Pois palstalta

Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4822
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja MooM »

Toope kirjoitti: 14 Loka 2023, 16:48
Deimos kirjoitti: 14 Loka 2023, 01:43
Toope kirjoitti: 14 Loka 2023, 00:27
Mesimäyrä kirjoitti: 13 Loka 2023, 23:41 Boikotoi Israelia älä osta Jaffa-appeltsiineja äläkä Orri-mandariineja.
https://finlandagainstapartheid.com/
Ostan israelilaisia tuotteita, en arabien,
mut sehän olen vain minä.
Oli aika raakaa peliä. Mikä tuli taas todistettua. Ihmiset pystyy mihin vain. Me ollaan hirviöitä...
Miksi pitäisi poistaa ketään palstalta? Jos joku ei miellytä, ohita hänet ja kerro oma näkemyksesi.
Näin foorumi toimii:
- Antaen omia näkemyksiä
- eikä kiinnittäen huomiota toisten epämiellyttäviin näkemyksiin.

... kommentoidaan pyterien vastaväittäjien tyhmiä kommentteja toki... Se kuuluu asiaan.
(ikrjoitusvhire harkittu).
Täh? Deimos pyysi, että hänen oma tunnuksensa poistetaan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

No, pidän pitkän tauon. Voisi tuonne kyllä tehdä ominaisuuden että tunnuksen voi poistaa. Mutta aina voi tehdä uuden tunnuksen mutta käsiala pysyy ja sen tunnistaa. Harva meistä on niin psykopaatti että kykenee vetämään vuosikausia täysin eri roolia.

Ja mistä minä tiedän. Palstan kaikki nimimerkit voivat olla yksi ja sama (Jos nyt äärimmilleen mennään).

Kun ketjun aloitin oli promilleja varmaan 3-4. Joskus seuraavana päivänä oli hämärä muistukuva että olin tehnyt yön aika paljon typeryyksiä. Valtaosa osoittautui todeksi.

Kaikki on valmista leikkaukseen. Se on ensi maanataina. Yllättävän ystävällisiä hammaslääkäreitä ja hoitajia vaikka olin tuhannen humalassa vielä aamulla lauantaina. Noottia kyllä tuli itse omasta huolenpidosta hampaiden suhteen. Mutta todistus leikkausta varten on ja mustaa valkoisella. Laitan laskun Purralle tai Orpolle.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4927
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Deimos kirjoitti: 15 Loka 2023, 08:35 No, pidän pitkän tauon. Voisi tuonne kyllä tehdä ominaisuuden että tunnuksen voi poistaa. Mutta aina voi tehdä uuden tunnuksen mutta käsiala pysyy ja sen tunnistaa. Harva meistä on niin psykopaatti että kykenee vetämään vuosikausia täysin eri roolia.
Niin ja mitä järkeä vaikka pystyiskin. Kyl tästä musta saa eniten irti kun on enemmän oma itsensä kuin normaalisti. :)
Ja mistä minä tiedän. Palstan kaikki nimimerkit voivat olla yksi ja sama (Jos nyt äärimmilleen mennään).
No... tota.. todellisuudessahan me ei saatu houkuteltua tänne vanhalta palstalta muita kirjoittajia kun sut ja pyöritetään deep purposen kanssa koko hommaa kaksistaan.

Kyl tää työstä käy.

:lol: 🤪

Kun ketjun aloitin oli promilleja varmaan 3-4. Joskus seuraavana päivänä oli hämärä muistukuva että olin tehnyt yön aika paljon typeryyksiä. Valtaosa osoittautui todeksi.

