Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Pseudotieteellistä Keskustelua. Ymmärrysrajan toisella puolen
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2509
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Astrologian ja Tarot-korttien tapaan myös riimuihin liittyy yhteys korkeampiin voimiin, jotka ovat ensin antaneet tietyille kuvioille merkityksen. Yksikään riimu ei asetu eteesi sattumalta tai vahingossa, vaan sillä on aina tärkeä sanoma kerrottavana.

Riimujen viisautta tulee kunnioittaa niin, ettemme käytä niitä leikinpäiten. Silloin myös riimujen sanomaa säätelevä kosminen viisaus suhtautuu pyyntöösi kunnioittavasti, ja ymmärrät saamasi opastuksen helposti.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2509
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Voin myös nostaa sinulle tahtoessasi Tarotkortin?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Viesti Kirjoittaja Raspu »

No riimuta tai nosta.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2509
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kuva

Minulle luvattiin että kaikki menee persiilleen.

Perthro Käännetty
”Tämä käänteinen riimu varoittaa sinua odottamasta mitään tuloksia, suosionosoituksia tai palkkioita aikaisemmista teoistasi, sillä olet päättämässä taivaltasi nykyisellä polulla. Kokoa energiasi ja keskitä voimasi sellaisiin asioihin, joiden kanssa koet kasvavasi paremmaksi ja täydemmäksi ihmiseksi. Älä tuijota menneitä, sillä muutos tapahtuu aina tässä hetkessä. Toistuvat esteet ovat muutoksen ennusmerkkejä.”
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2509
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Raspu kirjoitti: 19 Heinä 2023, 13:25 No riimuta tai nosta.
Kuva

Raidho Käännetty
”Ihmissuhteesi ovat nyt muutosten alaisuudessa ja hajoaminen kohtaa kaikkea, missä sydämesi ei ole aidosti läsnä. Toimiva ihmissuhde vaatii sinulta jatkuvaa tietoisuutta ja tinkimätöntä työskentelyä sen hyväksi. Pidä siis mielialasi positiivisena ja tee vain omalta kannaltasi hyviä valintoja. Mahdollinen ero ei ole mitään muuta kuin entistä suurempi ja rakkaudesta täydempi mahdollisuus jossain toisessa suunnassa.”
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2509
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Raspu kirjoitti: 19 Heinä 2023, 13:25 No riimuta tai nosta.
Kuva

Nostamasi Tarot-kortti
XVI Torni (käänteinen)


”Sinua kahlinneet olosuhteet ovat nyt murtumassa ilman sinun myötävaikutustasi. Sinua hallitsemaan ja rajoittamaan pyrkineet tahot tuhoutuvat omaan vallanhaluunsa ja vapauttavat sinut ottamaan vastaan jonkun suuren lahjan elämältä. Yhden asian tuho on aina toisen nousu kukoistukseensa. Tämä on sinun mahdollisuutesi päästä menestymään muutoksen aallonharjalla.”
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Kissatäti kirjoitti: 19 Heinä 2023, 13:26
Raspu kirjoitti: 19 Heinä 2023, 13:25 No riimuta tai nosta.
Kuva

Raidho Käännetty
”Ihmissuhteesi ovat nyt muutosten alaisuudessa ja hajoaminen kohtaa kaikkea, missä sydämesi ei ole aidosti läsnä. Toimiva ihmissuhde vaatii sinulta jatkuvaa tietoisuutta ja tinkimätöntä työskentelyä sen hyväksi. Pidä siis mielialasi positiivisena ja tee vain omalta kannaltasi hyviä valintoja. Mahdollinen ero ei ole mitään muuta kuin entistä suurempi ja rakkaudesta täydempi mahdollisuus jossain toisessa suunnassa.”
Jahas, Raspulla eropeli.🤣
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Haluatko tietää tämän päivän riimusi? Minä voin katsoa.

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Kissatäti kirjoitti: 19 Heinä 2023, 13:29
Raspu kirjoitti: 19 Heinä 2023, 13:25 No riimuta tai nosta.
Kuva

Nostamasi Tarot-kortti
XVI Torni (käänteinen)


”Sinua kahlinneet olosuhteet ovat nyt murtumassa ilman sinun myötävaikutustasi. Sinua hallitsemaan ja rajoittamaan pyrkineet tahot tuhoutuvat omaan vallanhaluunsa ja vapauttavat sinut ottamaan vastaan jonkun suuren lahjan elämältä. Yhden asian tuho on aina toisen nousu kukoistukseensa. Tämä on sinun mahdollisuutesi päästä menestymään muutoksen aallonharjalla.”
Pari uutta juttua on huulilla, mutta ei mitään varmuutta toteutuuko.
Vastaa Viestiin