Taatanan hakkerit !

Onko taipuvaisuutta nörttiyteen? Saa esittää omia nörtti-projekteja
Jjw
Reactions:
Viestit: 185
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 13:37

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Jjw »

Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 20:19
Tonttu kirjoitti: 08 Joulu 2023, 19:28
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 19:11
Tonttu kirjoitti: 08 Joulu 2023, 17:18
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 16:25
Jjw kirjoitti: 08 Joulu 2023, 15:51
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 15:28
Jjw kirjoitti: 08 Joulu 2023, 14:53
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 14:03
MooM kirjoitti: 08 Joulu 2023, 13:00

Jos nyt vaan ensin selvittäisit, miten tuon merkinnän saa korjattua. Siihen tuossa linkissä on ohje.
Googlelle ei voi soittaa.
Sinne voi kirjoittaa, netissä.
Ehkä tyttäresi voi auttaa.
Se alkaisi toimia jos maksaa 400 euroa ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Onko tilisi kaapattu?
Sulla on kaksi Facebook tiliä. Miksi?
Miten se tähän liittyy ?

Ei ole kaapattu....google huomasi että olin yrittänyt käyttää heidän osoitteenmuutostoimintoa...ja lähestyi automaattisella korjausohjelmalla...joka veloittaa sen 400 ekkua...ohitus optio disabloitu....meni luuppiin jos yritti ohittaa.
Missä tuulispää siellä ongelma. Google ei ole hyväntekeväisyysjärjestö. Luuletko että ne ihan ilmaiseksi järjestää yrityksellesi näkyvyyttä.
Ei vaan rikollisjärjestö. :x
No sitten varmaan kannattaa haastaa Google oikeuteen. Veikkaan että tulet sen kyllä häviämää.
No ainakin rikos on tapahtunut.
Lue tämä ennenkuin haastat Googlen oikeuteen.
https://yrityksille.fonecta.fi/artikkel ... ta-seuraa/
...
"Onko siis todella niin, että kuka tahansa netin käyttäjä voi näin helposti vaikuttaa yrityksen tietoihin Googlessa? Kyllä – mutta vain siinä tapauksessa, jos yritys ei itse ole ottanut Google yritysprofiilia omaan hallintaansa. Ja valitettavan moni ei ole, mikä jättää yrityksen tiedot käytännössä tuuliajolle verkonkäyttäjien riepoteltaviksi. Pahimmillaan sillä voi olla iso kolaus yrityksen maineeseen, ja jopa taloudellisia seurauksia"
...
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11052
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Jjw kirjoitti: 08 Joulu 2023, 22:30
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 20:19
Tonttu kirjoitti: 08 Joulu 2023, 19:28
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 19:11
Tonttu kirjoitti: 08 Joulu 2023, 17:18
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 16:25
Jjw kirjoitti: 08 Joulu 2023, 15:51
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 15:28
Jjw kirjoitti: 08 Joulu 2023, 14:53
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 14:03

Googlelle ei voi soittaa.
Sinne voi kirjoittaa, netissä.
Ehkä tyttäresi voi auttaa.
Se alkaisi toimia jos maksaa 400 euroa ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Onko tilisi kaapattu?
Sulla on kaksi Facebook tiliä. Miksi?
Miten se tähän liittyy ?