Kaikki on valmista leikkaukseen. Se on ensi maanataina. Yllättävän ystävällisiä hammaslääkäreitä ja hoitajia vaikka olin tuhannen humalassa vielä aamulla lauantaina. Noottia kyllä tuli itse omasta huolenpidosta hampaiden suhteen. Mutta todistus leikkausta varten on ja mustaa valkoisella. Laitan laskun Purralle tai Orpolle.
Onnea leikkaukseen. Tunnen muutaman jotka on ollu tossa ja kaikki katuvat mikseivät menneet aiemmin. Parantanut elämänlaatua reilusti.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
siili suhonen
Reactions:
Viestit: 796
Liittynyt: 18 Joulu 2022, 21:51

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja siili suhonen »

Deimos kirjoitti: 13 Loka 2023, 23:33 Raspu teki sen ja nyt teen minä. Tähän ketjuun voi kirjoittaa ne jotka jättää palstan... Lopullisesti.

Tää riitti mulle. Ikävä kyllä. Teillä ei ole mitään annettavaa mulle ja varmaan ei toisinkaan päin.

Eli tuhotkaa mun nimimerkki lopullisesti. Mulla ei ole täällä enää mitään eikä tule olemaan.

Jos ette siihen pysty aika onnettomia olette. Eli tuhotkaa nimimerkki Deimos.
Kiehtovan dramaattista. Eikö olekin mielenkiintoista miten iso rooli erilaisten some ja keskustelualustojen ylläpitämillä virtuaalisilla yhteisöillä on identiteettimme ja minäkuvamme muodostumisessa. Koemme osan itsestämme tuhoutuvan jos emme enää ole kuulemassa mistä virtuaalilaumamme juoruaa.
Itse tietysti valintasi teet mutta uskon puhuvani koko palstan puolesta kun huomautan että sinulla kirjoitustesi perusteella on erittäin vilpitön ja utelias sydän.
Noiden ominaisuuksien tuoma lisäarvo pitkälti laumaviettien dominoimaan virtuaalikeskusteluun lienee ilmeinen ja siksi nähdäkseni sinulla on moraalinen velvollisuus jatkaa palstalla. Mutta tuo on vain oma näkemykseni. En rupea moraaliani sinulle tuputtamaan tietenkään.
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Toope kirjoitti: 14 Loka 2023, 16:48
Deimos kirjoitti: 14 Loka 2023, 01:43
Toope kirjoitti: 14 Loka 2023, 00:27
Mesimäyrä kirjoitti: 13 Loka 2023, 23:41 Boikotoi Israelia älä osta Jaffa-appeltsiineja äläkä Orri-mandariineja.
https://finlandagainstapartheid.com/
Ostan israelilaisia tuotteita, en arabien,
mut sehän olen vain minä.
Oli aika raakaa peliä. Mikä tuli taas todistettua. Ihmiset pystyy mihin vain. Me ollaan hirviöitä...
Jos joku ei miellytä, ohita hänet
Ai koska tärkeintä on se miltä itsestä tuntuu, ja toissijaita on todellisuus.

Screenshot_2023-10-15-22-13-01-676_com.android.chrome-edit.jpg
Same same but different
siili suhonen
Reactions:
Viestit: 796
Liittynyt: 18 Joulu 2022, 21:51

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja siili suhonen »

Deimos kirjoitti: 13 Loka 2023, 23:33 Raspu teki sen ja nyt teen minä. Tähän ketjuun voi kirjoittaa ne jotka jättää palstan... Lopullisesti.
En tiennytkään että hyvä veli Raspukin on poistunut keskuudestamme. Sääli. Hänellähän oli paljon hyviä oivalluksia ihmisestä ja elämästä ja lisäksi nosti pöydälle paljon pohdintaa, tunteitakin herättäneitä kysymyksiä.
Toisaalta ymmärrettävää. Iän myötähän sikäli viisastuu että alkaa arvostamaan aikaansa eri tavalla. Eikö raspullakin kuitenkin perhe ja Thaimaan monet mahdollisuudet niin lienee luonnollista että netissä roikkuminen alkaa tuntua vähän turhalta ajan tuhlaukselta.
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18789
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja John Carter »

