyijyä, sitä on taatusti leijunut ryytimaan multaan. Tein kunnalle huomautuksen pari vuotta sitten, mutta mitään eivät vastanneet, ja homma on jatkunut entisenlaisena.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Kontra »

KultaKikkare kirjoitti: 12 Huhti 2023, 22:15
Kontra kirjoitti: 12 Huhti 2023, 20:16
KultaKikkare kirjoitti: 12 Huhti 2023, 19:44
Kontra kirjoitti: 12 Huhti 2023, 16:12 No minä hyppään nyt kumminkin siihen paristo/akku-vaiheeseen. Tämä on siis teoriaa, ei liity mihinkään käytännön apparaattiin. Rakennat apparaatin joka ottaa paristosta virtaa yhden 1 W teholla 1 sekunnin ajan, ja runttaa sen energian 1 millisekunnin mittaiseksi. Silloin se teho kasvaa 1000-kertaiseksi, eli 1 kW:ksi Tällä ei tarvitse olla mitään tekemistä käytännön laitteissa, mutta käy esimerkkinä, miten esimerkiksi kännykässä lähetysteho kasvaa akussa otettua tehoa suuremmaksi – energiahan ei kasva, vaan hiukan laskee häviöiden vuoksi.
Niimpä, vaan kun noin ei gsm lähettimessä tapahdu. :) Sen sijaan se ottaa 8W tehoa 577us jaksoissa 4.615ms intervallilla keskimääräisen tehonkulutuksen ollessa 0.577 / 4.615 * 8 eli kokolailla 1 W.
Sinua ei sitten yhtään kiinnosta, mitä minä kirjotan. Eilen kirjoitin ihan tuon saman asian, joskin pyöristetyillä luvulla.
Jos et opi keskustelemaan ja kunnioittamaan muita keskustelijoita, ole hyvä ja pysy poissa trollamasta ketjussani.
Avaa oma ketju, jossa voit kehuskella tiedollasi mielin määrin. Mitään asiaa edesauttavaa et ole tähän ketjuun tuonut.
Eilen sä kirjoitit näistä seisovien aaltojen aiheuttamista pistemäisistä piikkikeiloista.
Kontra kirjoitti: 11 Huhti 2023, 18:20 Mitä tapahtuu tuon 0,6 ms pulssin aikana, minun teoriani on tämä:
Jos lähetin ottaa 0,12 W akusta, keila on muodostunut teholla 0,12 W x 4,6 ms / 0,6 ms = 0,92 W , mutta antennista se on lähtenyt pistemäisinä piikkikeiloina, jotka seisovat aallot ovat synnyttäneet, joiden huipputehoa voi kukin vain arvailla.
Jonka jälkeen mä kerroin sulle että huipputeho on KORKEINTAAN lähetysteho, se ei mitenkään voi olla enempää, käytännössä se on vähemmän.

Sen jälkeen sä kerroit että jos paristosta ottaa virtaa 1W teholla 1sekunnin ajan ja purkaa sen koko latauksen millisekunnissa tehoa on 1KW. Johon mä sanoin että kännykkä ei toimi noin.

Sä perustelet asiaa ensin väitteellä 1, ku väite 1 kumotaan perustelet sitä väitteellä 2, kun väite 2 kumotaan perustelet sitä uudelleen väitteellä 1. Eipä ole ihme jos tuntuu että keskustelut luuppaa.

Ja höppänä hei, sä et voi samaan aikaan aukoa päätäsi ja odotttaa kunnioitusta. Luulisi että tohon ikään mennessä olisit jo sen verran oppinu.
Kyllä niitä piikkikeiloja todennäköisesti on, mutta niiden voimakkuudesta on vakiea sanoa muuta kuin että nahkaan reikiä tekevät.

Sinä saat pitää harhaiset uskomuksesi, mutta en ymmärrä miksi muiden pitäisi uskoa niihin, ja miksi se häiritsee mielenrauhaasi, jos niin ei tapahdu.

Vanhat kansanviisaudet ovat validia kamaa tänäkin päivänä: ”Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään”. Minähän en vanhoja muistele, ja viisaampi sinunkin olisi niin toimia. Jatkuva kaunan kantaminen vähentää tutkitusti elinikää. Sinun on turha haaveillakaan saavuttavasi edes minun ikääni.

Vuosia sitten telkassa oli ohjelma ihmisen mielen regressiosta, jossa tyypit kertoilivat edellisestä elämästään. Kyllä se ihmetytti, ja jäin epävarmaan tilaan. Mutta nyt olen siitä vakuuttunut. Nimittäin telkassa esitetyssä gallialaisten elämää Rooman vallan alla kuvaamassa elokuvassa oli tyyppi, joka käyttäytyi ihan sinun tavallasi. En muista elokuvan nimeä, mutta siinä esiintyi sen nimisiä tyyppejä kuten Aterix, Obelix, Akvitix, koira Idefix tms. Jos et olet nähnyt kuvaa kannattaa katsoa, varmasti osaat identifioida sieltä yhden tyypin, joka käyttäytyy ihan yks-yhteen sinun tavallasi - regressio on varma - et voi erehtyä persoonasta. En kerro nimeä, kyllä sinä hänet tunnistat.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Kontra »

sori tuossa tuli yksi terminologinen virhe

.... varmasti osaat identifioida sieltä yhden tyypin, joka käyttäytyy ihan yks-yhteen sinun tavallasi - inkarnaatio on varma ...