Ei ole kaapattu....google huomasi että olin yrittänyt käyttää heidän osoitteenmuutostoimintoa...ja lähestyi automaattisella korjausohjelmalla...joka veloittaa sen 400 ekkua...ohitus optio disabloitu....meni luuppiin jos yritti ohittaa.
Missä tuulispää siellä ongelma. Google ei ole hyväntekeväisyysjärjestö. Luuletko että ne ihan ilmaiseksi järjestää yrityksellesi näkyvyyttä.
Ei vaan rikollisjärjestö. :x
No sitten varmaan kannattaa haastaa Google oikeuteen. Veikkaan että tulet sen kyllä häviämää.
No ainakin rikos on tapahtunut.
Lue tämä ennenkuin haastat Googlen oikeuteen.
https://yrityksille.fonecta.fi/artikkel ... ta-seuraa/
...
"Onko siis todella niin, että kuka tahansa netin käyttäjä voi näin helposti vaikuttaa yrityksen tietoihin Googlessa? Kyllä – mutta vain siinä tapauksessa, jos yritys ei itse ole ottanut Google yritysprofiilia omaan hallintaansa. Ja valitettavan moni ei ole, mikä jättää yrityksen tiedot käytännössä tuuliajolle verkonkäyttäjien riepoteltaviksi. Pahimmillaan sillä voi olla iso kolaus yrityksen maineeseen, ja jopa taloudellisia seurauksia"
...

Et koe, että mitään hämärää olisi tapahtunut ?
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11052
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Tonttu kirjoitti: 08 Joulu 2023, 22:25
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 20:38
Jjw kirjoitti: 08 Joulu 2023, 20:34 https://oulu.abc.fi/Arkkitehtitoiminta+A4?sector_id=13
Abc.fi on palveluhaku, jossa osoitteesi on Paalikatu 23
Oletko joskus maksanut ilmoituksesta?

1. ILMOITUSHINNAT
Yrityksen perustietojen lisääminen Abc.fi -yrityshakemistoon maksaa 159,00 euroa (+ ALV 24 %) (6 kk), jos ilmoitukseen lisätään kuvia (max 3 kpl) hinta on 179,00 euroa (+ ALV 24 %) (6 kk).
Yrityksellä on mahdollisuus muuttaa tietojaan veloituksetta.
Sopimus yrityksen liittämisestä Abc.fi -yrityshakemistoon tehdään pääsääntöisesti puhelimitse.
Ilmoitus pidetään tietokannassa vähintään 6 kk.
Abc.fi:n vastuu rajoittuu ilmoitushintaan.
:D

Kyllä ennenkuin muutin omakotitaloomme Yrjänäisenrannassa.
No nyt kyllä näyttää siltä, että olet itse taas sählännyt. Kun olet muuttanut pois tuosta osoitteesta niin Google tietysti olettaa, että yritys ei enää toimi tuossa osoitteessa eli on tilapäisesti suljettu. Olisi pitänyt tehdä korjaus Googleen uudesta osoitteesta.
Kyse on heidän mukaansa toiminnasta viranomaisten kanssa..miten google voisi tietää asunko siellä vai en ?
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11052
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

MooM kirjoitti: 08 Joulu 2023, 07:55 Joo, ihan Googlen perushaku. Siinä mielessä huono juttu, että tuo tulee kaikilla heti ja siitä katsotaan yhteystiedot. Joita ei siis löydy muutenkaan (siis vaikka tuota suljettu-huomautusya ei olisi). Ehkä se tulee siitä, jos webbisivu tms yhteystieto ei toimi?
Sulla tuo järki leikkaa. :lol: :lol: :lol:
Tonttu
Reactions:
Viestit: 3246
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:33

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Tuulispää kirjoitti: 09 Joulu 2023, 10:54
Tonttu kirjoitti: 08 Joulu 2023, 22:25
Tuulispää kirjoitti: 08 Joulu 2023, 20:38
Jjw kirjoitti: 08 Joulu 2023, 20:34 https://oulu.abc.fi/Arkkitehtitoiminta+A4?sector_id=13
Abc.fi on palveluhaku, jossa osoitteesi on Paalikatu 23
Oletko joskus maksanut ilmoituksesta?

