Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Filosofiset näkökulmat ja henkisyysasiat tänne, kiitos!
OlliS
Reactions:
Viestit: 10872
Liittynyt: 30 Marras 2022, 10:59
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja OlliS »

Ihmisten vihamielisyys uskontoja kohtaan on aiheellista. Kaikenlaiset palkkapapit ovat saarnanneet vääriä oppeja oikeita vääristellen hallitsevien luokkien ja itsensä eduksi. Kirkot ovat olleet rikkaiden ja valtiovallan palveluksessa. Henkisesti Saatanan kirkkoja.

Oikeasta uskonnosta ei ole kuultu kuin vääristelty muoto, ja jos oikea on saatavilla, sitä panetellaan, syrjitään ja jopa vainotaan voimallisesti.

Oikea on tietysti Mooseksen usko Jahveen, Israelin uskonto, ja sen täyttymys Kristuksessa. Kristinusko on silti ollut aivan yhtä vääristynyttä kuin Islaminkin usko. Uskonpuhdistus yritti palata alkuperäiseen, varsinkin adventistit yrittivät palata alkuperäiseen evankeliumiin.

Sitten Jumala itse palautti oikean uskon Kristuksen Kirkossa 1830. Alkukirkko nousi maan alta, erämaasta julkisuuteen. Myöhempien AikojenPyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko, mormonit. Mormonien pääsuunta, 17 miljoonaa jäsentä, ne kastetut, jotka eivät ole kirkolle ilmoittaneet eroavansa. Kansainvälinen kirkko. Käsittää itsensä Israelin kokoamiseksi näinä viimeisinä aikoina.

Tämä ja herätysliikkeet, karismaattinen liike, Pyhän Hengen vuodatus pakanoille siis, ja kaikki kunnon uskovat kaikkialla, siinä on kristinusko, oikea kristillisyys, nykyaikana.
http://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7430
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Mites pääsin hengailee mormoniporukoissa?
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17690
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Minua vastapäätä viereisessä talossa asuu neljä mormoonia. Ameriikkalaisia, jotka aina morjestavat kohteliaasti ohikulkiessaan, kun olen sikarilla ulkona.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 2889
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Täällä Tampereella Kalevassa on niiden pösilöiden kirkko tuossa ihan vieressä. Niitä nuoria moroneja aina joskus tulee vastaan käännytys mielessään, mutta kun niiltä kysyy moronien hassun hauskoista kalsareista joita käyttävät taikamenoissaan, niin käännytys loppuu siihen.
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7430
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Laosissa asuu yks heebo. Se hengailee siellä välillä mormonien kanssa. Ainoo fiksumpi porukka minusta sen kaveripiirissä. Muut taitaa olla huoria, narkkeja, rikollisia, bimboja jne. Sanoin sille että hengaa niitten mormonien kanssa.
Sai sitte jonkun nettisaitin osotteen josta pitää opiskella mormonien jutskia.
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7430
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Varaktori kirjoitti: 18 Huhti 2023, 11:01 Täällä Tampereella Kalevassa on niiden pösilöiden kirkko tuossa ihan vieressä. Niitä nuoria moroneja aina joskus tulee vastaan käännytys mielessään, mutta kun niiltä kysyy moronien hassun hauskoista kalsareista joita käyttävät taikamenoissaan, niin käännytys loppuu siihen.
Mikäs tää kalsarijuttu on?
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 2889
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Raspu kirjoitti: 18 Huhti 2023, 11:04
Varaktori kirjoitti: 18 Huhti 2023, 11:01 Täällä Tampereella Kalevassa on niiden pösilöiden kirkko tuossa ihan vieressä. Niitä nuoria moroneja aina joskus tulee vastaan käännytys mielessään, mutta kun niiltä kysyy moronien hassun hauskoista kalsareista joita käyttävät taikamenoissaan, niin käännytys loppuu siihen.
Mikäs tää kalsarijuttu on?
https://en.wikipedia.org/wiki/Temple_garment

Niillä on ihan omat pyhät kalsarit jotka pitää vetää päälle kun lähtevät taikomaan temppeleihinsä.
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1625
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Ekkönä tiiä, ookkona Oulusta?
Liitteet
Garment.jpg
Garment.jpg (9.01 KiB) Katsottu 684 kertaa
Paikalla
ID10T
Reactions:
Viestit: 10782
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja ID10T »

