Tieteellinen urani sen kun etenee - nyt jo minua referoidaan jo 317 tutkimuksessa

Rere
Reactions:
Viestit: 2058
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 15:43

Tieteellinen urani sen kun etenee - nyt jo minua referoidaan jo 317 tutkimuksessa

Viesti Kirjoittaja Rere »

"Academia Premium
317 papers mention ****** *******
Including one Political Science paper

Don't miss a single Mention
Track your growing reputation
See what academics are saying about you"

En tosin ole yhtään tutkimusta tehnyt (gradua tuskin sellaiseksi lasketaan) enkä tietääkseni ollut yhdenkään tutkimuksen kohteena. Mutta näkyy maailmalla olevan tieteiljöitä joilla on sama sukunimi ja etunimen ensimmäinen kirjain.
syytinki
Reactions:
Viestit: 161
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:45

Re: Tieteellinen urani sen kun etenee - nyt jo minua referoidaan jo 317 tutkimuksessa

Viesti Kirjoittaja syytinki »

Rere kirjoitti: 29 Elo 2023, 10:16 "Academia Premium
317 papers mention ****** *******
Including one Political Science paper

Don't miss a single Mention
Track your growing reputation
See what academics are saying about you"

En tosin ole yhtään tutkimusta tehnyt (gradua tuskin sellaiseksi lasketaan) enkä tietääkseni ollut yhdenkään tutkimuksen kohteena. Mutta näkyy maailmalla olevan tieteiljöitä joilla on sama sukunimi ja etunimen ensimmäinen kirjain.
Todella hyvä meriitti - 317 kpl. Luulisi auttavan eli nyt äkkiä Suomen Akatemiaan rahoitushakemus sopivaan aiheeseen. Kannattaa vetää heti aihe semmoiseksi, että tutkimusta on tehtävä seuraavat 15 vuotta. Nykyaiheista voisi tärpätä esim. "Rasismin kehitys tiedotusvälineissä seuraavan 15 vuoden aikana ja sen vaikutus margariinin hintaan".
Eusa
Reactions:
Viestit: 1546
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 12:05

Re: Tieteellinen urani sen kun etenee - nyt jo minua referoidaan jo 317 tutkimuksessa

Viesti Kirjoittaja Eusa »

Rere kirjoitti: 29 Elo 2023, 10:16 "Academia Premium
317 papers mention ****** *******
Including one Political Science paper

Don't miss a single Mention
Track your growing reputation
See what academics are saying about you"

En tosin ole yhtään tutkimusta tehnyt (gradua tuskin sellaiseksi lasketaan) enkä tietääkseni ollut yhdenkään tutkimuksen kohteena. Mutta näkyy maailmalla olevan tieteiljöitä joilla on sama sukunimi ja etunimen ensimmäinen kirjain.
Tuo on pelkkää egon hivelyyn perustuvaa rahastuspyrkyä. :D :D
Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Eusa
Reactions:
Viestit: 1546
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 12:05

Re: Tieteellinen urani sen kun etenee - nyt jo minua referoidaan jo 317 tutkimuksessa

Viesti Kirjoittaja Eusa »

ChatGPT tiesi kertoa, että "Yrityksen tiedetään keränneen yhteensä 61,8 miljoonan dollarin rahoituksen. Tarkkoja yksityiskohtia sen ansaintamallista ei ole saatavilla."
Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Vastaa Viestiin