Voimakkain yhteys? - Ketä voisit rakastaa palstalta?

Kissatäti
Reactions:

Voimakkain yhteys? - Ketä voisit rakastaa palstalta?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kerro itsestäsi jotain, muut miettivät sitten mikä tökkii eniten.

Olen introvertti
Syntynyt 1970
Koulutustaso: Kesken jäänyt ammattikorkeakoulu eli huono
Älykkyysosamäärä 121
Maailmankatsomus: Ennakkoluuloinen liberaali
Uskonto: Uskon johonkin korkeampaan voimaan joka on vaikuttanut kaiken alkuun.
Alkoholin käyttö: Aika usein, joka toinen viikko keskimäärin.
Tupakointi: Tupakoin
Murehtiminen: Murehdin omaa itseäni ja käytöstäni
Vuorokausirytmi: Rakastan aikaisia aamuja ja iltayön tunteja
Työ: Työkyvytön taiteilija, teen mihin pystyn ja kykenen
Terveys: Sydänvika ja masennus joka hoitamattomana johtaa psykooseihin..
Lemmikit: Rakastan kissoja mutta pidän myös koirista, itsellä kissa.
Ulkonäkö: Ei kovin kummoinen, mutta mulla on kivat aivot. Pitkä 176 cm. Paino tippuu koko ajan vielä liikaa.
Harrastukset: Elokuvat, runoilu, taiteilu.

Nyt Mikä saa sinut empimään eniten suhteeseen ryhtymistä kanssani?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Susa
Reactions:

Re: Voimakkain yhteys? - Ketä voisit rakastaa palstalta?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Vaimoni. :roll:
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

En, en lähde tähän. Suhde on parin palstalaisen kanssa ollut aiemmin, mutta nuo ovat yksityisasioita.
The opinions of this pseudonym are by no means to be conceived as existing always in my own conviction; nor is any inference justily to be drawn from the writing above as prejudicing any philosopical doctrine of whatever kind.
Kissatäti
Reactions:

Susa kirjoitti: 21 Syys 2023, 22:52Vaimoni. :roll:

Kerro itsestäsi jotain kommentteihin , muut miettivät sitten alakommenteissa: Mikä tökkii eniten?
Huom! Olen naimisissa en etsi kumppania, tämä on tällainen uteliaisuuskysely! :lol:
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

asdf kirjoitti: 21 Syys 2023, 23:12 En, en lähde tähän. Suhde on parin palstalaisen kanssa ollut aiemmin, mutta nuo ovat yksityisasioita.
Ok. Olen huppelissa... Ehkä alitin itseni? :D
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kissatäti kirjoitti: 21 Syys 2023, 22:43 Kerro itsestäsi jotain, muut miettivät sitten mikä tökkii eniten.

Olen introvertti
Syntynyt 1970
Koulutustaso: Kesken jäänyt ammattikorkeakoulu eli huono
Älykkyysosamäärä 121
Maailmankatsomus: Ennakkoluuloinen liberaali
Uskonto: Uskon johonkin korkeampaan voimaan joka on vaikuttanut kaiken alkuun.
Alkoholin käyttö: Aika usein, joka toinen viikko keskimäärin.
Tupakointi: Tupakoin
Murehtiminen: Murehdin omaa itseäni ja käytöstäni
Vuorokausirytmi: Rakastan aikaisia aamuja ja iltayön tunteja
Työ: Työkyvytön taiteilija, teen mihin pystyn ja kykenen
Terveys: Sydänvika ja masennus joka hoitamattomana johtaa psykooseihin..
Lemmikit: Rakastan kissoja mutta pidän myös koirista, itsellä kissa.
Ulkonäkö: Ei kovin kummoinen, mutta mulla on kivat aivot. Pitkä 176 cm. Paino tippuu koko ajan vielä liikaa.
Harrastukset: Elokuvat, runoilu, taiteilu.

Nyt Mikä saa sinut empimään eniten suhteeseen ryhtymistä kanssani?
Minulla on hyvä suhde, mutta sinä vaikuttaisit kivalta tyttöystävästäni.

Tähän voin kyllä vastata.

