Oumuamuan paluu

Paranormaalit ilmiöt ja Salaliitot. Wear your tinfoil hats.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Lohkare kiersi auringon, teki fysiikan lakeja rikkovan u-käännöksen ja palaa nyt kohti maapalloa. What the heck?

The return of Oumuamua


With a strange u-turn, this mysterious object has been coming back, and people are dying to get their hands (or feet) on it.

“This is another concerning but if not puzzling feature of this astronomical body. We were observing its exit from the solar system, but it slowed down, much like the behavior that we noted during its transit near earth in 2017. Its velocity modulated as if it had been changing as it got closer to earth, and followed it for a little bit before leaving,” said Walker. He is one of the people at JPL who kept track of the object after hours as a passion project and will be keeping track of it as it returns to earth, possibly in 2028.

“The velocity changed from 52,000 feet / sec to then down to 23,000 and then 0, and I was baffled by this. This all happened in the course of a few weeks. I thought maybe it slowed down from our point of observation because it was approaching a planet or something, but it began to turn around.”

He explained how the object is now heading straight towards earth, despite being so far away from the sun. The calculations showed that this time it would be arriving within .0004 AU from earth, much closer than what it was before.



Neil deGrasse Tyson: "Oumuamua Has Suddenly Returned and It's Not Alone!"


Elon Musk Warns: "Oumuamua Is NOT What You Think!"
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Sorry, E.T. fans: Interstellar visitor 'Oumuamua isn't an alien spacecraft. It's just passing gas.
https://www.space.com/interstellar-obje ... outgassing

We'll probably never know for sure, but this new explanation holds water, scientists say.

Tutkijoiden fysikaalinen selitys. Kivi kuumeni lähellä aurinkoa ja alkoi piereskeleen, pierujen propulsiovoima käänsi sen takaisin suoraan kohti maapalloa. Olisi mielenkiintoista tietää mikä on todennäköisyys tolle.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja Keijona »

On ne Alienit älykkäitä, kun osaavat käyttää luonnonvoimia hyväkseen.
Same same but different
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4815
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja MooM »

Ne teki havaintoja maasta aiemmalla lähestymisellä, sai ne nyt analysoitua ja palaavat hakemaan sen, mitä haluavat. Veikkaan, että se on Tuulispään voimala.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1696
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Varmaankin jäi joku kyydistä, palaavat noutamaan.
Mun serkkukin kerran lähti autollaan kaupasta, mutta palasi noutamaan vaimoaan, jonka huomasi unohtaneensa kauppaan.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5994
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Minä unohdin kerran muijan parkkipaikalle, mutta onneksi silloin 3 vuotias tyttäreni huomautti asiasta.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18736
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Vaikuttaa vahvasti FAKENEWSEILTA. Luultavasti jonkun Gorbbin Goldsmithin kynästä lähtöisin. (GorbBin, out of Mermaid, by Minotaur, SEAHORSE). Ei löydy mainintoja NASA:n tai muidenkaan tieteellisesti pätevien sivustojen joukosta. ‘Oumuamua (pronounced oh MOO-uh MOO-uh).
https://solarsystem.nasa.gov/asteroids- ... /in-depth/
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Susa
Reactions:
Viestit: 7757
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja Susa »

Stalker kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:03 Varmaankin jäi joku kyydistä, palaavat noutamaan.
Näitäkö lie etsivät?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onk ... ja/8777436
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 13 Syys 2023, 12:56 Ne teki havaintoja maasta aiemmalla lähestymisellä, sai ne nyt analysoitua ja palaavat hakemaan sen, mitä haluavat. Veikkaan, että se on Tuulispään voimala.
Mode sortuu ja aloitti vittuilun.
Hyi, koulukiusaaja.
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4815
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja MooM »

Raspu kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:23
MooM kirjoitti: 13 Syys 2023, 12:56 Ne teki havaintoja maasta aiemmalla lähestymisellä, sai ne nyt analysoitua ja palaavat hakemaan sen, mitä haluavat. Veikkaan, että se on Tuulispään voimala.
Mode sortuu ja aloitti vittuilun.
Hyi, koulukiusaaja.
se oli huumoria. hän itse on ollut hyvin huolissaan siitä, että vakoillaan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4815
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja MooM »

Brainwashed kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:11 Minä unohdin kerran muijan parkkipaikalle, mutta onneksi silloin 3 vuotias tyttäreni huomautti asiasta.

