Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2467
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi? Tilasin kosmetiikkaa itselleni, mukana tuli tuoksunäyte: Ralph Lauren Polo Red EdT on äärimmäisen voiman ja vauhdin ruumiillistuma. Vauhtia, adrenaliinia ja viettelystä tuovat verigreippi, punainen sahrami ja punainen seetri. Miehelle, joka uskaltaa ottaa riskejä!

Minusta tuoksui tosi miehekkäälle ja hyvälle!! Haluaisin ostaa tätä Hänelle mutta ei tosiaankaan ole partavettä vaan hajuvettä. En tiennyt edes että miehille on hajuvesiä. Mitä te sanoisitte jos saisitte jos saisitte lahjaksi hajuveden?

Ps poika tykkäsi myös tuoksusta.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Voi ostaa.
Voi ostaa myös sträp on dildon.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4896
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Miehille voi ostaa mitä vaan, miehestä riippuen se sit joko käyttää sitä tai ei käytä. :)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6074
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

En minä hajuvedestä innostu. Sellaiset tuoksut ovat ärsyttäviä. Mutta jos emäntä tekisi selväksi, että lemu johtaa suurempaan halukkuuteen, niin voisin hänen mieliksi käyttää sitä kahdenkeskeisissä hetkissä. Jos en huomaisi tuollaista efektiä tai muuta vastinetta, niin varmaan jäisi käyttämättä.

Minä pyydän häntäkin pidättäytymään hajusteiden käytöstä, esim. loma-aikoina ja viikonloppuisin. Eikä hän onneksi voi työnsä takia lemuta arkipäivinäkään mietoa deodoranttia vahvemmalta.
Susa
Reactions:
Viestit: 7630
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Kissatäti kirjoitti: 03 Touko 2023, 20:28 Mitä te sanoisitte jos saisitte jos saisitte lahjaksi hajuveden?
Kiitän kauniisti jos annat minulle Chloe hajuvettä lahjaksi.
Käsittämättömän hurmaava tuoksu. :lovingit:
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2467
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minun lempituoksu on tällä hetkellä Marc Jacobsin Daisy. Pullossa on hassu korkki mutta tuoksu sopii minulle. :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Voi kunhan on partavettä, sitä myrkynväristä menneniä halpahallista. Silloin ei koe miehisyyteensä olevan uhattuna.
Same same but different
Susa
Reactions:
Viestit: 7630
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Susa »

mennen tullen on sovhoosin hajuste.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3546
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Voiko miehelle ostaa hajuvettä lahjaksi?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Neutroni kirjoitti: 03 Touko 2023, 21:18 En minä hajuvedestä innostu. Sellaiset tuoksut ovat ärsyttäviä. Mutta jos emäntä tekisi selväksi, että lemu johtaa suurempaan halukkuuteen, niin voisin hänen mieliksi käyttää sitä kahdenkeskeisissä hetkissä. Jos en huomaisi tuollaista efektiä tai muuta vastinetta, niin varmaan jäisi käyttämättä.

Minä pyydän häntäkin pidättäytymään hajusteiden käytöstä, esim. loma-aikoina ja viikonloppuisin. Eikä hän onneksi voi työnsä takia lemuta arkipäivinäkään mietoa deodoranttia vahvemmalta.
Olen tässä Neutronin linjoilla. Jos pillua tulee enemmän, kylven vaikka sian kusessa.
Salmon Snake of the East
Vastaa Viestiin