Mikä tulipaikoista on sinusta viihtyisin pihamaalle?

Kissatäti
Reactions:

Mikä tulipaikoista on sinusta viihtyisin pihamaalle?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Mikä tulipaikoista on sinusta viihtyisin pihamaalle? Luetaan kuvaa kuin sarjakuvaa eli ensimmäinen ylhäällä on 1 ja toinen ylhäällä 2 ja 3 on rivi kaksi kuva yksi jne.. Kuva kuudesta tulipaikasta tässä kommentissa.

Jos sinulla on tulipaikka kotona laita kuva ketjuun! Tai jos löydät paremman pihamaalle sopivan tulipaikan laita kuva ketjuun :D Suunnittelen täällä tulipaikkaa.

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Brainwashed
Reactions:

Re: Mikä tulipaikoista on sinusta viihtyisin pihamaalle?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Kaikki ovat ihan hirveitä!

8-)
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minä en tiedä mikä minua viehättää nro 5. Istutukset vaihtaisin (tosin nekin kasvettuaan voivat olla ihan jees) mutta kaksi penkkiä ja tulipaikka on jotenkin ihanan askeettinen ja hieman itämainen/japanilainen
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Nuo kaikki näyttävät kovin keskiluokkaiselta esikaupunkihienostelulta. Nuotio hiekkapihalla rehottavien puskien ja niittyjen (lue: joutomaiden) keskellä riittää, jos nyt on pakko nuotiota polttaa. Mieluiteen öiseen aikaan, niin voi polttaa puoliksi mädät roskapuut ja muuta köh köh kröhöm-materiaalia nurkista niin ettei paksu savu herätä turhaa huomiota.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Ei mikään, vaan kombo kakkosta ja kuutosta. Puupenkit (lämpimämpi) selkänojalla ja laatoitettu terassi (ei ikävää sepeliä)
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Jaa??? Äkkiseltään luin: "Mikä tulipaloista on sinusta viihtyisin pihamaalle?".

Kannattaa valvoa yö. Ei meillä noin hienoja ollut. Kaivonrengas ja välillä joku tiilikasa. Penkkeinä kuusipöytä ja tuolit. Husqvarnalla halkaistu. Eli mikä tahansa noista on parempi.

Joo katsoin tarkemmin. Seuraavassa elämässä. Se oikea alanurkka on hyvä.

“if you quote this, you can be the first person to quote someone quoting someone quoting himself quoting someone”

― Sabine Hossenfelder, Lost in Math: How Beauty Leads Physics Astray
Vastaa Viestiin