Syntynyt: 70-luvulla
Koulutustaso: Ammattikorkeakoulutus alalle, josta en pitänyt. Nyt ammattikoulutus alalle, jota rakastan.
Älykkyysosamäärä: Ei mitään hajua. Veikkaan, että yli sadan.
Maailmankatsomus: Elämyshaluinen liberaali, mutta joka kuitenkin haluaa vakautta ja turvallista jatkuvuutta.
Uskonto: Ateisti. Vaikka olen joskus lapsena yrittänytkin uskovaisuutta, koska se voisi tuoda turvallisuutta, se ei vaan ole mahdollista minulle.
Alkoholin käyttö: Harvoin, mutta paljon kerralla.
Tupakointi: En.
Murehtiminen: Murehdin paljon ja olen alakuloisuuteen ja masennukseen taipuvainen. Liikunta ja hyvät ystävät pitävät minut pinnalla.
Vuorokausirytmi: Minun vuorokausirytmi on todella fucked up, ja se johtuu minun iltatöistäni. Mienen aamulla salille, syön, nukun ja lähden töihin.
Työ: Olen ravintolakokki ja hyvä ammatissani.
Terveys: Verenpainetta, jonka voisi ratkaista vähentämällä suolaa ja alkoholia tai syömällä verenpainelääkkeitä. Varmaan rupesin vähentään suolaa tai alkoholia
Lemmikit: Olen koiraihminenen, mutta olen niin paljon poissa kotoa, että olisi vastuutonta hankkia koira.
Ulkonäkö: Olen atleettinen, ihanteellisen miesvartalon prototyyppi.
Harrastukset: Rakastan lukemista ja liikuntaa. Salitreeniä ilman masennun. Elokuvia myös rakastan. Siis hyviä elokuvia.
The opinions of this pseudonym are by no means to be conceived as existing always in my own conviction; nor is any inference justily to be drawn from the writing above as prejudicing any philosopical doctrine of whatever kind.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Ai kiva, ystäväkirja :D En usko, että tällaisilla spekseillä voi parisuhdesopivuutta arvioida, mutta tietysti ehdottomia ei-kohtia voi löytää. Tosin nekin saattavat muuttua merkityksettömiksi, jos rakastuu.

Syntynyt 70-luvulla minäkin
Koulutustaso: tutkijakoulutus
Älykkyysosamäärä en tiedä lukua. Erilaisten muiden arviointien pohjalta luulisin, että keskimääräistä korkeampi, mutta ei poikkeuksellinen. "Tuskin mensa, mutta ehkä"
Maailmankatsomus: laaja kysymys tähän. Arvomaailma liberaali ja suvaitseva (mutta joka suuntaan, eli perinteinenkään ei ole paha, kunhan se on vapaa valinta), mutta vierastan kaikenlaista muiden valintojen arvostelua, meuhaamista ja jeesustelua. Tietoteoria tieteellisen menetelmän mukainen, mutta fantasia ja jossittelu on täysin ok. Kunhan nämä osataan erottaa ja käyttää oikeissa asiayhteyksissä.
Uskonto: "tuskin on"
Alkoholin käyttö: Usein vähän, harvoin paljon.
Tupakointi: en
Murehtiminen: Aika vähän. Joskus on kausia, että yöllä tulee ahdistusta ja ikäviä ajatuksia, jotka sitten lähtevät kiertämään.
Vuorokausirytmi: aika tavallinen
Työ: tietotyöläinen
Lemmikit: Koira. Ensimmäinen oma, mutta ympärillä (parhailla ystävillä, omilla vanhemmilla) niitä on ollut lapsesta asti. Hevosten kanssa on tullut touhuttua paljon myös.
Ulkonäkö: Makuasia. Itse näen kivoja ja vähemmän kivoja piirteitä. Ehkä ulkonäkö on vuosien myötä parantunut suhteessa omanikäisiin. Nuorena en todellakaan ollut siinä asiassa erityinen, enemmän päinvastoin. Objektiivisesti mulla on mallin mittasuhteet ja pituus, mutta reilut 15 kg ja neljännesvuosisata liikaa.
Harrastukset: ulkoilu, vähän laiska kuntoliikunta, puutarha ja satunnaiset remonttihommat,. Lukeminen. Kausiluontoisesti soittaminen, erilaiset piirtely- ja askarteluprojektit. Jonkin verran yhdistystoimintaa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Vastaa Viestiin