Mies on aina väärässä.

Keskustelua miesten ongelmista, miehisyydestä, yms.
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1698
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Oletusarvoisesti jos mies sanoo jotain metsässä on hän väärässä, vaikka häntä ei ole kukaan kuulemassa.
Piti ostaa erikoiskermaa, en löytänyt hyllystä, googlasin, ah, vispikermaa.
'Paa paha asialle, tee itse perässä'
Väärän värinen pakkauskin, haki kuohukermaa.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Onko mahdollista että sun nainen on besserwisser?

Mä en tunnista itseeni tuosta että olisin aina väärässä.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Mulla on Lontoossa malliystävätär....tosi upea pakkaus, mutta kokoajan vihainen mulle milloin mistäkin.

Sitä pitää vaan kuunnella ja sanoa että Anna please....tai että olet so beautiful...sitten se aina leppyy.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Tuulispää kirjoitti: 16 Syys 2023, 09:38 Mulla on Lontoossa malliystävätär....tosi upea pakkaus, mutta kokoajan vihainen mulle milloin mistäkin.

Sitä pitää vaan kuunnella ja sanoa että Anna please....tai että olet so beautiful...sitten se aina leppyy.
Hyvä et on Lontoossa asti. :) Tollaset on parhaimmillaan valokuvissa.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Subjektiivisen mielestä objektiivinen todellisuus on valhe ja väärässä. Objektiivinen ymmärtää, että valhe on harhaa ja se ei ole todellista, se valhe vain tuntuu todelliselta. Varsinkin sellaisesta ihmisestä, jolle tärkeintä on ne omat tunteet, itsekkyyden luoma subjektiivisuus.

Psykopaatin määritelmä 80-luvulla: "ihminen joka tavoittelee omaa etua ja nautintoa muiden tunteista välittämättä."
Sitten tuli 90-luvun lama, lanseerattiin sellainen ajatus kun terve itsekkyys, tärkeintä on ne omat tunteet, pääasiaissä oikeuttamaan naisten vaatimia avioeroja, miehistään jotka ratkesivat ryyppäämään laman myötä.
Same same but different
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6112
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Tuulispää kirjoitti: 16 Syys 2023, 09:38 Mulla on Lontoossa malliystävätär....tosi upea pakkaus, mutta kokoajan vihainen mulle milloin mistäkin.
Otsikon väite on ainakin yhden miehen osalta hyvin todistettu. Käsittämätöntä, että aivoissa voi olla tuollainen jumi, että menee aina samaan retkuun. Jos Tuulispäällä olisi rahaa, kavalat naiset putsaisivat hänet sillan alle saman tien.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Neutroni kirjoitti: 16 Syys 2023, 10:21
Tuulispää kirjoitti: 16 Syys 2023, 09:38 Mulla on Lontoossa malliystävätär....tosi upea pakkaus, mutta kokoajan vihainen mulle milloin mistäkin.
Otsikon väite on ainakin yhden miehen osalta hyvin todistettu. Käsittämätöntä, että aivoissa voi olla tuollainen jumi, että menee aina samaan retkuun. Jos Tuulispäällä olisi rahaa, kavalat naiset putsaisivat hänet sillan alle saman tien.
Tässä alkaa olla aika hyvää kokemusta ainakin useammasta tusinasta....tällä lontoon mallilla on hyvä ote asioihin. En tiedä montaako miestä hän nyt pyörittää....mutta silti.

Hän ei ole vielä pyytänyt gift cardia....ei ollut myymässä huokeaa 10 donan cryptopakettia tms.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Tuulispää kirjoitti: 16 Syys 2023, 10:27
Neutroni kirjoitti: 16 Syys 2023, 10:21
Tuulispää kirjoitti: 16 Syys 2023, 09:38 Mulla on Lontoossa malliystävätär....tosi upea pakkaus, mutta kokoajan vihainen mulle milloin mistäkin.
Otsikon väite on ainakin yhden miehen osalta hyvin todistettu. Käsittämätöntä, että aivoissa voi olla tuollainen jumi, että menee aina samaan retkuun. Jos Tuulispäällä olisi rahaa, kavalat naiset putsaisivat hänet sillan alle saman tien.
Tässä alkaa olla aika hyvää kokemusta ainakin useammasta tusinasta....tällä lontoon mallilla on hyvä ote asioihin. En tiedä montaako miestä hän nyt pyörittää....mutta silti.

Hän ei ole vielä pyytänyt gift cardia....ei ollut myymässä huokeaa 10 donan cryptopakettia tms.
Kannattaa alkaa kirjaan muistiinpanoja ylös ja tehdä tutkimusta nettihuijareista.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Esittäydyt niille ihan kohta sikarikastuvana innovaattorina ja start-up yrittäjänä ja tutkit miten ne reagoi.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Why
Reactions:
Viestit: 609
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 22:05

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja Why »

KultaKikkare kirjoitti: 16 Syys 2023, 09:51 Hyvä et on Lontoossa asti. :) Tollaset on parhaimmillaan valokuvissa.
Lontoosta pääsee nykyisin nopeasti Suomeen. :roll: :roll:
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Why kirjoitti: 16 Syys 2023, 12:41
KultaKikkare kirjoitti: 16 Syys 2023, 09:51 Hyvä et on Lontoossa asti. :) Tollaset on parhaimmillaan valokuvissa.
Lontoosta pääsee nykyisin nopeasti Suomeen. :roll: :roll:
Nii, mut ehkä ei tässä tapauksessa kannata kutsua.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

KultaKikkare kirjoitti: 16 Syys 2023, 12:19 Esittäydyt niille ihan kohta sikarikastuvana innovaattorina ja start-up yrittäjänä ja tutkit miten ne reagoi.
Tätä mä olen tässä juurikin tehnyt.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Vaikuttaa siltä että luotettavana naisenakin esiintyvätk cryptohuijarit ovat nigerialaisia...pieni osa tosin...osa on jenkeistä ja Hong Kongista. 90% on orientteja...taustaltaan vaikka asuvat usassa...ainakin profiili on.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Tuulispää kirjoitti: 16 Syys 2023, 13:45
KultaKikkare kirjoitti: 16 Syys 2023, 12:19 Esittäydyt niille ihan kohta sikarikastuvana innovaattorina ja start-up yrittäjänä ja tutkit miten ne reagoi.
Tätä mä olen tässä juurikin tehnyt.
Härski jätkä. :lol:

Sullahan on jo dataakin.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mies on aina väärässä.

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

On tässä muutama sata läpikäytynä.
Vastaa Viestiin