8-)
Mä unohdin lapsen takapenkille. Olin jo vienyt toisen perhepäivähoitajalle ja olin ajamassa töihin parkkihalliin, kun se onneksi itse kysyi, että miksi me tänne mennään. Ei muuta kuin uukkari ja päiväkodille.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:28
Raspu kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:23
MooM kirjoitti: 13 Syys 2023, 12:56 Ne teki havaintoja maasta aiemmalla lähestymisellä, sai ne nyt analysoitua ja palaavat hakemaan sen, mitä haluavat. Veikkaan, että se on Tuulispään voimala.
Mode sortuu ja aloitti vittuilun.
Hyi, koulukiusaaja.
se oli huumoria. hän itse on ollut hyvin huolissaan siitä, että vakoillaan.
Noin ne koulukiusaajatkin ainaa perustelee.
"Se oli huimoria, se oli vitsi." Kun jäävät rysänpäältä kiinni.
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4815
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja MooM »

Raspu kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:29
MooM kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:28
Raspu kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:23
MooM kirjoitti: 13 Syys 2023, 12:56 Ne teki havaintoja maasta aiemmalla lähestymisellä, sai ne nyt analysoitua ja palaavat hakemaan sen, mitä haluavat. Veikkaan, että se on Tuulispään voimala.
Mode sortuu ja aloitti vittuilun.
Hyi, koulukiusaaja.
se oli huumoria. hän itse on ollut hyvin huolissaan siitä, että vakoillaan.
Noin ne koulukiusaajatkin ainaa perustelee.
"Se oli huimoria, se oli vitsi." Kun jäävät rysänpäältä kiinni.
höpöhöpö. Mikä tuossa nyt oli kiusaamista? Tuulispää itse esittelee voimalaansa täällä ja erilaisia varokeinoja, ettei sitä kukaan näe. Vitsi siitä, että kaikesta huolimatta avaruusoliot on sen nähneet (ja halauvat) on ihan puhtaasti vitsi.

Olen kyllä suoraan kommentoinut himmeliä ja sen ongelmia siihen liittyvissä ketjuissa, ja niiden kommenttien takana seison kyllä. Välillä homma on ollut vittuiluakin, molemmin puolin.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11042
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

MooM kirjoitti: 13 Syys 2023, 12:56 Ne teki havaintoja maasta aiemmalla lähestymisellä, sai ne nyt analysoitua ja palaavat hakemaan sen, mitä haluavat. Veikkaan, että se on Tuulispään voimala.
Niin näin voi olla..... :lol:
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11042
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Oumuamuan paluu

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

MooM kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:32
Raspu kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:29
MooM kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:28
Raspu kirjoitti: 13 Syys 2023, 13:23

Mode sortuu ja aloitti vittuilun.
Hyi, koulukiusaaja.
se oli huumoria. hän itse on ollut hyvin huolissaan siitä, että vakoillaan.
Noin ne koulukiusaajatkin ainaa perustelee.
"Se oli huimoria, se oli vitsi." Kun jäävät rysänpäältä kiinni.
höpöhöpö. Mikä tuossa nyt oli kiusaamista? Tuulispää itse esittelee voimalaansa täällä ja erilaisia varokeinoja, ettei sitä kukaan näe. Vitsi siitä, että kaikesta huolimatta avaruusoliot on sen nähneet (ja halauvat) on ihan puhtaasti vitsi.

Olen kyllä suoraan kommentoinut himmeliä ja sen ongelmia siihen liittyvissä ketjuissa, ja niiden kommenttien takana seison kyllä. Välillä homma on ollut vittuiluakin, molemmin puolin.

Mitään ongelmia ei ole muuta kuin lontoolaisen huippumallin lääkärilaskut.
Vastaa Viestiin