OlliS kirjoitti: 18 Huhti 2023, 10:43 Ihmisten vihamielisyys uskontoja kohtaan on aiheellista.
En minä ainakaan uskontoja vihaa. Ne ovat minulle täysin yhdentekeviä, kunhan pysyvät tontillaan, eivätkä tunge uskoaan tieteeseen tai yritä käännyttää minua.
OlliS kirjoitti: Oikeasta uskonnosta ei ole kuultu kuin vääristelty muoto
Oikea uskonto on oksymoroni.
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7430
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Stalker kirjoitti: 18 Huhti 2023, 11:07 Ekkönä tiiä, ookkona Oulusta?
Mageet!
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Vääräuskoisten vihaamista se uskontojen vihaaminen käytännössä aina on.
Usemmiten ihminen elää tunteidensa eikä järkensä vallassa.
Lähinnä hupaisaa tämä nykyinen länsimaalaisten ateistien subjektiivisuuteen käpertyminen on, kun kuvitelevat että jonkun olemassaolon kieltäminen tekisi heistä fiksumman tai älykkäämmän. 🙂

Mutta kuten historia osoittaa ateismi voi olla myös äärimmäisen vaarallinen ja verenhimoinen liike, ja tuon todistaa kiistatta se, että ihmisiä on sadan vuoden aikana tapettu eniten ateismin nimissä, tappoivathan Stalin ja Mao kymmeniä miljoonia ateismin oikeuttamana ja siihen kansoja pakottaessaan.
Viimeksi muokannut Keijona, 18 Huhti 2023, 11:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Same same but different
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7430
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Raspu »

ID10T kirjoitti: 18 Huhti 2023, 11:10
OlliS kirjoitti: 18 Huhti 2023, 10:43 Ihmisten vihamielisyys uskontoja kohtaan on aiheellista.
En minä ainakaan uskontoja vihaa. Ne ovat minulle täysin yhdentekeviä, kunhan pysyvät tontillaan, eivätkä tunge uskoaan tieteeseen tai yritä käännyttää minua.
OlliS kirjoitti: Oikeasta uskonnosta ei ole kuultu kuin vääristelty muoto
Oikea uskonto on oksymoroni.
Toi on vähä sama kun jengi sanoo ettei ne vihaa homoja, kunhan ne pysyy erossa mun perseestä. Sitten kun aikaa kuluu niin ollaan imemässä kullia.

Ylpeys käy lankeemuksen edellä, vai miten se nyt meni.
Paikalla
ID10T
Reactions:
Viestit: 10782
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Keijona kirjoitti: 18 Huhti 2023, 11:13 Lähinnä hupaisaa tämä mykyinen länsimaalaisten ateistien subjektiivisuuteen käpertyminen on, kun kuvitelevat että jonkun olemassaolon kieltäminen tekisi heistä fiksumman tai älykkäämmän. 🙂
Emme me niin ajattele. Turhaan provoilet.
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 2889
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Ihmisiä jotka kekkuloi temppeleissään hassut kalsarit jalassa ei kyllä todellakaan voi vihata, korkeintaan sääliä.
Paikalla
ID10T
Reactions:
Viestit: 10782
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Vihamielisyys uskontoja kohtaan

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Raspu kirjoitti: 18 Huhti 2023, 11:14
ID10T kirjoitti: 18 Huhti 2023, 11:10
OlliS kirjoitti: 18 Huhti 2023, 10:43 Ihmisten vihamielisyys uskontoja kohtaan on aiheellista.
En minä ainakaan uskontoja vihaa. Ne ovat minulle täysin yhdentekeviä, kunhan pysyvät tontillaan, eivätkä tunge uskoaan tieteeseen tai yritä käännyttää minua.
OlliS kirjoitti: Oikeasta uskonnosta ei ole kuultu kuin vääristelty muoto
Oikea uskonto on oksymoroni.
Toi on vähä sama kun jengi sanoo ettei ne vihaa homoja, kunhan ne pysyy erossa mun perseestä. Sitten kun aikaa kuluu niin ollaan imemässä kullia.
Ei se ole ollenkaan sama. Olen naimisissa uskovan naisen kanssa. Meidän suhteessamme se vaan ei ole niitä tärkeimpiä asioita.
Vastaa Viestiin