Isopäiset suomalaiset

Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:48

Pienillä ihmisllä on usein suhteessa iso pää. Mieleen tulee heti Sami Sykkö ja Anna Abreu. Ja ihan huomiona, ei naureskeluna. Molemmat ovat kivan näköisiä ihmisiä.
Kuukeloin kuvia.
Onkoham toi samppa homo. Jotenkin sen olonen.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:51
Raspu kirjoitti: 09 Touko 2023, 10:59 Iso pää, äitillä iso pillu.
Varma tieto. Mun pojilla oli päät 36 ja 38 cm. Ja jotain desimaaleja päälle.
https://verneri.net/yleis/pieni-paanymparys:
"Useimmiten vastasyntyneen päänympärys on 35 cm, yli 37 cm tai alle 32 cm harvinaisia. "
Kumpi tuli ensin?
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4775
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja MooM »

Raspu kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:56
MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:51
Raspu kirjoitti: 09 Touko 2023, 10:59 Iso pää, äitillä iso pillu.
Varma tieto. Mun pojilla oli päät 36 ja 38 cm. Ja jotain desimaaleja päälle.
https://verneri.net/yleis/pieni-paanymparys:
"Useimmiten vastasyntyneen päänympärys on 35 cm, yli 37 cm tai alle 32 cm harvinaisia. "
Kumpi tuli ensin?
Pienempi. ON muutenkin pienempi, vaikka venyi lukiossa yli 185-senttiseksi. Mutta hoikempi ja sirompi kuin veljensä, joka nyt 15-vuotiaana on lähes saman pituinen ja nyt vajaan vuoden salilla käytyään kasvaa silmissä paitsi pituutta, myös leveyttä. Nuoremmalla on ollut aina esim tosi paksut nivelet ja luut, kuten isälläänkin. Vanhempi on enemmän minun malliseni.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Stop the press!
Koolla onkin merkitystä ja mittailu, frenologia oikeaa tiedettä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Frenologia
Same same but different
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 14:02
Raspu kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:56
MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:51
Raspu kirjoitti: 09 Touko 2023, 10:59 Iso pää, äitillä iso pillu.
Varma tieto. Mun pojilla oli päät 36 ja 38 cm. Ja jotain desimaaleja päälle.
https://verneri.net/yleis/pieni-paanymparys:
"Useimmiten vastasyntyneen päänympärys on 35 cm, yli 37 cm tai alle 32 cm harvinaisia. "
Kumpi tuli ensin?
Pienempi. ON muutenkin pienempi, vaikka venyi lukiossa yli 185-senttiseksi. Mutta hoikempi ja sirompi kuin veljensä, joka nyt 15-vuotiaana on lähes saman pituinen ja nyt vajaan vuoden salilla käytyään kasvaa silmissä paitsi pituutta, myös leveyttä. Nuoremmalla on ollut aina esim tosi paksut nivelet ja luut, kuten isälläänkin. Vanhempi on enemmän minun malliseni.
Looginen järjestys.
Ootko mittaillu poikien päitä nyt?
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4775
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja MooM »

Raspu kirjoitti: 09 Touko 2023, 14:04
MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 14:02
Raspu kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:56
MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:51

Varma tieto. Mun pojilla oli päät 36 ja 38 cm. Ja jotain desimaaleja päälle.
https://verneri.net/yleis/pieni-paanymparys:
"Useimmiten vastasyntyneen päänympärys on 35 cm, yli 37 cm tai alle 32 cm harvinaisia. "
Kumpi tuli ensin?
Pienempi. ON muutenkin pienempi, vaikka venyi lukiossa yli 185-senttiseksi. Mutta hoikempi ja sirompi kuin veljensä, joka nyt 15-vuotiaana on lähes saman pituinen ja nyt vajaan vuoden salilla käytyään kasvaa silmissä paitsi pituutta, myös leveyttä. Nuoremmalla on ollut aina esim tosi paksut nivelet ja luut, kuten isälläänkin. Vanhempi on enemmän minun malliseni.
Looginen järjestys.
Ootko mittaillu poikien päitä nyt?
En nyt ole, mutta esim lippisten koosta selvästi isompi kuin mulla. Mulla 59-60. Miehellä 62, mutta sillä onkin neanderthal-pahka takaraivossa. Kuten pojillakin, mutta niillä on tukkaa ja se ei näy. Mulla on ihan vaan iso pää.

Occipital bun:
Kuva
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 14:14
En nyt ole, mutta esim lippisten koosta selvästi isompi kuin mulla. Mulla 59-60. Miehellä 62, mutta sillä onkin neanderthal-pahka takaraivossa. Kuten pojillakin, mutta niillä on tukkaa ja se ei näy. Mulla on ihan vaan iso pää.

Occipital bun:
Kuva
Mulla oli teininä tyttöystä Satu, jolla oli tosi iso pää. Ei se näkynyt mitenkään naamasta tai muuten, mutta kun pitelin sitä niin se kallo tuntui tosi isolta käsissä.
Jotenkin se pään koko sai mut hämilleen.
Mitään vikaa tytössä ei ollut. Hyvä tyttö ja rakasti minua.
Pattinero
Reactions:
Viestit: 4185
Liittynyt: 30 Marras 2022, 06:14

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

KultaKikkare kirjoitti: 09 Touko 2023, 10:09
Pattinero kirjoitti: 09 Touko 2023, 06:27 Totuus on kuitenkin se, että täkäläiset ovat vain suuripäisiä ja erittäin reteitä.
Musta Eppujen vastakohtainen luonnehdinta pätee paremmin suomalaisiin.

Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää ei mittaa järki, eikä kärki määrää, jonka lauluissa hukkuvat elämän valttikortit ja kiinni pysyvät taivahan portit.
Tuo eppujen kappale on siltä ajalta, kun se vielä osittain piti jopa paikkansa. Mutta vähän sen julkaisun jälkeen asia ei ole niin ollut. Jo 1980-luvun aikana se reteily ja pullistelu oli kyllä niin saatanallista, ettei siihen yksi pikku lama edes kunnolla purrut. Ja seuraukset ovat näkyvissä. Nyt niitä pullistelijoita riittää joka paikkaan päätään paukuttamaan ja vaatimuksiaan esittämään.

Se tuon biisin sanoissa pitää edelleen paikkansa, ettei kärki määrää, vaikka laulun tekohetkellä asia oli kyllä aivan toisin. Se on siis oikeasti ennustus. Itsesäälistä ei ole tietojakaan, paitsi tietenkin silloin jos naapurilla on hienompi auto. Silloin vituttaa kuin vähän isompaakin apinaa.
The faster you go, the shorter you are.
Albert Einstein
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3577
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja asdf »

Ei suhteessa iso pää tosiaan rumenna ihmistä. Tiedän yhden todella kauniin lyhyehkön naisen, jonka pää on pituuden takia suhteessa iso. Itse asiassa toinen niistä, jotka mainitsin 'niin kaunis, että henki salpautuu' -ketjussa. Moom tietää.
Deciphered from crop circles.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Raspu »

asdf kirjoitti: 10 Touko 2023, 06:44 Ei suhteessa iso pää tosiaan rumenna ihmistä. Tiedän yhden todella kauniin lyhyehkön naisen, jonka pää on pituuden takia suhteessa iso. Itse asiassa toinen niistä, jotka mainitsin 'niin kaunis, että henki salpautuu' -ketjussa. Moom tietää.
Moomi tietää sun panot?
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3577
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja asdf »

Raspu kirjoitti: 10 Touko 2023, 08:18
asdf kirjoitti: 10 Touko 2023, 06:44 Ei suhteessa iso pää tosiaan rumenna ihmistä. Tiedän yhden todella kauniin lyhyehkön naisen, jonka pää on pituuden takia suhteessa iso. Itse asiassa toinen niistä, jotka mainitsin 'niin kaunis, että henki salpautuu' -ketjussa. Moom tietää.
Moomi tietää sun panot?
Aika pitkälle.
Deciphered from crop circles.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Raspu »

asdf kirjoitti: 10 Touko 2023, 08:21
Raspu kirjoitti: 10 Touko 2023, 08:18
asdf kirjoitti: 10 Touko 2023, 06:44 Ei suhteessa iso pää tosiaan rumenna ihmistä. Tiedän yhden todella kauniin lyhyehkön naisen, jonka pää on pituuden takia suhteessa iso. Itse asiassa toinen niistä, jotka mainitsin 'niin kaunis, että henki salpautuu' -ketjussa. Moom tietää.
Moomi tietää sun panot?
Aika pitkälle.
Onks teil jotain kolmen kimppaa?
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5988
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:51
Raspu kirjoitti: 09 Touko 2023, 10:59 Iso pää, äitillä iso pillu.
Varma tieto. Mun pojilla oli päät 36 ja 38 cm. Ja jotain desimaaleja päälle.
https://verneri.net/yleis/pieni-paanymparys:
"Useimmiten vastasyntyneen päänympärys on 35 cm, yli 37 cm tai alle 32 cm harvinaisia. "
Miehet eivät aina ymmärrä kuinka paljon äidit joutuvat kirjaimellisesti venymään lastensa vuoksi...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5988
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

MooM kirjoitti: 09 Touko 2023, 13:48
Rere kirjoitti: 09 Touko 2023, 10:33
Brainwashed kirjoitti: 09 Touko 2023, 09:35
Pattinero kirjoitti: 09 Touko 2023, 06:27 Tästä voisi tietenkin vetää sellaisen johtopäätöksen, että täkäläiset ovat myös suuriaivoisia älyköitä. Totuus on kuitenkin se, että täkäläiset ovat vain suuripäisiä ja erittäin reteitä. Isoon päähän mahtuu paljon turhaa, ylevää ja junttimaista hapatusta.

En tiedä sitten, että onko evoluutiolla jotain tekemistä asian kanssa, ja että oliko suomalaisten päät muita suurempia silloin kun hyvinvointia oikeasti rakennettiin. Luulenpa, että kusta siellä nupissa on ainakin ollut nykyistä paljon vähemmän. Muuten olisimme pohjoisen romania tai jopa albania.
A typical finish male with a big bloated head full of piss, i e a so called pisshead

Kuva

8-)
Anolla on kuvasta päätellen pieni pää verrattuna massiiviseen steroideilla paisutettuun kehoon.
Pienillä ihmisllä on usein suhteessa iso pää. Mieleen tulee heti Sami Sykkö ja Anna Abreu. Ja ihan huomiona, ei naureskeluna. Molemmat ovat kivan näköisiä ihmisiä.
Ano on 188, joten häneen tuo huomio ei päde.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5988
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Isopäiset suomalaiset

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 10 Touko 2023, 08:21
Raspu kirjoitti: 10 Touko 2023, 08:18
asdf kirjoitti: 10 Touko 2023, 06:44 Ei suhteessa iso pää tosiaan rumenna ihmistä. Tiedän yhden todella kauniin lyhyehkön naisen, jonka pää on pituuden takia suhteessa iso. Itse asiassa toinen niistä, jotka mainitsin 'niin kaunis, että henki salpautuu' -ketjussa. Moom tietää.
Moomi tietää sun panot?
Aika pitkälle.

REPS

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Vastaa Viestiin