1. ILMOITUSHINNAT
Yrityksen perustietojen lisääminen Abc.fi -yrityshakemistoon maksaa 159,00 euroa (+ ALV 24 %) (6 kk), jos ilmoitukseen lisätään kuvia (max 3 kpl) hinta on 179,00 euroa (+ ALV 24 %) (6 kk).
Yrityksellä on mahdollisuus muuttaa tietojaan veloituksetta.
Sopimus yrityksen liittämisestä Abc.fi -yrityshakemistoon tehdään pääsääntöisesti puhelimitse.
Ilmoitus pidetään tietokannassa vähintään 6 kk.
Abc.fi:n vastuu rajoittuu ilmoitushintaan.
:D

Kyllä ennenkuin muutin omakotitaloomme Yrjänäisenrannassa.
No nyt kyllä näyttää siltä, että olet itse taas sählännyt. Kun olet muuttanut pois tuosta osoitteesta niin Google tietysti olettaa, että yritys ei enää toimi tuossa osoitteessa eli on tilapäisesti suljettu. Olisi pitänyt tehdä korjaus Googleen uudesta osoitteesta.
Kyse on heidän mukaansa toiminnasta viranomaisten kanssa..miten google voisi tietää asunko siellä vai en ?
Jostainhan se Google saa tiedot yritysten osoitteista. Eihän se muuten osaisi niitä kartalle sijoittaa. Ainakin minun google näyttää missä ovat minun puhelimen yhteystietojen henkilöiden asuinpaikat.
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1696
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Osa sivustoista hakee tiedot automaattisesti viranomaisrekistereistä, osaan pitää itse päivittää ja jotkut kopioi toisten toisiltaan.
Kun tuota Tuuliaisen firmaa hakee näyttää sille tulevan ainakin kolme osoitetta eri lähteistä, on siinä rahoituksen tarjoakin ihmeissään, mihin lähettää rahat.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11052
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Stalker kirjoitti: 09 Joulu 2023, 16:08 Osa sivustoista hakee tiedot automaattisesti viranomaisrekistereistä, osaan pitää itse päivittää ja jotkut kopioi toisten toisiltaan.
Kun tuota Tuuliaisen firmaa hakee näyttää sille tulevan ainakin kolme osoitetta eri lähteistä, on siinä rahoituksen tarjoakin ihmeissään, mihin lähettää rahat.
Mielestäni on silti väärin, että joku viranomainen voi poistaa kenet tahansa ikäänkuin päiviltä. Tuohan merkitsee yrittäjälle kuolemaa.

TILAPÄISESTI LOPETETTU !

Arvaa minkälaista tuskaa on ollut vanhemmilleni elättää 61 vuotiasta lastaan...tämän takia. Mitä lapseni on ajatellut...että miksi isillä ei ole koskaan töitä josta hän saisi rahaa kuten muilla....jne jne. Miksei meidän auto on 18 vuotias romu kun muilla on Teslat....tai miksi isi ei ole koskaan matkustanut minnekään...miksi hän joutuu käyttämään surkeita fillarin osia tuulivoimalassa jne jne.

Itse olen ajatellut etttä ajat ovat kovat kukaan ei rakenna mitään. Aiemmin puhelimet soi kuumana 2007 asti...niin ettei oikestaan kerinnyt muuta kuin töitä tehdä.

Mielenkiintoista kuulla mitä oikeusministeriöstä vastataan.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11052
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Minimus Yahves kirjoitti: 07 Joulu 2023, 21:45
Neutroni kirjoitti: 07 Joulu 2023, 21:43
Minimus Yahves kirjoitti: 07 Joulu 2023, 21:38 Veikkaa että harva kypsempi nainen tuota toimintaa paljoa jaksaa arvostaa.

