Gravitaatio

Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Brainwashed kirjoitti: 23 Touko 2023, 00:09
Kontra kirjoitti: 22 Touko 2023, 22:22
Luuletko keksineesi perpetuum mobilen? Jos näin, niin diagnoosi on selvä.

8-)
Kyllä, syndroomasi diagnoosi on selvä: Delirium ja ICD-10-diagnoosikoodi F22
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Teidän Kk-Tollojen kannattaisi pitää matalampaa profiilia. Joskus kuitenkin tulette katumaan katkerasti hävyttömiä herjojanne niitä nieleskellessänne, saattaessanne harhaiset uskomuksenne surusaatossa haudan lepoon, ennen kuin minulle Narvan marssia soitetaan.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3605
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja asdf »

En ole lainkaan ihmettele, että joku maallikko palstalla keksii ikiliikkujan. Onhan täällä karjakon tai hullun papereilla kaadettu jo alkuräjähdysteoriakin.
Deciphered from crop circles.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

JPI kirjoitti: 23 Touko 2023, 00:34
Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 00:01 En minä ole ainoa, joka tuon inertia-aukon tieteestä on löytänyt, uskokaa minua.
Uskotaan uskotaan, tuhannet ovat samankaltaisen inertia-aukon löytäneet, mutta kukaan ei ole koskaan saanut aikaan siihen perustuvaa toimivaa laitetta, ellei sitten edestakaisin nytkyviä ja hitaasti tasaisella pinnalla kitkan avulla ryömiviä härveleitä tulkita toimiviksi laitteiksi.
Kun entinen oppilas on tehnyt ennennäkemättömän suorituksen, kuten tässä löytänyt aukon tieteen käsityksessä, opettaja yleensä onnittelee eriomaisesta suorituksesta, mutta tässä tapauksessa vähättelee suoritusta, kuin ei uskoisi sellaista suoritusta tapahtuneen lainkaan.

Mistäs lienee peräisin tieto opettajan mainitsemista vallan tuhansista inertia-aukon löytäjistä?

Lentävän lautasen keksijöitä:

tiedepalsta.fi : ”antigravitaatio” sivu 2 15 Touko 2023, 20:05
viewtopic.php?f=15&t=1503&start=15 käytetty elohopeaa (inertian tuottamisessa), myönnetty patentti

https://en.wikipedia.org/wiki/Eugene_Podkletnov ei taida olla kyse inertiasta (todenperäisyys??)
…….
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

asdf kirjoitti: 23 Touko 2023, 06:26 En ole lainkaan ihmettele, että joku maallikko palstalla keksii ikiliikkujan. Onhan täällä karjakon tai hullun papereilla kaadettu jo alkuräjähdysteoriakin.
Taidat tunnustautua sinäkin Hölmölän eliittin Kk-Tolloksi.
Jo toisen kerran rikoit lupauksesi olla kommentoimatta älyvapaillla herjoillasi minun kommentejani.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Moderaattori
Mitäs aiot tehdä seuraavaksi, kun kehotuksistasi piittaamatta herjaaminen kommenteilleni ei ota loppuakseen ?
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4871
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 07:23 Moderaattori
Mitäs aiot tehdä seuraavaksi, kun kehotuksistasi piittaamatta herjaaminen kommenteilleni ei ota loppuakseen ?
Ei mitään. Olet itse suuna päänä haukkunut ihmisiä, kun nämä esittävät asiallista kritiikkiä sepustuksiisi. Se vielä menee palstalla, että huuharit saavat puolustaa ns teorioitaan, mutta käytöksesi on ala-arvoista.

Samat sanat myös toiselle sankarille, joka on alkanut pyytää poistoja vedoten off-topicciin. Niin kauan kuin itse syydät ketjuihin epärelevanttia tuubaa ja monologia, off topicin raja on hyvin tiukka
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

MooM kirjoitti: 23 Touko 2023, 07:45
Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 07:23 Moderaattori
Mitäs aiot tehdä seuraavaksi, kun kehotuksistasi piittaamatta herjaaminen kommenteilleni ei ota loppuakseen ?
Ei mitään. Olet itse suuna päänä haukkunut ihmisiä, kun nämä esittävät asiallista kritiikkiä sepustuksiisi. Se vielä menee palstalla, että huuharit saavat puolustaa ns teorioitaan, mutta käytöksesi on ala-arvoista.

