Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2542
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

1. .. olet harvinaisen hyvällä tuulella?
2. .. olet suuttunut tai vihainen jollekulle?
3. ..olet humalassa?
4. .. olet krapulassa?
5. .. saat odottamattomia mutta mukavia vieraita?
6. .. auto ei käynnisty ?
7. .. on 33C lämmitä?
8. .. on pakkasta - 28 C?
9. .. olet rakastunut?
10. ..kun kumppanisi tuo sinulle kukkia?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2542
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

1. .. olet harvinaisen hyvällä tuulella? Hihittelen itsekseni ja juttelen kaikille ihan höpöjä
2. .. olet suuttunut tai vihainen jollekulle? Olen jäätävä. Kerran viidessä vuodessa suutun niin että sanon pahasti mutta aina totuudellisesti. Silti harmittaa jälkeenpäin.
3. ..olet humalassa? Omituinen höpöttäjä.
4. .. olet krapulassa? Yritän nukkua ja olla liikkumatta
5. .. saat odottamattomia mutta mukavia vieraita? Ohjaan heidät olohuoneeseen ja pistän liukuoven keittiöön kiinni jos se on sotkuinen. Olohuone on yleensä aika siisti.
6. .. auto ei käynnisty ? Soitan Hänelle
7. .. on 33C lämmitä? Tuuletin on oiva, meillä on sellainen akkukäyttöine voi ottaa ulos myös
8. .. on pakkasta - 28 C? Lämmitän taloa, yleensä sisälläkin on noissa pakkasissa aika kylmä. Ulos minua ei saa mutta muuten käyttäydyn tavallisesti
9. .. olet rakastunut? Yritän nukkua olon pois. Jos ei auta olen pulassa. Ensimmäiseksi kerron Hänelle jota olen rakastanut jo kauan, yleensä hän kuuntelee mutta ei anna kutsua enää rakastumaani henkilöä kotiin. Koska Hänellä itsellä oli suhde aika kauan hän yrittää ymmärtää.
10. ..kun kumppanisi tuo sinulle kukkia? En ole koskaan tainnut saada häneltä kukkasia. Olen saanut tuoksuja, kiikarit, laivan joka oli rakennettu pullon sisään, kirjoja, kameran, suklaata, yöasun, tuulettimen joka toimii akulla, LP levyjä, aikoinaan cd - levyjä, siis musiikkia, levysoittimen, elokuvia ja vaikka mitä muuta kaikkea ilman että olisi merkkipäivä. Yleisin lahja liene hiusharja :lol: Hän alkoi ostelemaan niitä silloin tällöin sen jälkeen kun olin aika masentunut enkä huolehtinut hiuksistani ja lopulta ne olivat ihan takussa, pitkät hiukset kun olivat ja hän joutui selvittämään ne. Silloin tällöin hän aina harjaa hiuksianikun keskustelemme.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4969
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

1.. Hymyilen leveesti, viheltelen ja lauleskelen.
2.. Dynamiittia jos kyseessä on tärkeä ihminen, muutoin jääkylmää passiivisagressiota.
3.. Psykopaatti, trolli, mulkku. Paitsi jos kaikki on täydellistä, sit fiilistelen.
4.. Rento, veltto, laiska.
5.. Ei ole mitään yleistä käytösmallia, riippuu ihan kuka tulee ja mitä oon tekemässä. Talo elää tavallaan, vieras kulkee ajallaan.
6.. Selvitän miksei se käynnisty.
7.. Laitan ilmastoinnin täysille, menen uimaan ja/tai veneileen.
8.. Laitan lämmityksen täysille ja hörpin konjakkia takkatulen vieressä.
9.. Putkinäkö ja kartalla on vain yksi kohde.
10.. Hah... Ostan kostoks sille lahjaks poranteräsarjan. :)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Kissatäti kirjoitti: 10 Kesä 2023, 16:54 Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

7. .. on 33C lämmitä?
Ihan normi olotila. Nytkin on.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Kissatäti kirjoitti: 10 Kesä 2023, 18:57. Silloin tällöin hän aina harjaa hiuksianikun keskustelemme.
Hellää.🥰
Paikalla
ID10T
Reactions:
Viestit: 11173
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Raspu kirjoitti: 11 Kesä 2023, 07:17
Kissatäti kirjoitti: 10 Kesä 2023, 16:54 Millainen olet ja miten käyttäydyt kun...?

7. .. on 33C lämmitä?
Ihan normi olotila. Nytkin on.
Itselleni Suomen normihelle (>+25) on jo liikaa.
Vastaa Viestiin