Unitauti

Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Unitauti

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Onko kellään muulla ollut koskaan niin että, ilman mitään selkeää syytä esim. juopottelu tai fyysinen rehkiminen tai ylenmääräinen valvominen, olette yhtäkkiä nukkuneet torstai aamusta perjantai iltaan tai saman tuntimäärän? Siis rytmi oli vinksallaan joten annoin itseni nukkua toivoen sen suoristuvan vaan nukuin liikaa ja mietin miten ihmeessä voi nukkua noin kauan?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Tauko
Reactions:
Viestit: 2299
Liittynyt: 06 Joulu 2022, 01:20

Re: Unitauti

Viesti Kirjoittaja Tauko »

Kissatäti kirjoitti: 12 Touko 2023, 18:13 Onko kellään muulla ollut koskaan niin että, ilman mitään selkeää syytä esim. juopottelu tai fyysinen rehkiminen tai ylenmääräinen valvominen, olette yhtäkkiä nukkuneet torstai aamusta perjantai iltaan tai saman tuntimäärän? Siis rytmi oli vinksallaan joten annoin itseni nukkua toivoen sen suoristuvan vaan nukuin liikaa ja mietin miten ihmeessä voi nukkua noin kauan?
Ilman mitään selkeää syytä en, mutta kertyneen univajeen takia enkka 17 tuntia unta putkeen ja olisi ehkä mennyt enemmänkin, mutta olin unohtanut laittaa puhelimen äänettömälle ja se herätti 'kesken' unien.
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Unitauti

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Mittasin huvikseni verenpaineen, yläpaine oli 98 ja alapaine 57 voipi johtua siitä minulla väsynyt olotila.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vastaa Viestiin