Samat sanat myös toiselle sankarille, joka on alkanut pyytää poistoja vedoten off-topicciin. Niin kauan kuin itse syydät ketjuihin epärelevanttia tuubaa ja monologia, off topicin raja on hyvin tiukka
Kun minua yritetään opettaa älyvapaalla hölynpölyllä, ja kun mieleltään häiriintynyt Kuussakäynnin salaliittouskovainen tms, jolla ei ole fysiikasta minkäänlaista käsitystä, herjaa ja haukkuu, pitäisikö sanoa "kiitos palautteesta". Eihän nuo tollot lopeta häiriköintiään, ellei niille vastaa samalla mitalla vielä korkojen kanssa.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4871
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 08:12
MooM kirjoitti: 23 Touko 2023, 07:45
Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 07:23 Moderaattori
Mitäs aiot tehdä seuraavaksi, kun kehotuksistasi piittaamatta herjaaminen kommenteilleni ei ota loppuakseen ?
Ei mitään. Olet itse suuna päänä haukkunut ihmisiä, kun nämä esittävät asiallista kritiikkiä sepustuksiisi. Se vielä menee palstalla, että huuharit saavat puolustaa ns teorioitaan, mutta käytöksesi on ala-arvoista.

Samat sanat myös toiselle sankarille, joka on alkanut pyytää poistoja vedoten off-topicciin. Niin kauan kuin itse syydät ketjuihin epärelevanttia tuubaa ja monologia, off topicin raja on hyvin tiukka
Kun minua yritetään opettaa älyvapaalla hölynpölyllä, ja kun mieleltään häiriintynyt Kuussakäynnin salaliittouskovainen tms, jolla ei ole fysiikasta minkäänlaista käsitystä, herjaa ja haukkuu, pitäisikö sanoa "kiitos palautteesta". Eihän nuo tollot lopeta häiriköintiään, ellei niille vastaa samalla mitalla vielä korkojen kanssa.
Esimerkiksi. Tai vaikka perustella, miksi toinen on väärässä niin, että osoittaa sen väärän kohdan eikä vain huuda kuuppa punaisena,miten hölmö toinen on. Toisen haukkuminen idiootiksi, vähä-älyiseksi tai muuten vaan ääliöksi on merkki, että oikeaa argumentoitavaa kritiikkiin ei ole. Sen ymmärtää, että jankkauksen jatkuessa ilman mitään merkkejä siitä, että edes yritettäisiin lukea, mitä on kirjoitettu, aletaan hiiltyä Mutta sinä tulet silmille heti, jos joku ei mukisematta niele selvityksiäsi. Ehkä se on jotain otsalohko+n dementiaa tai sitten ihan vaan äkkiväärää luonnetta. En osaa sanoa eikä muuten kiinnosta, mutta kun noita moderointipyyntöjä satelee.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

jatkoa edelliseen
Mode
Sinä et näytä ymmärtävän ollenkaan, millaista naurettavaa Hölmölän touhua olet tukemassa. Naapurini ja työkaverini kävi täällä seuraamassa keskusteluja jonkin aikaa, ihmetteli miten tänne oli niin paljon tyhmiä ihmisiä kerääntynytkin, eikä liene tietääkseni sen koommin täällä vieraillut. Pitääkin kysyä nykytilannetta.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4871
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 08:28 jatkoa edelliseen
Mode
Sinä et näytä ymmärtävän ollenkaan, millaista naurettavaa Hölmölän touhua olet tukemassa. Naapurini ja työkaverini kävi täällä seuraamassa keskusteluja jonkin aikaa, ihmetteli miten tänne oli niin paljon tyhmiä ihmisiä kerääntynytkin, eikä liene tietääkseni sen koommin täällä vieraillut. Pitääkin kysyä nykytilannetta.
Täällä ei moderoida sisällön asiapitoisuuden tai oikeassa olemisen perusteella. Jos niin tehtäisiin, palsta tyhjenisi huomattavasti. Jos sinä tai naapurisi ette halua jutella eri mieltä olevien kanssa, kannattaa pysyä ihan vaan omalla hiekkalaatikolla
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

