Sisustusvinkkejä kiitos?

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Sisustusvinkkejä kiitos?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minulla on tällainen makkari. Koska talo alkaa olla täynnä miehiä, olen menettänyt työhuoneeni ja makuuhuoneeni (oma) 4,90m * 3,30m toimii myös työskentelytilana. Tämä on aivan hirveä :roll: . Miten saan lisää tilaa ja säilytystilaa ja nättiä Tässä huone:
makkari.jpg
Löysin tuollaisen 3D suunnittelujutun netistä. Mittasuhteet pitäisi olla oikein noin suurin piirtein.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
ID10T
Reactions:
Viestit: 11076
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Sisustusvinkkejä kiitos?

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Riittääkö huonekorkeus parvelle? Siitä saa heti sängyn verran lisätilaa, eli reilu 3 neliötä, koska tuo kuvassa oleva näyttää parisängyltä.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Sisustusvinkkejä kiitos?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

ID10T kirjoitti: 15 Elo 2023, 19:34 Riittääkö huonekorkeus parvelle? Siitä saa heti sängyn verran lisätilaa, eli reilu 3 neliötä, koska tuo kuvassa oleva näyttää parisängyltä.
Tämä on 1969 luvulla rakennettu 70-luvun tyylinen talo. Huonekorkeus on vain 2,30 m Sopisikohan parvella nukkumaan ja olemaan. Tosiaankin täytyypä katsoa erilaisia parvia, mutta aika matalat huoneet ovat. Kiitos vinkistä!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Sisustusvinkkejä kiitos?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Ajattelin että voisin tinkiä sängyn hätätapauksessa 120 cm leveään.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Susa
Reactions:
Viestit: 7756
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Sisustusvinkkejä kiitos?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Ei! Ei sitä!
Jos parvi on liian korkea, niin sänky korotetuilla jaloilla ja säilytyslaatikko pyörillä alle.

Kuva
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Sisustusvinkkejä kiitos?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tuliko liian täyteen. Sängyn alle säilytyslaatikko. Hyllyjä pakko olla, tarvitsen tilaa taidejutuille!
TILANJAKAJA.jpg
Liitteet
TILANJAKAJA2.jpg
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4815
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Sisustusvinkkejä kiitos?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Jos kaipaat vaatesäilytykselle tilaa niiden hävitettyjen kaappien tilalle, sängyn alukselle on kätevämpiäkin ratkaisuja kuin irtolaatikot. Sänkyä voi myös korottaa niin, että sen alta voi vetää esiin (tai nostaa klaffina) lisää pöytäpintaa, jos sängyvn vieressä on vapaata tilaa.

Esim
https://www.homedit.com/clever-bed-storage-designs/
https://www.livinginashoebox.com/15-spa ... ens-rooms/ (eka kuva, ja nämä on lapsille, mutta idea on sama)
beadboard-low-loft-bed-o.jpg
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4815
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Sisustusvinkkejä kiitos?

Viesti Kirjoittaja MooM »

mä nyt jumitin tähän. Parven ei tarvitse olla täyskorkea, jos sen alle laitetaan työpöytä tai esim vaatekomeroita. Tietysti kumartelulta ei silti välty, mutta pöydän ääressä voi istua ihan normaalisti.

Kuva

Korotettuja sänkyjä
https://puutamo.fi/Korotetut-s%C3%A4ngyt/
Kuva
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Sisustusvinkkejä kiitos?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

MooM kirjoitti: 16 Elo 2023, 09:05 mä nyt jumitin tähän. Parven ei tarvitse olla täyskorkea, jos sen alle laitetaan työpöytä tai esim vaatekomeroita. Tietysti kumartelulta ei silti välty, mutta pöydän ääressä voi istua ihan normaalisti.

Kuva

Korotettuja sänkyjä
https://puutamo.fi/Korotetut-s%C3%A4ngyt/
Kuva
Tuollainen parvi olisi kyllä hieno!! Ja hienoja olivat korotetut sängytkin antamasi linkin takana! Jos tuollaisen parven teettäisi niin sitten sopisi.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vastaa Viestiin