On se Raspu ennenkin poistunut määräajoiksi ja palannut aina takaisin. Deimoskin on aika monta kertaa ja Hande teki asiasta jopa taiteenlajin aikoinaan.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
siili suhonen
Reactions:
Viestit: 796
Liittynyt: 18 Joulu 2022, 21:51

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja siili suhonen »

Deimos kirjoitti: 15 Loka 2023, 08:35 No, pidän pitkän tauon.
Tästä tuli mieleen että tuo voi olla hyväkin idea. Niin tekevät joskus suuret mestaritkin

Sinä olet näyttösi antanut. Se on ihan ok vetää henkeä ja antaa itsellesi vähän aikaa ja rauhaa. Tulet sitten takaisin kun siltä tuntuu. Täällä me olemme ja iloitsemme jälleennäkemisestä kun se aika koittaa. Kaikkea hyvää matkallesi.
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Olen draamaqueen (tai king). Hengähdän hetken. Ja poden toipumista. En usko että mawa enää irtoaa tai sitten irtoaa koko jalka.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
siili suhonen
Reactions:
Viestit: 796
Liittynyt: 18 Joulu 2022, 21:51

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja siili suhonen »

Deimos kirjoitti: 16 Loka 2023, 02:13 Olen draamaqueen (tai king). Hengähdän hetken. Ja poden toipumista. En usko että mawa enää irtoaa tai sitten irtoaa koko jalka.
Kuninkaista ja kuningattarista.
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4927
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Kohina
Reactions:
Viestit: 2662
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Ever wondered how many symptoms make up all of adult psychopathology described in the DSM-5? It’s 628!

How many do you think repeat across multiple diagnoses? If you answered 231 symptoms repeating a total of 1022 times (median 3 times per symptom, range 2-22), good job!
Make Keke Great Again
Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3704
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja Toope »

Keijona kirjoitti: 15 Loka 2023, 22:15 Ai koska tärkeintä on se miltä itsestä tuntuu, ja toissijaita on todellisuus.
Juu, niin. :D
Annetaan hörhöjenkin elää, he voivat oppia.
Nnjoo, olen itsekin ns. "äärioikeistolaisiksi" leimattuja, joita on haluttu kieltää palstoilta. Nykyään toki vähemmän kun monikulttuuri/monietnisyys- ajattelut tms. haukkaavat pa...aa jopa valtamediassa. Mutta sananvapaudessa olen fanaattinen, en halua kieltää sitä vihervasemmistoltakaan, vaikka kaikki tiedämme heidän olevan väärässä ajamissaan poliittisissa asioissa.
He haluavat kieltää minunkaltaisiani nationalisoikeistolaisia, mutta minä en ole vihervasemmiston kaltainen. Minä sallin sananvapautta myös heille, jotka eivät ole samaa mieltä kanssani. Ja heille, jotka ovat väärässä.

Onhan se aika selvää, että universaali sananvapaus on oikeistolainen ajatus ja normeihin perustuva sananvapaus on vihervasurien sens..., siis sananvapauskäsitystä?!
Oikeisto ei ole uhka sananvapaudelle, autoritarismiin taipuva vasemmisto on.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11149
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Deimos kirjoitti: 16 Loka 2023, 02:13 Olen draamaqueen (tai king). Hengähdän hetken. Ja poden toipumista. En usko että mawa enää irtoaa tai sitten irtoaa koko jalka.
Oliko leikkaus jo ?
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Pois palstalta

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Toope kirjoitti: 18 Loka 2023, 16:10
Keijona kirjoitti: 15 Loka 2023, 22:15 Ai koska tärkeintä on se miltä itsestä tuntuu, ja toissijaita on todellisuus.
Juu, niin. :D
Annetaan hörhöjenkin elää,
Eihän siitä olisi tarvisi huolestua jos olisivat haitallisia vain itselleen, mutta valitettavasti vahingoittavat myös ympäristöä ja koko ekosfääriä.
Same same but different
Vastaa Viestiin