MooM kirjoitti: 23 Touko 2023, 08:24
Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 08:12
MooM kirjoitti: 23 Touko 2023, 07:45
Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 07:23 Moderaattori
Mitäs aiot tehdä seuraavaksi, kun kehotuksistasi piittaamatta herjaaminen kommenteilleni ei ota loppuakseen ?
Ei mitään. Olet itse suuna päänä haukkunut ihmisiä, kun nämä esittävät asiallista kritiikkiä sepustuksiisi. Se vielä menee palstalla, että huuharit saavat puolustaa ns teorioitaan, mutta käytöksesi on ala-arvoista.

Samat sanat myös toiselle sankarille, joka on alkanut pyytää poistoja vedoten off-topicciin. Niin kauan kuin itse syydät ketjuihin epärelevanttia tuubaa ja monologia, off topicin raja on hyvin tiukka
Kun minua yritetään opettaa älyvapaalla hölynpölyllä, ja kun mieleltään häiriintynyt Kuussakäynnin salaliittouskovainen tms, jolla ei ole fysiikasta minkäänlaista käsitystä, herjaa ja haukkuu, pitäisikö sanoa "kiitos palautteesta". Eihän nuo tollot lopeta häiriköintiään, ellei niille vastaa samalla mitalla vielä korkojen kanssa.
Esimerkiksi. Tai vaikka perustella, miksi toinen on väärässä niin, että osoittaa sen väärän kohdan eikä vain huuda kuuppa punaisena,miten hölmö toinen on. Toisen haukkuminen idiootiksi, vähä-älyiseksi tai muuten vaan ääliöksi on merkki, että oikeaa argumentoitavaa kritiikkiin ei ole. Sen ymmärtää, että jankkauksen jatkuessa ilman mitään merkkejä siitä, että edes yritettäisiin lukea, mitä on kirjoitettu, aletaan hiiltyä Mutta sinä tulet silmille heti, jos joku ei mukisematta niele selvityksiäsi. Ehkä se on jotain otsalohko+n dementiaa tai sitten ihan vaan äkkiväärää luonnetta. En osaa sanoa eikä muuten kiinnosta, mutta kun noita moderointipyyntöjä satelee.
Kyllä minä olen antanut tyypeille ymmärtää useaan kertaan, että kun terveestä järjestä ei ole minkäänlaista merkkiä, terveeseen järkeen vetoamalla ei kerta kaikkiaan voi heille mitään perustella.

En ole koskaan ketään haukkunut idiootiksi enkä vähä-älyiseksi - pidä varasi, ettet itse syyllisty aiheettomaan herjaamiseen. Enkä huuda kuuppa punaisena. Silloin kun ihminen menettää itsehillintänsä, hän alkaa käyttäytyä epäjohdonmukaisesti keksimällä perättömiä herjoja, kuten sinä juuri nyt teet.

Ei tuossa sinun oppitunnissasi löydy mitään järkevää sisältöä, kun et näytä ollenkaan olevan jyvällä, mistä nämä kommunikointiongelmat johtuvat. Olet itse osa sitä ongelmaa, kun et edes vaivaudu huomauttamaan pahimmille häiriköille tai bannaamaan heitä joksikin aikaa lepolomalle.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2773
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

