Ollako vai eikö olla? Aika poliisiasemalle

Onko taipuvaisuutta nörttiyteen? Saa esittää omia nörtti-projekteja
SHT
Reactions:
Viestit: 658
Liittynyt: 29 Marras 2022, 21:05

Ollako vai eikö olla? Aika poliisiasemalle

Viesti Kirjoittaja SHT »

Tein aamulla passihakemuksen ja erinäisten vaikeuksien jälkeen aloin varata aikaa poliisiasemalle allekirjoitusta ja sormenjälkiä varten. Ensimmäinen vapaa aika oli 18.11, joten varasin sen ja sain ilmoituksen: " Joku toinen ehti ensin".
Sitten tuli varausvahvistus sähköpostiin ja puhelimeen. Eli pitääkö nyt soittaa poliisin asiakaspalveluun ja kysyä, olenko saanut ajan ?
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4921
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Ollako vai eikö olla? Aika poliisiasemalle

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Jos vahvistus tuli niin luulisi että aikakin on varattu, mut itse kyllä soittaisin tai kysyisin sähköpostilla varmuuden vuoksi.

Viimeks kun hain aselupaa menin aamulla suoraan erään pienen lähikunnan poliisilaitokselle ilman ajanvarausta. Jonotin numerolla n. tunnin verran, seuraava vapaa aika oli yli 2kk päässä.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Ollako vai eikö olla? Aika poliisiasemalle

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Jonotusajat vaihtelee suuresti konttoreittain, maaseutu paikkakunnilla on päässyt tunnistautumaan nopeammin.
Same same but different
SHT
Reactions:
Viestit: 658
Liittynyt: 29 Marras 2022, 21:05

Re: Ollako vai eikö olla? Aika poliisiasemalle

Viesti Kirjoittaja SHT »

KultaKikkare kirjoitti: 11 Loka 2023, 10:45 Jos vahvistus tuli niin luulisi että aikakin on varattu, mut itse kyllä soittaisin tai kysyisin sähköpostilla varmuuden vuoksi.

Viimeks kun hain aselupaa menin aamulla suoraan erään pienen lähikunnan poliisilaitokselle ilman ajanvarausta. Jonotin numerolla n. tunnin verran, seuraava vapaa aika oli yli 2kk päässä.
Kiitos neuvosta, kysyin ensin poliisin chatissa, mutta he eivät pystyneet tarkistamaan asiaa. Sieltä sain kuitenkin puhelinnumeron, josta voin kysyä. Soitin ja aika oli varattu minulle.
SHT
Reactions:
Viestit: 658
Liittynyt: 29 Marras 2022, 21:05

Re: Ollako vai eikö olla? Aika poliisiasemalle

Viesti Kirjoittaja SHT »

Keijona kirjoitti: 11 Loka 2023, 10:51 Jonotusajat vaihtelee suuresti konttoreittain, maaseutu paikkakunnilla on päässyt tunnistautumaan nopeammin.
Täällä Kouvolassa kaikki pienet entiset maaseutukunnat kuuluvat Kouvolaan. Luulen, että täällä on vain yksi poliisiasema.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Ollako vai eikö olla? Aika poliisiasemalle

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Aika harvassa niitä näkyy nykyään olevan

https://poliisi.fi/yhteystiedot?p_p_id= ... _mode=view
Same same but different
Vastaa Viestiin