Omat, itseltä tuntemattomat puolet

Why
Reactions:
Viestit: 609
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 22:05

Omat, itseltä tuntemattomat puolet

Viesti Kirjoittaja Why »

Varmaan jokaisella on sellaisia piirteitä, joiden olemassaoloa ei itse tajua/tiedosta, mutta muut huomaa ja heitä se ärsyttää. Vasta, kun itse ne itsestään tunnistaisi, voisi niistä päästää irti.
Esim. jos videolta katselee itseään niin voi paljastua jotakin tällaista.
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2492
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Omat, itseltä tuntemattomat puolet

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Elehdin liikaa. Minulla on nätti ääni mutta sössötän, lievä s-vika. Haluan usein johtaa tilanteita mikä minua itseäni ärsyttää suunnattomasti, annan ohjeita ja kannustan. Varsinkin kun lapset olivat pieniä ja tehtiin kotivideoita en antanut tarpeeksi tilaa lasten touhuta omiaan vaan ohjailin kuin elokuvaohjaaja.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7065
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Omat, itseltä tuntemattomat puolet

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Harvat uskaltaa suoraan sanoa että mikä ärsyttää itsessäni. Yksi sanoi että olen rasittava ja taakka. Ihailtavaa suoruutta. En osaa olla hiljaa. En tiedä miten ihmisten kanssa pitää olla. Onko tarkoitus tuijottaa yhteen pisteeseen tuppisuuna? Keskustella mitä tapahtui Salatuissa Elimissä? Kuka julkkis oli jäänyt kiinni ratista tai mikä sää on?

Ylipäätänsä kun otan jonkin aiheen esiin mikä kiinnostaa saan katseita joita saa mielipuoli. Mutta sehän on täysin totta. Onkohan jotain tahatonta Andy Kaufmanin tapaista jota harrastan enkä tiedä sitä? Ehkä besserwisseri? Aika varmasti. Herätän kyllä tunteita ihmisissä enkä positiivisia. Naiselle olen joko näkymätön tai herätän pohjatonta vihaa. Ilmenee myös fyysisenä väkivaltana. Ja yleensä kun joku ottaa yhteyttä on tarve jollekin johon minua tarvitaan.

Myös ylianalysoiva. Ja sairauden takia joku hiekanjyvä jossain käytävällä saattaa saada aika erikoiset mittasuhteet. Outcasteille pitäisi olla oma suljettu laitos, IMHO jossa voisivat sekoilla keskenään. Edes vastaava sekopää ei ymärrä minua mutta tällaiset sekopäät harvoin edes ymmärtävät toisiaan, elävät kuplassa. Laitostaminen on kallista joten kaikki sekoboltsit on laitettu jästien sekaan. Huviksi kuten sirkuspellet.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin