Oletko supersankari?

Pseudotieteellistä Keskustelua. Ymmärrysrajan toisella puolen
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4817
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja MooM »

En tiedä voimabiiseistä, mutta tämä on soinut pari päivää korvamatona.



On siinä jotain filosofista.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4817
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja MooM »

MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:35 En tiedä voimabiiseistä, mutta tämä on soinut pari päivää korvamatona.

On siinä jotain filosofista.
Mistä tuli mieleen, että viikonlopun juhlissa puoliso sai kuulla olevansa Vesterisen (tuo solisti) kaksoisolento. Kai se on vähän saman tyylinen, en ollut tullut ajatelleeksi.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:35 En tiedä voimabiiseistä, mutta tämä on soinut pari päivää korvamatona.



On siinä jotain filosofista.
Kumma juttu. Äänestä tulee mieleen Ismo Alanko. Ja nää videot tässä puhelimessa näköjään itse päättää milloin sopii videon alkaa pyöriä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
siili suhonen
Reactions:
Viestit: 783
Liittynyt: 18 Joulu 2022, 21:51

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja siili suhonen »

MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:35 En tiedä voimabiiseistä, mutta tämä on soinut pari päivää korvamatona.

Miten niin et tiedä? Siis tapahtuuko tuota biisiä kuunnellessasi kehosi homeostaattisissa prosesseissa muutoksia jotka aivosi representoivat sinulle voimaannutavaksi nimettynä kokemuksena vai muutoksia jotka ilmenevät ärsytyksenä tahi muina tunnetiloina?


On siinä jotain filosofista.
Kiehtovaa. Millaisia filosofisia huomioita tuosta värssystä löysit? Olivatko kyseessä metafyysiset, tietoteoreettiset, elämänfilosofiset pohdinnat?
Millaisia ajatuksia tuo vesterisen filosofia herätti? Oletko filosofiastaan samaa mieltä kanssaan. Jostain eri mieltä?
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

siili suhonen kirjoitti: 25 Elo 2023, 13:41
Raspu kirjoitti: 24 Elo 2023, 08:33
Kissatäti kirjoitti: 24 Elo 2023, 08:15 Olen nähnyt unia joissa olen eläin. Jos jälleensyntyminen on totta niin näen ehkä menneisyyttäni? Ihmiset ovat epäuskoisia kun olen kertonut että esim. punakarvainen apina (näin kroppani) ja minulla oli pieni apinavauva sylissä ja olin savannilla jossa tuli saartoi meidät ja emme selvinneet. Muistan kuinka surullinen olin pienokaisen puolesta. Olen myös ollut susi unessani. Siinäkään unessa en päässyt helpolla. Muuta ihmeellistä en itsestäni keksi.
Muistan tuon susiunen. Kerroit sen joskus vanhalla palstalla. Alfasusi otti sinut suojelukseensa.
Itse uskon että genomiimme tallentuu kaikenlaista, kaikki mennyt. Eliö kuolee, mutta sen muistot säilyy genomissa.
Buddha meditaatiossa pystyi vaeltamaan "menneissä elämissään", mutta minä uskon että se luki ihmisen, omansa, genomin kehityskaarta meditatiivisessa tilassa.
Eli nuo voisi olla tapahtumia genomistasi johon on jostain syystä tallentunut pätkät suden ja apinan genomia.
Tutkimuksen mukaan lehmälläkin on pätkä käärmeen genomia.
Noniin. Tässä hyvä esimerkki uskomuksesta jolle ei löytyne juurikaan hyvä sisar moominin peräänkuuluttamia järjellisiä perusteuita vaan uskosi taustalla on enmmän egosi itsesäiltyksestä vastaavat psykologiset tarpeet kun vilpitön tiedonhalu.
Jostains syystä keskustelutoverit eivät ole vielä korjanneet virheellisiä käsityksiäsi ( ehkä pelkäävät kritoisida etteivät joudu lauman ja alfan silmissä hunoon valoon?)
No jokatapauksessa geenit koodavat proteiineja. Ne eivät tallenna sinun eivätkä kenenkään muunkaan muistoja. Mitä ikinä tuo sitten voisi tarkoittaakkaan.
On todistettu että traumat näkyy sukupolvien taakse.
Ne periytyy geneettisesti. (Jumala kostaa kolmanteen sukupolveen)
Minä taas en väitä mitään, kerron omia käsityksiäni ja omia tulkintojani uskonnoista, mm. Buddhasta ja meditaatiosta, jotka perustuu omiin havaintoihini ja lukemiini tieteellisiin artikkeleihin.
Mutta ilmeisesti pidät minua lauman alfana.
Minulla ei ole tarvetta todistaa mitään.
Kerron sitten mun lisää todisteaineistoa löytyy uusista tutkimuksista. Näin tein vanhallakin palstalla.
Se mikä minulle on päivänselvää, on monelle muulle sokea piste.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Onko hyökkäys paras puolustus?

Eikö joskus jos ei ole kertakaikkiaan mitään sanottavaa tai kirjoitettava parempi olla hiljaa?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:43
MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:35 En tiedä voimabiiseistä, mutta tämä on soinut pari päivää korvamatona.

On siinä jotain filosofista.
Mistä tuli mieleen, että viikonlopun juhlissa puoliso sai kuulla olevansa Vesterisen (tuo solisti) kaksoisolento. Kai se on vähän saman tyylinen, en ollut tullut ajatelleeksi.
Vili Vesterisen?
Ei osannut lukea, korvakuulolta oppi biisit.
Kaunis sielu oli hän.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Jollakin on menkat (Tai miesmenkat).
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
siili suhonen
Reactions:
Viestit: 783
Liittynyt: 18 Joulu 2022, 21:51

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja siili suhonen »

MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:43
MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:35 En tiedä voimabiiseistä, mutta tämä on soinut pari päivää korvamatona.

On siinä jotain filosofista.
Mistä tuli mieleen, että viikonlopun juhlissa puoliso sai kuulla olevansa Vesterisen (tuo solisti) kaksoisolento. Kai se on vähän saman tyylinen, en ollut tullut ajatelleeksi.
Vaikuttiko tämä juhlissa tehty huomio miehesi rocktähtihabituksesta jollain tavalla tapaan jolla katsoit, riisuit ja rakastelit miestäsi tuona iltana juhlien jälkeen? Entä tuo fhyvä veli vesterisen filosofinen biisi? Alkoiko siis soida korvamatona tuon viikonlopun paljastuksen jälkeen?
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

siili suhonen kirjoitti: 25 Elo 2023, 15:30
MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:43
MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:35 En tiedä voimabiiseistä, mutta tämä on soinut pari päivää korvamatona.

On siinä jotain filosofista.
Mistä tuli mieleen, että viikonlopun juhlissa puoliso sai kuulla olevansa Vesterisen (tuo solisti) kaksoisolento. Kai se on vähän saman tyylinen, en ollut tullut ajatelleeksi.
Vaikuttiko tämä juhlissa tehty huomio miehesi rocktähtihabituksesta jollain tavalla tapaan jolla katsoit, riisuit ja rakastelit miestäsi tuona iltana juhlien jälkeen? Entä tuo fhyvä veli vesterisen filosofinen biisi? Alkoiko siis soida korvamatona tuon viikonlopun paljastuksen jälkeen?
Taidat vähän kaivata naisen lämmintä huomiota.😎🧐
Can I pet that dog?
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4817
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Deimos kirjoitti: 25 Elo 2023, 15:21
MooM kirjoitti: 25 Elo 2023, 14:35 En tiedä voimabiiseistä, mutta tämä on soinut pari päivää korvamatona.



On siinä jotain filosofista.
Kumma juttu. Äänestä tulee mieleen Ismo Alanko. Ja nää videot tässä puhelimessa näköjään itse päättää milloin sopii videon alkaa pyöriä.
Ilkka Alangoksi minä luulin, kun tuon kuulin radiosta autossa. Ei ihan niin löysä tyyli kuin Ismolla. Juontaja sitten kertoi, kuka se oli.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4817
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja MooM »

En osaa ajatella Vesteristä rocktähtenä 😂, vaikka ihan mukavan oloinen äijä vaikuttaa olevan ja on nuo karvanaamaäijät ihan söpöjä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Ismo tai Ilkka. Ehkä heillä äänessä on enemmän karheutta. Mutta jos toi laskisi äänialaa niin erehtyisin varmasti, mulle toi video paljasti ettei ollut kumpikaan heistä. Radiosta kuultuna olisi erehtynyt.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4817
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Oletko supersankari?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Korvamato tuli vasta myöhemmin ja siitä tuli mieleen se kommentti juhlista. Ei ole omaa mielimusiikkiani, mutta ei ärsytäkään. Kommentti taas lähinnä huvitti.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Vastaa Viestiin