Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kerro itsestäsi 3 pientä tai suurta asiaa joita emme vielä tiedä.

Te tiedätte aika paljon minusta jos satutte vain muistamaan tai olette lukeneet juttujani. Mietin kuumeisesti mitä ette tiedä ja mitä voisin kertoa.
No ehkä tämä. Olen äitini ja isäni 4 lapsi. Muut sisarukseni kuolivat synnytyksessä tai synnyttyään. Minulla olisi kaksi siskoa ja yksi veli jos he olisivat elossa. Olin siis ainut lapsi ja hyvin tärkeä ja hemmoteltu. Siksi minusta kasvoikin hieman itsekeskeinen ihminen. Olen yrittänyt kasvaa eroon itsekeskeisyydestä, ja kehitystä on tapahtunut vuosien varrella. Suurimmat opettajat olivat aikoinaan omat poikani, nyt kun he ovat isoja olen taas hieman lipsunut.

Minulla on kartta selässä eräästä saaresta.

Olen toiminut yrittäjänä ennen kuin lapset syntyivät. Minulla oli kangaskauppa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4236
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Luonnossa luultavasti ihan ok otus, aika kyllästynyt nykymenoon mutta omat hörhötykset saa elämän tuntumaan melkeinpä siedettävältä.
Tuntematonta lainaten, asialliset hommat hoidetaan (joten kuten), mutta muuten ollaan kuin Ellun kanat.
Nuorin kolmesta, reilusti.
Minun mielestä noin.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Minä olen ihana, hurmaava, hauska ja miellyttävä. Olen koko elämäni aikana kohdannut vain yhden ihmisen, joka ei pitänyt minusta. Olen myös ihan älykkäin ihan kaikista, ja se näkyy.
Can I pet that dog?
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Minä olen pahainen äpärä jolla on ollut tuuria elämässä.
Mutta senhän jo useimmat tiesivätkin...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Tapsukka
Reactions:
Viestit: 13
Liittynyt: 30 Marras 2022, 19:17

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Tapsukka »

Moikat kaikille! Olen ollut seuraaja jo sieltä edlellisestä sivustolta Hannun ilmapallokkiihdytiksistä alkaen;) Olen kyllä viihtynyt melkein päivittäin teidän väittelyissä! Oikea nimeni Tapani Ketola ja fasessa avoin sivu siitä purtsikan kohdalta!
Paikalla
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7428
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Minä olen kanssa äpärä (oikeasti) ja neljännen polven pakana. Äidin puolen suvussa on tällainen perinne, meitä ei kasteta. Olen asunut valtaosan elämästäni suomen ulkopuolella. Naiset ihastuu minuun helposti. En tiedä miksi.
Olen sukuni vanhin elossa oleva mies. Minulta kysytään neuvoja.
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4370
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Vaikea näköjään muidenkin keksiä asioita, joita ei jo tiedetä. Tai eivät ole jo kertoneet, juttujen uskottavuus kun on eri asia.

Mulla on posliinihevosten kokoelma. Siis materiaali on posliinia, ei karvapeite. Lapsena inhosin kokista ja vaaleanpunaista väriä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7428
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 06 Kesä 2023, 07:50 Vaikea näköjään muidenkin keksiä asioita, joita ei jo tiedetä. Tai eivät ole jo kertoneet, juttujen uskottavuus kun on eri asia.
Mikäs tää uskottavuusjuttu on?
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4370
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Raspu kirjoitti: 06 Kesä 2023, 08:10
MooM kirjoitti: 06 Kesä 2023, 07:50 Vaikea näköjään muidenkin keksiä asioita, joita ei jo tiedetä. Tai eivät ole jo kertoneet, juttujen uskottavuus kun on eri asia.
Mikäs tää uskottavuusjuttu on?
Ihan vaan looginen totuus. Se, että sanoo jotain itsestään, ei tarkoita, että se olisi tieto. Voi olla tai sitten ei. Esim tuo yenin lista oli selvästi lähinnä provosoimaan ja/tai huumoriksi tarkoitettu. Ihmiset ylipätään eivät aina ja kaikissa asioissa ole kovin hyviä arvioimaan itseään ja toiseksi jokainen voi huvitella tai manipuloida kertomalla itsestään juttuja, joihin ei itsekään usko. Toisaalta esim Kissatädin kertomia asioita en näe syytä epäillä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7428
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 06 Kesä 2023, 08:34
Raspu kirjoitti: 06 Kesä 2023, 08:10
MooM kirjoitti: 06 Kesä 2023, 07:50 Vaikea näköjään muidenkin keksiä asioita, joita ei jo tiedetä. Tai eivät ole jo kertoneet, juttujen uskottavuus kun on eri asia.
Mikäs tää uskottavuusjuttu on?
Ihan vaan looginen totuus. Se, että sanoo jotain itsestään, ei tarkoita, että se olisi tieto. Voi olla tai sitten ei. Esim tuo yenin lista oli selvästi lähinnä provosoimaan ja/tai huumoriksi tarkoitettu. Ihmiset ylipätään eivät aina ja kaikissa asioissa ole kovin hyviä arvioimaan itseään ja toiseksi jokainen voi huvitella tai manipuloida kertomalla itsestään juttuja, joihin ei itsekään usko. Toisaalta esim Kissatädin kertomia asioita en näe syytä epäillä.
Toi on jenin valinta.
Se on aina sanonu noin.
Vaatii tietyn suhtautumisen ymmärtää se.
Mä en valehdellu pätkääkään myöskään.
Uskokoon ken haluaa.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5870
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

En minä tiedä mikä on millään tavalla kiinnostavaa ja mitä palstalaiset eivät jo tiedä. Olen luonnossa tylsempi, tavallisempi ja asenteiltani maltillisempi kuin kommenttini täällä, niin kuin useimmat heistä, joita olen tavannut.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5870
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Minimus Yahves kirjoitti: 05 Kesä 2023, 23:53 Minä olen ihana, hurmaava, hauska ja miellyttävä. Olen koko elämäni aikana kohdannut vain yhden ihmisen, joka ei pitänyt minusta. Olen myös ihan älykkäin ihan kaikista, ja se näkyy.
Komiaa! Tuota poikkeusyksilöä ärsytti varmaan sinun hillitty vaatimattomuus.
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4370
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Neutroni kirjoitti: 06 Kesä 2023, 18:50 En minä tiedä mikä on millään tavalla kiinnostavaa ja mitä palstalaiset eivät jo tiedä. Olen luonnossa tylsempi, tavallisempi ja asenteiltani maltillisempi kuin kommenttini täällä, niin kuin useimmat heistä, joita olen tavannut.
Et sinä kyllä tavallinen ole.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5870
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

MooM kirjoitti: 06 Kesä 2023, 18:57 Et sinä kyllä tavallinen ole.
En, mutta erikoisuuteni ei liene mitenkään myyvää ja kiinnostavaa, josta saisi kiehtovia tarinoita.
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 2889
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Kuka olet oikeasti? Kuka on naamion takana?

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Kerron sitten kun pääsen eläkkeelle. :mrgreen:
Vastaa Viestiin