Regression sinä voit kokea, kun sinut vaivutetaan hypnoosiin.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Nyt tuli valaistusta asiaan.

Puhelin signaloi vähän väliä tukiasemien kanssa ilmoittaen itsestään ja etsien parasta tukiasemaa. Jos kaikki tukiasemat ovat kaukana tai muuten välillä olevista esteistä johtuen "heikkoja", puhelin etsii niitä jatkuvasti.
Tämä prosessi on vanhassa puhelinteknologiassa vähemmän edistynyt uusiin verrattuna. Siksi puhelin lähettää täydellä teholla ja usein tuota signalointia, jolloin lähetysenergia (teho aikayksikössä) on korkea – myös akku tyhjenee nopeammin silloin. Koko tuo prosessi on ihan yleisesti tunnettu ilmiö.

Jos haluaa testata vaikutusta ihoon omalla kännykällään, hankkiutuu vain hyvin heikkoon kentään, teippaa kännykän ihoaan vasten niin, ettei se pariin tuntiin liiku, ja antaa sen hakea tukiasemia.
Susa
Reactions:
Viestit: 7756
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Susa »

Kontra kirjoitti: 13 Huhti 2023, 15:24 Nyt tuli valaistusta asiaan.

Puhelin signaloi vähän väliä tukiasemien kanssa ilmoittaen itsestään ja etsien parasta tukiasemaa. Jos kaikki tukiasemat ovat kaukana tai muuten välillä olevista esteistä johtuen "heikkoja", puhelin etsii niitä jatkuvasti.
Tämä prosessi on vanhassa puhelinteknologiassa vähemmän edistynyt uusiin verrattuna. Siksi puhelin lähettää täydellä teholla ja usein tuota signalointia, jolloin lähetysenergia (teho aikayksikössä) on korkea – myös akku tyhjenee nopeammin silloin. Koko tuo prosessi on ihan yleisesti tunnettu ilmiö.

Jos haluaa testata vaikutusta ihoon omalla kännykällään, hankkiutuu vain hyvin heikkoon kentään, teippaa kännykän ihoaan vasten niin, ettei se pariin tuntiin liiku, ja antaa sen hakea tukiasemia.
Ei se puhelin signalisoi sinne tolppaan päin mitään, vaan kuuntelee onko tolpan signaali puhelimeen päin hyvä. Sitten kun signaali on tarpeeksi heikko, puhelin katkaisee yhteyden tolppaan ja yrittää yhteytä toiseen parempaan.
Jos toista parempaa tolppaa ei ole tarjolla, puhelin tyytyy tähän ainokaiseen huonoon.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Susa kirjoitti: 13 Huhti 2023, 16:15
Kontra kirjoitti: 13 Huhti 2023, 15:24 Nyt tuli valaistusta asiaan.

Puhelin signaloi vähän väliä tukiasemien kanssa ilmoittaen itsestään ja etsien parasta tukiasemaa. Jos kaikki tukiasemat ovat kaukana tai muuten välillä olevista esteistä johtuen "heikkoja", puhelin etsii niitä jatkuvasti.
Tämä prosessi on vanhassa puhelinteknologiassa vähemmän edistynyt uusiin verrattuna. Siksi puhelin lähettää täydellä teholla ja usein tuota signalointia, jolloin lähetysenergia (teho aikayksikössä) on korkea – myös akku tyhjenee nopeammin silloin. Koko tuo prosessi on ihan yleisesti tunnettu ilmiö.

Jos haluaa testata vaikutusta ihoon omalla kännykällään, hankkiutuu vain hyvin heikkoon kentään, teippaa kännykän ihoaan vasten niin, ettei se pariin tuntiin liiku, ja antaa sen hakea tukiasemia.
Ei se puhelin signalisoi sinne tolppaan päin mitään, vaan kuuntelee onko tolpan signaali puhelimeen päin hyvä. Sitten kun signaali on tarpeeksi heikko, puhelin katkaisee yhteyden tolppaan ja yrittää yhteytä toiseen parempaan.
Jos toista parempaa tolppaa ei ole tarjolla, puhelin tyytyy tähän ainokaiseen huonoon.
No selitä nyt sitten, miten sitä tehoa on niin paljon kännykkäni lähettänyt, että on polttanut sen jäljen. Ei sitä mikään muu ole voinut aiheuttaa kuin sen kännykän säteily.

Mikä sua vaivaa, kun et halua kertoa sen kännykän 6021 antennin kokoa, kun kerran sen purit?
Ja mikset mittaa sen pinnan johtavuutta, minkä takana se antenni on?
Susa
Reactions:
Viestit: 7756
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Kännykkäsäteilystä

Viesti Kirjoittaja Susa »

Se antenni on kiinni muovissa ja sen muovin takana on piirilevyhäkkyrä jossa on kiinni videollakin näkyvät osat ja puhelimen näyttö.
Vastaa Viestiin