Jokes, vitsejä

Tämä alue on kaatopaikka postauksille, joita valiolautakunta ei hyväksynyt muilla alueilla.
Jos tekee mieli tonkii, niin tee se täällä.
Rere
Reactions:
Viestit: 2048
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 15:43

Jokes, vitsejä

Viesti Kirjoittaja Rere »

Four guys are standing on a street corner: an American, a Russian, a Chinese, and a Finn... A news reporter comes up to the group and says to them:
"Excuse me...What's your opinion on the meat shortage?"

The American says: “What is a shortage?”
The Russian says: “What is meat?”
The Chinese man says: “What is an opinion?”
The Finn says: “What is "Excuse me"?”

Tosirakkautta suomalaiseen tapaan
Pekka ja Justiina ovat olleet aviossa 50 vuotta. On hääpäivä. Pekka töllöttää vaitonaisena telkkarista lätkämatsia, mutta Justiina on romanttisella tuulella merkkipäivän kunniaksi.
Justiina: "Voi Pekka, kun sinä et enää koskaan sano, että rakastat minua."
Pekka: "Johan minä sanoin 50 vuotta sitten kun pappi kysyi. Kyllä minä kerron jos muutan mieleni"

Uskovaisia suomalaisia
On sunnuntainen iltapäivä Sydän-Hämeessä. Uskovainen pariskunta istuu vaitonaisena kahvittelemassa. Isäntä on juuri palannut kirkosta. Emäntä ei tällä kertaa ollut päässyt mukaan kun oli jalka kipsissä kaatumisen vuoksi.
Emäntä on uteliaalla tuulella ja kysyy: "No mistä se pappi saarnasi?"
Isäntä: "Synnistä"
Emäntä: "Mitä se siitä sanoi?"
Isäntä: "Vastusti"

Suomalaisen sotasankarin kotiinpaluu norjalaisen perimätiedon mukaan (K-16)
Moninkertaisesti palkittua sotasankaria Pekkaa haastattelemaan suorassa lähetyksessä on Yleisradio lähettänyt nuoren naistoimittajan.
Toimittaja: "Kerropa Pekka, mitä teit ensimmäiseksi kun tulit kotiin?"
Pekka: "No h*ssin tuota Justiinaa"
Toimittaja häkeltyy mutta saa sentään sanotuksi: "Mutta mitäs teit seuraavaksi?"
Pekka: "No h*ssin toisen kerran"
Nyt toimittaja on jo shokissa mutta saa lopulta takellelluksi: "Mut... Mitäs sitten?"
Pekka: "Otin sitten sukset jalasta ja repun selästä"