Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Kirjat, kirjallisuus ja videopelit
VCO
Reactions:

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja VCO »

Nuo vanhat pelit ei näytä nykyaikaiselta näytöltä katsottuna läheskään niin hyviltä kuin crt putkella varustetulta televisiolta tai monitorilta. Nykyiset näytöt ovat liian tarkkoja siihen. Onneksi vanhoja näyttöjä vielä on, mutta kaipa niissäkin vähintäänkin juovamuuntajat tulevat jossain kohtaa tiensä päähän.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18404
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Tiukka mimmi tuli Raidiin tänään, Ronda, suoraan UFC:sta.
Liitteet
Screenshot 2022-12-06 21.07.22.png
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4711
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja MooM »

asdf kirjoitti: 06 Joulu 2022, 19:25 Bruce Leen C-64:llä.
Niin mäkin 😄
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja Molli »

..PC:llä https://www.remedygames.com/games/death-rally/ ,joskus viime vuosituhannen lopulla..
..meillä on Amstrad CPC-64, vihermonitorilla, ja jotain >50 toimivaa peliä siihen, oli vielä joltasessakin käytössä pari vuotta sitten..
Pelien hauskuuspuoli, on mukana joillain nykykonsolipelien eli pleikkarin ja boxin peleissä, vähemmän PC peleissä, mutta pelaaminen on jäänyt hyvin vähälle.
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
Aslakki
Reactions:
Viestit: 226
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 00:39
Paikkakunta: Jänkhä
Viesti:

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja Aslakki »

KultaKikkare kirjoitti: 06 Joulu 2022, 19:21 Lähes kaikki vanhat legendaariset seikkailupelit. XCOM2:n pelasin toiseksi vaikeimmalla tasolla ironman modessa (peliä ei voi tallentaa eikä ladata). ja vaikeimmalla tasolla parin tehtävän retryllä. Kampanjan olen pelannut läpi monissa RTS peleissä, esim Warcraft 1, 2, ja 3. COH1 & 2. Dirt Rally VR:n olen pelannut siinä mielessä läpi että olen voittanut rallin ja rallycrossin mm-sarjan yksinpelissä, mutta en vaikeimmalla tasolla. Pelaan edelleen online rallycrossia.

Monet vähän vanhemmat FPS pelit, uusimpina Wolfenstein new order ja old blood. Call of duty 4 - modern warfare. Monia vanhempia fps pelejä.
Wolfensteinit on mennyt ihan ohi, pitää hommata ehdottomasti.
Just do it!
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7819
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Civilization sarjaa ei mainittu.

Näköjään osa 7 tulossa : https://blog.turtlebeach.com/civilizati ... ease-date/

Pitää vielä kokeilla uudestaan.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7819
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Pelien Awards palkinnot :

Ajatuksia herättävimpänä ja vaikuttavimpana pelinä palkittiin kahden perheen tarinan kertova seikkailupeli As Dusk Falls.

Parhaan mobiilipelin palkinnon sai digitaalinen keräilykorttipeli Marvel Snap. Urheilu- sekä rallipelien ykköseksi julistettiin vuoden alussa julkaistu Gran Turismo 7, ja e-urheilupeleistä parhaaksi valittiin Valorant.

Indiepelien ykköspalkinnon nappasi katukissan elämää kuvaava Stray, toimintapeleistä parhaaksi nousi Bayonetta 3, ja paras perhepeli oli Kirby and the Forgotten Land.

Taistelupeleistä kärkeen nostettiin MultiVersus, strategiapelien ykköseksi pääsi Mario + Rabbids Sparks of Hope, ja paras edelleen porskuttava ja jatkuvasti kehittyvä peli oli Final Fantasy 14 Online.

https://www.tivi.fi/uutiset/tv/2213fc26 ... Uutiskirje
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Xboxissa lista on tuon näköinen nykyisellään. PC:llä on enemmän täysin läpipelattuja pelejä. Diablo III on neljän saavutuksen päässä siitä että on kaikki saavutukset. Luulen että Diablo III olen hakannut reilusti yli 15 000 tuntia kaikki alustat huomioon ottaen.

Duke Nukem 3D on myös pelattu läpi varmasti satoja kertoja eri alustoilla. Myös Quake ja Quake 4. Doomissa kaikki Doomit toiseksi viimeiseen asti.
Liitteet
Xbox Pelit
Xbox Pelit
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4896
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Lyde19 kirjoitti: 13 Joulu 2022, 08:43 Civilization sarjaa ei mainittu.

Näköjään osa 7 tulossa : https://blog.turtlebeach.com/civilizati ... ease-date/

Pitää vielä kokeilla uudestaan.
Civejä on tullut kans tahkottua ihan alusta asti. Noilla on potentiaalia viedä yöunet ja tuhota parisuhde.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Kohina
Reactions:
Viestit: 2580
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Minkälaisia videopelejä olet pelannut/päässyt ihan loppuun?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

KultaKikkare kirjoitti: 06 Joulu 2022, 19:21 Lähes kaikki vanhat legendaariset seikkailupelit. XCOM2:n pelasin toiseksi vaikeimmalla tasolla ironman modessa (peliä ei voi tallentaa eikä ladata). ja vaikeimmalla tasolla parin tehtävän retryllä. Kampanjan olen pelannut läpi monissa RTS peleissä, esim Warcraft 1, 2, ja 3. COH1 & 2. Dirt Rally VR:n olen pelannut siinä mielessä läpi että olen voittanut rallin ja rallycrossin mm-sarjan yksinpelissä, mutta en vaikeimmalla tasolla. Pelaan edelleen online rallycrossia.

Monet vähän vanhemmat FPS pelit, uusimpina Wolfenstein new order ja old blood. Call of duty 4 - modern warfare. Monia vanhempia fps pelejä.
COH on pääasiassa nettipeli. Voi video kun joskus ykköstä aloin pelaamaan. Hävisin varmaan sata kertaa putkeen, joka vasta motivoikin. Yhden pelin otin kakkosesta talteen. Tosin tietokone oli tehnyt tenän niin nauhoitin sen toisella koneella hätäisesti.

Make Keke Great Again
Vastaa Viestiin