MooM kirjoitti: 23 Touko 2023, 08:33
Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 08:28 jatkoa edelliseen
Mode
Sinä et näytä ymmärtävän ollenkaan, millaista naurettavaa Hölmölän touhua olet tukemassa. Naapurini ja työkaverini kävi täällä seuraamassa keskusteluja jonkin aikaa, ihmetteli miten tänne oli niin paljon tyhmiä ihmisiä kerääntynytkin, eikä liene tietääkseni sen koommin täällä vieraillut. Pitääkin kysyä nykytilannetta.
Täällä ei moderoida sisällön asiapitoisuuden tai oikeassa olemisen perusteella. Jos niin tehtäisiin, palsta tyhjenisi huomattavasti. Jos sinä tai naapurisi ette halua jutella eri mieltä olevien kanssa, kannattaa pysyä ihan vaan omalla hiekkalaatikolla
Minun motiivini täällä keskusteluissa on alunperin ollut tiedon hankinta tietäväisemmiltä. Sitä sainkin aikoinani ihan kiitosten arvoisesti. Sitten aloin koostaa tietopaketteja ja kehitellä niitä edelleen. Minulla kun on siihen luonnon lahjoittama terve järki ollut mainiona työkaluna, ja vastapalvelukseksi sitä olen käyttänyt toisten valistamiseen noissa koosteissani. Kun sain tietopaketteja koostetuksi, koin valtavaa vastustusta usein tyypeiltä, joilla oli heikot tiedot ko asioista, ja käyttäytyminen joskus aivan törkeää.

Minua onkin ihmetyttänyt se asia, että kun lukijalta esitykseni on mennyt yli hilseen, he alkavat agressiivisesti vastustaa esitystäni. Se täytyy johtua ylivertaisuusharhasta. Suurella osalla täällä on se syndrooma, ja siitä luonnollisesti seuraa yhteenottoja.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11185
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

asdf kirjoitti: 23 Touko 2023, 06:26 En ole lainkaan ihmettele, että joku maallikko palstalla keksii ikiliikkujan. Onhan täällä karjakon tai hullun papereilla kaadettu jo alkuräjähdysteoriakin.
Niin eräs röyhkimys on saanut päähänsä keksineensä Yritystakomolla 2014 jopa toimivan tuulivoimalan, joka ei itse syö sähköä. :lol: :lol: :lol:
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4871
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kontra kirjoitti: 23 Touko 2023, 09:18 Minun motiivini täällä keskusteluissa on alunperin ollut tiedon hankinta tietäväisemmiltä. Sitä sainkin aikoinani ihan kiitosten arvoisesti. Sitten aloin koostaa tietopaketteja ja kehitellä niitä edelleen. Minulla kun on siihen luonnon lahjoittama terve järki ollut mainiona työkaluna, ja vastapalvelukseksi sitä olen käyttänyt toisten valistamiseen noissa koosteissani. Kun sain tietopaketteja koostetuksi, koin valtavaa vastustusta usein tyypeiltä, joilla oli heikot tiedot ko asioista, ja käyttäytyminen joskus aivan törkeää.
Ai tällaista (koottu 10 viimeiseltä sivulta):
mutta nämä onnettomat Neutroni ja QS eivät sitä enää osaa. Menkääpäs kyselemään mansikan viljelijöiltä olisiko tarvetta räkätin pelättimistä oikein vuorohommana koko päiväksi – toinen aamu - toinen iltapäiväksi.
Jos kuvittelit, että kaikki korkeakouluttamattomat ovat fiksuja, sinä olet aivan briljantti esimerkki siitä, ettei se oletus pidä alkuunkaan paikkansa.
Ettekö te tollot tajua,
Toinen KK-Tollo jo täällä kävi ilmottautumassa
tyhmä, tyhmempi, Brainwashed
pohjalle vajonnut, ylivertaisharhainen itsetunto-ogelmainen ääliö, jolta pään turvottamien teorioiden harhat aikoija sitten jo syrjäyttäneet kaiken tilan terveeltä järjeltä. Sinun ÄO:llasi saat olla tyytyväinen, että osaat laittaa lusikan suuhusi.
Hölmöläisten eliittiin on sun ÄO:llasi vama pääsy
Etkö sinä ÄO-80 k-pää osaa lopettaa älyvapaata v.... tuiluasi?
Eikö sulla riitä hommia hölmölän isännän tehtävissä
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Vastaa Viestiin