Eli viekö epärealistinen haihattelu hölmöilyineen viimeisenkin mahdollisuuden saada luomulämmintä lihaa irl?
Vaikea sanoa. Toisaalta arkkitehti on arvostettu ammatti tietynlaisten naisten silmissä. Vaikka mies ei pysty tarjoamaan rahaa, voi olla ihana taiteilijanrenttu, johon voi toteuttaa hoitoviettiä. Mutta toki jos esteettiset vaatimukset ovat tuota luokkaa mitä noilla netti-ihastuksilla, haaveeksi jää. Ja luonnekin voi olla liian haastava parisuhteeseen, jos ei pysty olemaan työsuhteessa.
Ammattihan ei ole arkkitehti, vaikka koulutus onkin.
En tiedä muuttaako se mitä ja jos niin miten paljon.
Onhan ammatti arkkitehti jos on 23 vuotta pitänyt katkeamatta arkkitehtitoimistoa.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11052
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Neutroni kirjoitti: 07 Joulu 2023, 21:43
Minimus Yahves kirjoitti: 07 Joulu 2023, 21:38 Veikkaa että harva kypsempi nainen tuota toimintaa paljoa jaksaa arvostaa.

Eli viekö epärealistinen haihattelu hölmöilyineen viimeisenkin mahdollisuuden saada luomulämmintä lihaa irl?
Vaikea sanoa. Toisaalta arkkitehti on arvostettu ammatti tietynlaisten naisten silmissä. Vaikka mies ei pysty tarjoamaan rahaa, voi olla ihana taiteilijanrenttu, johon voi toteuttaa hoitoviettiä. Mutta toki jos esteettiset vaatimukset ovat tuota luokkaa mitä noilla netti-ihastuksilla, haaveeksi jää. Ja luonnekin voi olla liian haastava parisuhteeseen, jos ei pysty olemaan työsuhteessa.
Itse vedän nämä työsuhdeasiat sinne, että 2003 napsahti selkä ja sitä ennen ja jälkeen oli 40 vuotta salakavala (poikkeuksellinen) hammastulehdus...taustalla. Myöskin täydellinen kypsyminen 2012 kun edustamani kivitalofirma meni konkkaan jossa olin 2004 asti ollut töissä. Jossa siis piirsin taloja, mutta tein edustamistyön ilmaiseksi...ja ilmaiseksi olin viikkokausia messuilla seisoskelemassa ilman palkkaa.

Eli siis pisin työsuhde oli 8 vuotta....Jämerä-Sipoerexin edustaja. Juuri yhtä pitkä suhde kuin parisuhteenikin lapsen äidin kanssa. :lol: :lol:

Arkkitehtitoimistossa orjana olen ollut vain 6 kk maksimissaan....30 toimistossa...mukaanlukien Alvar Aalto.

Eli kaikki mustamaalaus ja paskanpuhuminen on syytä lopettaa tai ette ikinä nouse suosta. :roll:

Omaa toimistoa olen pitänyt yhtäjaksoisesti 23 vuotta.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6112
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Tuulispää kirjoitti: 09 Joulu 2023, 16:47 Eli kaikki mustamaalaus ja paskanpuhuminen on syytä lopettaa tai ette ikinä nouse suosta. :roll:
Emme me haluakaan nousta suosta. Täällä on mukava kelliä mutavellissä.
Omaa toimistoa olen pitänyt yhtäjaksoisesti 23 vuotta.
No miksi sitten ruikutat pers'aukisuuttasi etkä mene arkkitehtitoimistoon töihin? Orjia täällä suurin osa on, mutta niin kauan kun maksetaan palkkaa, se voittaa muut realistiset vaihtoehdot. Arkkitehdin liksoilla ostaisit työkoneet ja tarvikkeet tuosta vain.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11052
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Neutroni kirjoitti: 09 Joulu 2023, 16:54
Tuulispää kirjoitti: 09 Joulu 2023, 16:47 Eli kaikki mustamaalaus ja paskanpuhuminen on syytä lopettaa tai ette ikinä nouse suosta. :roll:
Emme me haluakaan nousta suosta. Täällä on mukava kelliä mutavellissä.
Omaa toimistoa olen pitänyt yhtäjaksoisesti 23 vuotta.
No miksi sitten ruikutat pers'aukisuuttasi etkä mene arkkitehtitoimistoon töihin? Orjia täällä suurin osa on, mutta niin kauan kun maksetaan palkkaa, se voittaa muut realistiset vaihtoehdot. Arkkitehdin liksoilla ostaisit työkoneet ja tarvikkeet tuosta vain.
Nyt toimistoissa on jälleen pudotuskisa kuten 1990 luvulla. Monessa konttorissa ollaan 3 päivää viikossa töissä.

