Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10700
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Jjw kirjoitti: 26 Huhti 2023, 09:13
Tuulispää kirjoitti: 26 Huhti 2023, 07:27
Kivikasvo kirjoitti: 26 Huhti 2023, 03:37
Kivikasvo kirjoitti: 24 Huhti 2023, 14:57

Tuulispää on kovan onnen innovaattori. Kaikki varastetaan, mitä hän ehtii keksiä, ainakin jos keksinnöt ei ole murtovarmassa kassakaapissa. Eikä rahoittajatkaan ymmärrä antaa rahoitusta maailmanluokan ideoille. Ja jos milloin ei varasteta, niin sitten vaivaa parodontiitti tai on sitten liian lihava jaksaakseen ideoida.. Mainitaan nyt muutama innovaatiovarkaus esimerkin vuoksi melkein loputtomasta listasta.

- Elon Musk varasti Cybertrukin muotoilun
- Single Wing Energy varasti yksisiipisen tuulimyllyn idean
- VAWT tuulimylly itsetoimisella siiven kohtauskulman säädöllä on vohkittu jo moneen kertaan, etc...

Myös superluminaalisen avaruusaluksen, kiertoratalingon ja puukomposiittipanssarivaunun keskeiset rakenteet lienee jo kaikkien tiedossa.. :cry:
Tuulispäältä "varastetuista keksinnöistä" tuli mieleen, että häneltä varastettiin kertomansa mukaan jo pikkupoikana leijakeksintö, kun hän oli leijanrakennuskursseilla. Lisäksi arkkitehtikilpailuissa varastettiin hänen arvokkaita luomuksiaan! Voiko enää kovaonnisempaa keksijää Suomenmaan kamaralta löytyä? En usko, että löytyy.. :(

Alla lainaus entiseltä Tiede.fi foorumilta:
No onneksi tämä viimeinen lausumani siellä ei ole totta...onneksi. Kuinkapa köyhä vatipää Saviosta olisikaan sen keksinyt...ei mitenkäään.
17.11.2020 Tiede.fi foorumilla Homer oli tätä mieltä:
Ovolo/poropellerhead sen sijaan kykeni ajattelemaan boxin ulkiopuolelle ja sai selville mun voimalaitoksen/innovaation periaatteen....tosin vasta 4 vuoden jälkeen kun näki kuvan. Mutta siitä huolimatta välkympi kuin kuin te muut yhteensä.

Tämäkin on vale. Halusin hänen luulevan olevansa oikeassa...oli ikävä kilpailutilannen jossa hänellä oli tehdas toiminnassa Petroskoissa..ilmeisesti meni konkkaan ?
Avatar
Kivikasvo
Reactions:
Viestit: 1444
Liittynyt: 01 Tammi 2023, 10:52

Re: Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Viesti Kirjoittaja Kivikasvo »

Tuulispää kirjoitti: 26 Huhti 2023, 09:23
Jjw kirjoitti: 26 Huhti 2023, 09:13
Tuulispää kirjoitti: 26 Huhti 2023, 07:27
Kivikasvo kirjoitti: 26 Huhti 2023, 03:37

Tuulispäältä "varastetuista keksinnöistä" tuli mieleen, että häneltä varastettiin kertomansa mukaan jo pikkupoikana leijakeksintö, kun hän oli leijanrakennuskursseilla. Lisäksi arkkitehtikilpailuissa varastettiin hänen arvokkaita luomuksiaan! Voiko enää kovaonnisempaa keksijää Suomenmaan kamaralta löytyä? En usko, että löytyy.. :(

Alla lainaus entiseltä Tiede.fi foorumilta:
No onneksi tämä viimeinen lausumani siellä ei ole totta...onneksi. Kuinkapa köyhä vatipää Saviosta olisikaan sen keksinyt...ei mitenkäään.
17.11.2020 Tiede.fi foorumilla Homer oli tätä mieltä:
Ovolo/poropellerhead sen sijaan kykeni ajattelemaan boxin ulkiopuolelle ja sai selville mun voimalaitoksen/innovaation periaatteen....tosin vasta 4 vuoden jälkeen kun näki kuvan. Mutta siitä huolimatta välkympi kuin kuin te muut yhteensä.

Tämäkin on vale. Halusin hänen luulevan olevansa oikeassa...oli ikävä kilpailutilannen jossa hänellä oli tehdas toiminnassa Petroskoissa..ilmeisesti meni konkkaan ?
Tehdas Petroskoissa, Viipurin mafioso.. lisäksi olen kuulemma ammatiltani metsänhoitaja ja "minulla kuulemma on" 2000 ha metsätila, johon tulee Liperin tuulivoimapuisto? Onko koskaan tullut mieleesi, että olet melkoisen pahasti vainoharhainen? :?

