Palstan markkinointi

Palstan kehitysideat & Bugien Ilmoittaminen Ylläpidolle
Poistettu
Reactions:

Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Mitä olette mieltä, pitäisikö yrittää laajentaa palstaa ja hankkia lisää aktiivisia käyttäjiä, vai pitää palsta tiedelaarin vanhana pulinapiirinä?

Nimittäin jos halutaan laajentaa niin tiede.fi sulkeuduttua voitaisiin käynnistää markkinointikampanja jäsenien keräämiseksi.

Tiedepaslsta.fi osoitetiedot ja kuvaus palstasta, sananvapaudesta jne. ja jakelu mahdollisimman laajalle eri keskustelupslstoille ym. sosiaaliseen mediaan.

Jos halutaan laajentaa niin siitäkin voidaan keskustella että missä markkinoidaan ja miten.
Kauppalehti, suomi24, vauvalehti, jne.
Vai keskitytäänkö johonkin paremman materiaalin ryhmiin.
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Miksi pitäisi ylipäätänsä laajentaa? Onko sillä jokin itseisarvo? Minusta täällä pulistaan jo nyt melkein liikaa - ei jaksa kaikkia pulinoita ees lukea. Eikös sitä sanota, että pidot paranee ku väki vähenee? Oleellista on yrittää käydä mielenkiintoisia ja suht tasokkaita keskusteluja - heh! Ei taida onnistua, meiltä, mutta pyritään siihen edes. Kyllä porukkaa sitten tullee tänne ensin vierailulle ja jos toteavat keskustelut suht järkeviksi, niin rekkautuvat. Eikös se ole vähän netin etiketin hyvien tapojen vastaista mainostaa itseään? Näin minulle on annettu joskus ymmärtää. Kyllä sana kylillä leviää, jos on levitäkseen.
Noin näin minä ajattelen
Poistettu
Reactions:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Ei minulla ole mitään sitä vastaan jos pysytään tutuissa porukoissa.
Mutta uusi veri palstalla voisi tuoda myös jotain uutta.
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Raspu kirjoitti: 07 Joulu 2022, 17:23 uusi veri palstalla voisi tuoda myös jotain uutta.
Tuo on tosi totta! Mietin vielä mielipidettäni. Hmmm...No niin, nyt tuli mietittyä. Joo, mainostetaan, mutta missä? Sitä kantsii tosiaan vähän miettiä. Ei Suoli24:ssa, Ei Vauvalehdessä, mutta eikös esimerkiksi Tekniikka ja Talous lehdellä oo jokin keskustelupalsta?
Noin näin minä ajattelen
Poistettu
Reactions:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Keckuli kirjoitti: 07 Joulu 2022, 17:29
Raspu kirjoitti: 07 Joulu 2022, 17:23 uusi veri palstalla voisi tuoda myös jotain uutta.
Tuo on tosi totta! Mietin vielä mielipidettäni. Hmmm...No niin, nyt tuli mietittyä. Joo, mainostetaan, mutta missä? Sitä kantsii tosiaan vähän miettiä. Ei Suoli24:ssa, Ei Vauvalehdessä, mutta eikös esimerkiksi Tekniikka ja Talous lehdellä oo jokin keskustelupalsta?
Joo ja kauppalehtikin vois olla hyvä.
Mutta katellaan nyt mitä muut sanoo ja ylläpito.
Poistettu
Reactions:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Tietty määrä mielensä pahoittajia tarvitaan myös.🤣
Poistettu
Reactions:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Suomi24 parlamenttiosiokaan ei välttämäti ole paha.
Kymmenkunta aktiivista uutta kirjoittajaa ei olis paha saalis projektista.
Tässä vois samalla joku tehdä markkinointitutkimusta.
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Palstan alullepanijat Kultakikkare ja deep purpose markkinoikoot palstaansa muualla, jos haluavat? Vai mitä? Vai miten he itse suhtautuvat? Saadaanko me muutkin mainostaa palstaa? Jos, niin pysyisikö homma silloin haluamallanne tavalla? Minusta te saatte itse päättää, missä tätä mainostetaan?
Noin näin minä ajattelen
VCO
Reactions:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja VCO »