Arkkitehdin liksoilla 2001-2003 Kastellitaloilla sain hikisesti ostettua 10 vuotta vanhan Twingon. 2003 napsahti selkä.
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3208
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

En nyt muista. mistä elokuvasta tämä olikaan. Mutta tuli vaan mieleeni...


“Your "best"! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.”
― Sean Connery
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3583
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja asdf »

AimoJortikka kirjoitti: 09 Joulu 2023, 17:27 En nyt muista. mistä elokuvasta tämä olikaan. Mutta tuli vaan mieleeni...


“Your "best"! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.”
― Sean Connery
The Rock.
Deciphered from crop circles.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11052
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

asdf kirjoitti: 09 Joulu 2023, 19:15
AimoJortikka kirjoitti: 09 Joulu 2023, 17:27 En nyt muista. mistä elokuvasta tämä olikaan. Mutta tuli vaan mieleeni...


“Your "best"! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.”
― Sean Connery
The Rock.
Sean jäi eräässä haastattelussa kiinni vaimonhakkaamisesta.

Rock on oikeassa...valittaminen ja yhteiskunnan epäkohtien esittäminen ei ole sama asia...minä en valita siitä että menetin vasemman käteni ja selkäni...ajan silti 170 km fillarilla yhteenmenoon.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11052
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Taatanan hakkerit !

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Tuulispää kirjoitti: 05 Joulu 2023, 06:39
Minimus Yahves kirjoitti: 04 Joulu 2023, 22:15
Tuulispää kirjoitti: 04 Joulu 2023, 20:13
Pattinero kirjoitti: 04 Joulu 2023, 15:58
Kivikasvo kirjoitti: 03 Joulu 2023, 13:54
Tuulispää kirjoitti: 03 Joulu 2023, 07:30 Kauanko hakkerilla menee ohittaa salasana ?
Ei sitä salasanaa tarvitse välttämättä ns. hakkeroida. Voi olla esim. niin, että koneellasi on joku haittaohjelma, joka tallentaa sinun näppäinpainallukset ja lähettää ne johonkin nettiosoitteeseen..

Kannattaisi panostaa kunnolliseen virustorjuntaan ja jättää rauhaan ne kaukoidän ihanat keino-älyllä muokatut nuorten naisten kuvat ja iskeä sen sijaan vaikka kaverin muija. Sinun supliikilla se luultavasti onnistuisi! :P

Ehkä kannattaa tehdä ns. puhdas asennus (kun sulla on noita ongelmia usein), ottaa tärkeät tiedostot talteen, formatoida kovalevy ja asentaa Windows ja muut tarvittavat ohjelmat uudelleen. Kai sulla nörttikavereita on, jotka voisivat tehdä tuon?
Kuvailet vain yhden tavan hakkeroida se salasana vääriin käsiin. En tiedä, että kuinka käytetty kyseinen tapa on.
Tuulispään kohdalla taitaa toteutua erityisen hyvin se fakta, että ihminen ja käyttäjä itse on se kaikkein suurin tietoturva ongelma.
Niin tottakai olen ottanut kovasti yhteyksiä. Tumput suorana niitä ei saa.
Kuviteltujen tai koneella tehtyjen ämmien kanssa kädet on housuissa. Oikeiden kanssa on helpompaa.

Hän haluaisi tulla Suomeen....ottaisitko edes jos maksettaisiin ?

puddykät.jpg
Tämä lopetti viestimisen uudenvuoden vaihteen jälkeen.
puddykät.jpg
puddykät.jpg (21.85 KiB) Katsottu 186 kertaa

Uusin on sexympi.
Vastaa Viestiin