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005649647.html
Epäileekö läheisesi jatkuvasti kaikkea? Hän voi olla vainoharhainen – 7 merkkiä, joista sen saa selville..
Lue vaikkapa ylläolevasta linkistä tai netin lääkärisivuilta ja yritä hyvä mies hakea ammattiapua. Noissa sinun vainoharhaisissa jutuissa ei ole mitään tolkkua ja mielenterveytesi näyttää menevän vain pahempaan suuntaan..

Kuva
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10700
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

No viittaan vaan siihen mitä olet sanonut.
Avatar
Kivikasvo
Reactions:
Viestit: 1444
Liittynyt: 01 Tammi 2023, 10:52

Re: Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Viesti Kirjoittaja Kivikasvo »

Tuulispää kirjoitti: 26 Huhti 2023, 12:19 No viittaan vaan siihen mitä olet sanonut.
Älähän nyt, kaivoit netistä tietoa pelkän sukunimen perusteella, ja väitit, että olen muka ammatiltani metsänhoitaja ja harhojesi mukaan Liperin tuulivoimapuistohankkeessa mukana. Laitoit nettiin kuviakin jostain hevosmiehestä reen kanssa ja väitit minun olevan siinä kuvassasi.

Olen saattanut vitsiäkin heittää sinun lukuisista vainoharhaisista luuloista, mutta kaikki muut lukijat ovat ymmärtäneet sen pelkäksi pilaksi.

Ja miten selität muut vainoharhasi toisia ihmisiä kohtaan? Esim. talonhoitofirma vakoilee muka kellarissa sinun salaista tuulimyllyä, joten olet hankkinut lukuisia lukkoja piilottaaksesi tekeleesi. Ja myös Voutilainen on mielestäsi varastanut ideasi yksisiipisestä myllystä, jne, etc...

Lisäksi olet kertonut eri foorumeilla, että lukuisat eri ihmiset ovat vakoilleet ja varastaneet aikojen saatossa lukuisia ideoitasi ja keksintöjäsi leikkileijasta lähtien. Mielestäni em. syistä olet selvästi hoidon tarpeessa, vaikka et sitä itse näytä ymmärtävän..

Kerrottakoon nyt tässä, että en huolisi tärisevää, huonosti toimivaa myllyäsi, vaikka antaisit sen ilmaiseksi. Superluminaalisesta & potkurivetoisesta avaruusaluksesta voidaan kyllä neuvotella, kunhan ensin todistettavasti pyrähdät sillä Marsiin ja takaisin! :lol:
Avatar
Kivikasvo
Reactions:
Viestit: 1444
Liittynyt: 01 Tammi 2023, 10:52

Re: Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Viesti Kirjoittaja Kivikasvo »

Vielä lopuksi. Olet syytellyt minua myös siitä, että olen muka soitellut rahoittajallesi ja sen takia hakemuksesi on hylätty. Sinulle ei ole ehkä tullut mieleen se, että vuosikausien retostelusi lukuisilla nettifoorumeilla mm. tuulimyllystäsi paljastanee sen, että sinulla ei ehkä ole enää kaikki inkkarit kanootissa?

Eli kenenkään ei tarvitse soitella tai kirjoitella sinun rahoitushakemuksiesi perään, enkä ainakaan minä ole ollut missään yhteydessä po. tahoihin, vaan teet sen harrastelijatason foorumikirjoitteluillasi ja mahtavilla retosteluillasi ihan itse! Esimerkkinä vaikkapa myllysi epärealistiset, yli 70% hyötysuhdetaivastelut..
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10700
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Kivikasvo kirjoitti: 27 Huhti 2023, 04:41 Vielä lopuksi. Olet syytellyt minua myös siitä, että olen muka soitellut rahoittajallesi ja sen takia hakemuksesi on hylätty. Sinulle ei ole ehkä tullut mieleen se, että vuosikausien retostelusi lukuisilla nettifoorumeilla mm. tuulimyllystäsi paljastanee sen, että sinulla ei ehkä ole enää kaikki inkkarit kanootissa?

Eli kenenkään ei tarvitse soitella tai kirjoitella sinun rahoitushakemuksiesi perään, enkä ainakaan minä ole ollut missään yhteydessä po. tahoihin, vaan teet sen harrastelijatason foorumikirjoitteluillasi ja mahtavilla retosteluillasi ihan itse! Esimerkkinä vaikkapa myllysi epärealistiset, yli 70% hyötysuhdetaivastelut..
Olithan sinä Erkki Haapaseen yhteydessä...annoit väärän todistuksen hänelle minusta. Hän on tuulivoimateollisuuden ainoa konsultti.

Kyllä mulle on tullut hyvin selväksi sinun rooli täällä. Ainoat ketjut joihin sekaannut skitsoilullasi ovat minun ketjuja.