Tänne tarvittaisiin muutama ufotutkija. :mrgreen:
Poistettu
Reactions:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Keckuli kirjoitti: 07 Joulu 2022, 17:56 Palstan alullepanijat Kultakikkare ja deep purpose markkinoikoot palstaansa muualla, jos haluavat? Vai mitä? Vai miten he itse suhtautuvat? Saadaanko me muutkin mainostaa palstaa? Jos, niin pysyisikö homma silloin haluamallanne tavalla? Minusta te saatte itse päättää, missä tätä mainostetaan?
Mä oon sitä mieltä että ensin kunnellan kaikkia.
Sen pohjalta palstan pitäjät tekee päätöksen että halutaanko laajentaa jos ja niin milloin, koska heitä se rassaa.

Mainostamisesta voidaan sopia yhdessä että mistä haalitaan porukkaa.
Tehdään joku standardi pruju jota on helppo levittää. Ja sitä voi levittää ketkä haluaa. Mä voin heittää esim kauppalehteen. (Edellyttäen että viesti saa olla poistamatta.)

Sitte parin viikon päästä lasketaan saalis montako uutta jäsentä tuli. Aika näyttää sitten kuka jäi aktiiviseksi.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Ufotutkija tms. kyllä vilkastuttaisi keskustelua. Hakukoneoptimointi olisi hyvä, että tiede aiheista kiinnostuneet palstalle löytää. Ja voihan olemassaolevat palstalaiset hakeutua aina Googlen kautta palstalle niin sitten nostaa palstaa google-haussa ylöspäin.
Same same but different
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Keijona kirjoitti: 07 Joulu 2022, 18:19 Ja voihan olemassaolevat palstalaiset hakeutua aina Googlen kautta palstalle niin sitten nostaa palstaa google-haussa ylöspäin.
Haulla "Tiedeplasta" ollaan jo ekana :) Ollaan ohitettu Tiede lehden keskustelu. Tosin tais olla Kultakikkare, joka totesi, että sitten vasta näkyy hyvin haussa tarpeeksi hyvin, kun esimerkiksi "On se saatanan lyhyt aika!" johdattaa tänne.
Noin näin minä ajattelen
VCO
Reactions:

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja VCO »

Niin lähinnä apuvoimia kaipaan jos tässä täytyy käydä taistoon näitä tohtoreita, fyysikoita ja muita silmää tekeviä vastaan. Laitostieteen koura on vahva, sen musertaminen vaatii useamman vihollisen menetelmät hyvin tuntevan OAA ritarin sanan säilää ja matematiikan peistä. :mrgreen:
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4772
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Keckuli kirjoitti: 07 Joulu 2022, 18:23
Keijona kirjoitti: 07 Joulu 2022, 18:19 Ja voihan olemassaolevat palstalaiset hakeutua aina Googlen kautta palstalle niin sitten nostaa palstaa google-haussa ylöspäin.
Haulla "Tiedeplasta" ollaan jo ekana :) Ollaan ohitettu Tiede lehden keskustelu. Tosin tais olla Kultakikkare, joka totesi, että sitten vasta näkyy hyvin haussa tarpeeksi hyvin, kun esimerkiksi "On se saatanan lyhyt aika!" johdattaa tänne.
Capture.JPG
8-)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4772
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Palstan markkinointi

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kyllä mä ajattelin floodata suomi24:n ja vauva.fi:n täyteen palstan mainosta, mutta ajattelin jos ensin sais vielä vähä valmiimmaksi tätä. Tietokoneen selaimella isolla monitorilla alkaa oleen jo ihan ok, mutta puhelimen kapealla ruudulla on vielä aika keskeneräisen näkönen.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Vastaa Viestiin