Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Onko taipuvaisuutta nörttiyteen? Saa esittää omia nörtti-projekteja
Avatar
xXx
Reactions:
Viestit: 953
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 16:51

Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Viesti Kirjoittaja xXx »

Mikäs on palstan sukkelin ketju? Armoton rankki, jota oman ketjun superrämpyttäjä voi lähteä nostamaan. Pääsivulta "Aine oppitunti, n:o 1" olis kovinta hittiä 87/5 suhteella. Tietty tohon vois laittaa jonkin minimi ehdon, mutta mitäs sitä korruptoimaan. Nyt keksimään hyviä ketjun aiheita, jotta SINÄ voit olla palstan legenda.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Kyllä sometyyli on levinnyt keskustelupalstoihin, suosituimpia aiheita yksilökeskeisille on "mitä minä olen mieltä tai tein-söin tänään ja mitä sinä olet siitä mieltä."
Viimeksi muokannut Keijona, 16 Elo 2023, 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Same same but different
Avatar
xXx
Reactions:
Viestit: 953
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 16:51

Re: Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Viesti Kirjoittaja xXx »

Keijona kirjoitti: 16 Elo 2023, 21:20 Kyllä sometyyli on levinnyt keskustelupalstoihin, suosituimpia on aiheita yksilökeskeisille on "mitä minä olen mieltä tai tein-söin tänään ja mitä sinä olet siitä mieltä."
Ei tuolle tule lukukertoja suhteessa sisältöön. Ei ole varmastikaan legendojen joukossa tuollaista.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Viesti Kirjoittaja Keijona »

xXx kirjoitti: 16 Elo 2023, 21:24
Keijona kirjoitti: 16 Elo 2023, 21:20 Kyllä sometyyli on levinnyt keskustelupalstoihin, suosituimpia on aiheita yksilökeskeisille on "mitä minä olen mieltä tai tein-söin tänään ja mitä sinä olet siitä mieltä."
Ei tuolle tule lukukertoja suhteessa sisältöön. Ei ole varmastikaan legendojen joukossa tuollaista.
Kyllä nuo mitä söin tai tein varsin suosittuja tälläkin palstalla on. Politiikka/vaalit ovat tietenkin puolueellisuuden ja vastakkainasettelun ikuisuusaiheita jotka jaksaa herättää keskustelua.
Same same but different
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 3161
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Paras ketju on se jonka pohjalta myönnetään seuraava Nobel-palkinto ja veikkaan että se on tuo BB ketju. :mrgreen:
Avatar
xXx
Reactions:
Viestit: 953
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 16:51

Re: Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Viesti Kirjoittaja xXx »

Keijona kirjoitti: 16 Elo 2023, 21:31
xXx kirjoitti: 16 Elo 2023, 21:24
Keijona kirjoitti: 16 Elo 2023, 21:20 Kyllä sometyyli on levinnyt keskustelupalstoihin, suosituimpia on aiheita yksilökeskeisille on "mitä minä olen mieltä tai tein-söin tänään ja mitä sinä olet siitä mieltä."
Ei tuolle tule lukukertoja suhteessa sisältöön. Ei ole varmastikaan legendojen joukossa tuollaista.
Kyllä nuo mitä söin tai tein varsin suosittuja tälläkin palstalla on. Politiikka/vaalit ovat tietenkin puolueellisuuden ja vastakkainasettelun ikuisuusaiheita jotka jaksaa herättää keskustelua.
Saattaa pitää hyvinkin paikkaansa. Nälkä on hyvä draiveri. Tämän hetken otoskärki ei ehkä osu tuohon genreen, mutta tilanne elää koko ajan.
Avatar
xXx
Reactions:
Viestit: 953
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 16:51

Re: Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Viesti Kirjoittaja xXx »

X Files etusivulta pistää Parempi kuin Nostradamus 129/2 suhteellaan kovan haasteen muille.
Avatar
xXx
Reactions:
Viestit: 953
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 16:51

Re: Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Viesti Kirjoittaja xXx »

Hmm, joku sakkofunktio vois olla paikallaan pienille postauksille, mutta jos toisaalta on saanut 65 lukukertaa ja nolla vastausta, on ehkä lähellä legendaa jo oikeasti, historia ja yhteiskunta solmun alta löytyy helmi P*sk*npuhumisen MM-kisat. 65/1.
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1104
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Palstan paras ketju: isoin luettu/(vastaukset+1) suhde

Viesti Kirjoittaja Molli »

..kun katsoo, "Aktiiviset viestiketjut" -Härkähai Välimerelle- Biologia ja mpäristö osastolla, 1/70,
tämä aktiiviset viestiketjut, kun aivan menneitä lankoja olisi jo aika monia vilkaistavaksi..
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Vastaa Viestiin