Tosin toisella saitilla kiusasit päätoimisesti myös Jukka Savorista.
Avatar
Kivikasvo
Reactions:
Viestit: 1444
Liittynyt: 01 Tammi 2023, 10:52

Re: Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Viesti Kirjoittaja Kivikasvo »

Tuulispää kirjoitti: 27 Huhti 2023, 09:25
Kivikasvo kirjoitti: 27 Huhti 2023, 04:41 Vielä lopuksi. Olet syytellyt minua myös siitä, että olen muka soitellut rahoittajallesi ja sen takia hakemuksesi on hylätty. Sinulle ei ole ehkä tullut mieleen se, että vuosikausien retostelusi lukuisilla nettifoorumeilla mm. tuulimyllystäsi paljastanee sen, että sinulla ei ehkä ole enää kaikki inkkarit kanootissa?

Eli kenenkään ei tarvitse soitella tai kirjoitella sinun rahoitushakemuksiesi perään, enkä ainakaan minä ole ollut missään yhteydessä po. tahoihin, vaan teet sen harrastelijatason foorumikirjoitteluillasi ja mahtavilla retosteluillasi ihan itse! Esimerkkinä vaikkapa myllysi epärealistiset, yli 70% hyötysuhdetaivastelut..
Olithan sinä Erkki Haapaseen yhteydessä...annoit väärän todistuksen hänelle minusta. Hän on tuulivoimateollisuuden ainoa konsultti.

Kyllä mulle on tullut hyvin selväksi sinun rooli täällä. Ainoat ketjut joihin sekaannut skitsoilullasi ovat minun ketjuja.

Tosin toisella saitilla kiusasit päätoimisesti myös Jukka Savorista.
Yrität taas vääristellä asiaa. En antanut väärää todistusta. Vainoharhaisuutesi takia pidit minua silloin Erkki Haapasena, ja haukuit minua, joten tottakai selostin Haapaselle tämän minulle kiusallisen tilanteen. Kaikki kyseiset e-mailit ovat kyllä tallessa, joten ihan hukkaan menee sinun valehtelusi ja vääristelysi. Liitteenä ruutukaappauskuva kyseisestä e-mailista.

Mitä taas sinuun tulee, niin olet lähes yhtä suuruusharhainen (vainoharhaisuuden lisäksi!), kuin mitä tuo savolainen "laajentuva tihentymä"!
Liitteet
Tuulitaito.JPG
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18396
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Raketteja näyttää nyt tipahtelevan sinne sun tänne.
Ruotsalaisen raketin osa putosi Norjaan – Norja ärsyyntyi
Norja on ärsyyntynyt Ruotsille sen jälkeen kun ruotsalaisen tutkimusraketin osa putosi tiistaina Norjan puolelle.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009544093.html
Metsästä löydettiin ohjuksen jäännökset Puolassa
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009546784.html
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10700
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Lähtö onnistui ja raketti räjähti?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Kivikasvo kirjoitti: 27 Huhti 2023, 14:55
Tuulispää kirjoitti: 27 Huhti 2023, 09:25
Kivikasvo kirjoitti: 27 Huhti 2023, 04:41 Vielä lopuksi. Olet syytellyt minua myös siitä, että olen muka soitellut rahoittajallesi ja sen takia hakemuksesi on hylätty. Sinulle ei ole ehkä tullut mieleen se, että vuosikausien retostelusi lukuisilla nettifoorumeilla mm. tuulimyllystäsi paljastanee sen, että sinulla ei ehkä ole enää kaikki inkkarit kanootissa?

Eli kenenkään ei tarvitse soitella tai kirjoitella sinun rahoitushakemuksiesi perään, enkä ainakaan minä ole ollut missään yhteydessä po. tahoihin, vaan teet sen harrastelijatason foorumikirjoitteluillasi ja mahtavilla retosteluillasi ihan itse! Esimerkkinä vaikkapa myllysi epärealistiset, yli 70% hyötysuhdetaivastelut..
Olithan sinä Erkki Haapaseen yhteydessä...annoit väärän todistuksen hänelle minusta. Hän on tuulivoimateollisuuden ainoa konsultti.

Kyllä mulle on tullut hyvin selväksi sinun rooli täällä. Ainoat ketjut joihin sekaannut skitsoilullasi ovat minun ketjuja.

Tosin toisella saitilla kiusasit päätoimisesti myös Jukka Savorista.
Yrität taas vääristellä asiaa. En antanut väärää todistusta. Vainoharhaisuutesi takia pidit minua silloin Erkki Haapasena, ja haukuit minua, joten tottakai selostin Haapaselle tämän minulle kiusallisen tilanteen. Kaikki kyseiset e-mailit ovat kyllä tallessa, joten ihan hukkaan menee sinun valehtelusi ja vääristelysi. Liitteenä ruutukaappauskuva kyseisestä e-mailista.

Mitä taas sinuun tulee, niin olet lähes yhtä suuruusharhainen (vainoharhaisuuden lisäksi!), kuin mitä tuo savolainen "laajentuva tihentymä"!

Ok saatoin olla väärässä..saatat olla ihan ok.
Vastaa Viestiin