Muusikkojen ja artistien Synttäriketju - joka päivä uusia synttäreitä

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2279
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Muusikkojen ja artistien Synttäriketju - joka päivä uusia synttäreitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tänään 5.5 syntymäpäiviään viettäviä henkilöitä. Postatkaa kommentteihin sankarien laulantaa tai soitantaa 😃
⭐️
1988 – Adele Laurie Blue Adkins (”Adele”), englantilainen laulaja ja lauluntekijä
⭐️
1966 – Shawn Drover, kanadalaissyntyinen yhdysvaltalainen rumpali ("Megadeth")
⭐️
1963 – James LaBrie, kanadalainen laulaja ("Dream Theater")
⭐️
1959 – Steven Schneider (”Steve Stevens”), yhdysvaltalainen kitaristi ja lauluntekijä ("Billy Idol")
⭐️
1948 – William Thomas Ward (”Bill Ward”), englantilainen rumpali ("Black Sabbath")
⭐️
1949 – Heikki Kalevi Hietanen (”Pedro Hietanen”), suomalainen muusikko ("Wigwam", "Pepe & Paradise" ja "Pedro's Heavy Gentlemen")
⭐️
1942 – Tammy Wynette Pugh (”Tammy Wynette”), yhdysvaltalainen country-laulaja ja lauluntekijä (”Stand By Your Man”) (k. 1998)
⭐️
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2279
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Muusikkojen ja artistien Synttäriketju - joka päivä uusia synttäreitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Ensimmäinen kappale jonka olen Adelelta koskaan kuullut. Silloin jo (2008) käsitti että tässä on jotain ainutlaatuista vaikka kappale ei ole edes tunnettu.

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2279
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Muusikkojen ja artistien Synttäriketju - joka päivä uusia synttäreitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kappaleen on kirjoittanut kitaristi Steve Stevens. Stevens kuului muuten 1990-luvulla myös yhtyeeseen nimeltä Jerusalem Slim, jossa Michael Monroe toimi laulajana.

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vastaa Viestiin