Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5994
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Minimus Yahves kirjoitti: 19 Loka 2023, 10:56 Minä en kypärää käytä. Ajan teitä pitkin, joten en kypärää tarvitse. Ja lisäksi se häiritsee huomattavasti kaikkia aisteja, joten se vain vaarantaisi muut.

Voin minäkin kaatua ja olen kaatunutkin, mutta kestän kaatumiset kuin mies. Ei noissa nopeuksissa kallo säry millään ilveellä.
Soon miähen puhetta!

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5994
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Goswell kirjoitti: 19 Loka 2023, 11:44 Mitä sillä oli kädessä?
Aimo jortikka...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Paikalla
Susa
Reactions:
Viestit: 7757
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Pakko oli tuo itku-nauru-hymiö reaktioon laittaa, vaikka sen jotkut "ei tykkäämiseksi" tulkitsevatkin.
Paikalla
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4398
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Brainwashed kirjoitti: 19 Loka 2023, 21:24
Goswell kirjoitti: 19 Loka 2023, 11:44 Mitä sillä oli kädessä?
Aimo jortikka...

8-)
Jaa, että sillä lailla. Ehe ehe.
Minun mielestä noin.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Valtio ei toimi jos kaikkea liikaa kytätään.
Esim. tietty määrä pimeetä työtä on suotavaa.
Jos kaikista duuneista pitää maksaa verot niin ei niitä ole kaikilla varaa edes teettää.

Ite kävelen aina punaisia päin jos autoja ei tule.
On järjetöntä seisoa valoissa tyhjällä tiellä.
ID10T
Reactions:
Viestit: 11076
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Raspu kirjoitti: 20 Loka 2023, 07:00 Valtio ei toimi jos kaikkea liikaa kytätään.
Esim. tietty määrä pimeetä työtä on suotavaa.
Jos kaikista duuneista pitää maksaa verot niin ei niitä ole kaikilla varaa edes teettää.
Kuka sitten olisi oikeutettu pimeän työn tekemiseen/teettämiseen? Byrokraateille ainakin tulisi lisää työtä.
Raspu kirjoitti: Ite kävelen aina punaisia päin jos autoja ei tule.
On järjetöntä seisoa valoissa tyhjällä tiellä.
Näin toimin itsekin. Jalankulkuvalojen toimintalogiikkaakin voisi muuttaa, sillä monissa risteyksissä on myös liikennekamera, joka voisi liikenteen selvästi harventuessa pitää jalankulkijoille vähemmän punaista valoa.
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja Molli »

Susa kirjoitti: 19 Loka 2023, 10:31
Olipas pitkä purkaus. Ja jopa virheellinen.
Polkupyöräilijällä ei ole kypäräpakkoa.
..Kas, hauskuus kulma, ei havainnosta ilmentynytkään..
...ja - ei ole kypäräpakkoa, siis kiitos korjauksesta, olen käsittänyt väärin ...
..kujansuussa asuva vanhempi setä kertoi kesällä pollaritätin huomauttaneen "missä kypärä?" kun hän käväisi marketissa ..
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja Molli »

Keijona kirjoitti: 19 Loka 2023, 10:02 Se on tekopyhää, kun itsekkäät kritisoi muita itsekkyydestä. Sellaista se on, kun saa yksilön vapauteen vedoten valita itsellesi sopivan terveen itsekkyyden.

"Yksilökeskeisten yhteiskunta on paradoksi."
Moit!
..toisinaan kirjoitat niin "laajakatseisesti", jottei oikein ajatus aukea.. ..?
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja Molli »

Minimus Yahves kirjoitti: 19 Loka 2023, 10:56 Minä en kypärää käytä. Ajan teitä pitkin, joten en kypärää tarvitse. Ja lisäksi se häiritsee huomattavasti kaikkia aisteja, joten se vain vaarantaisi muut.

Voin minäkin kaatua ja olen kaatunutkin, mutta kestän kaatumiset kuin mies. Ei noissa nopeuksissa kallo säry millään ilveellä.
...mä ostin kaksi kesää sitten polkupyöräkypärän, mutta semmoisen enempi pallon mallisen, oikeasti se olikin ns skeittikypärä.. Tämä kypärä oli noin kaksi kesää hattuhyllyllä,
mutta
työmaalla kannoin kohtuu raskasta akselia halliin, ja pienestä lumisateesta johtuen ei ollut minkäänlaista havaintoa alla olevasta peilijäästä.
liukastuin niin nopeasti selälleni, jotta näin karvalakin olevan sielä tippuma matkallaan noin puolen miehen korkeudella. Kaatua voi "salamaa nopeammin", takana parinaskeleen päässä seuraava vanhempi herra tokasi, "Oikein rusahti". Tuota en itse kuullut, rusahdusta siis.
Pää ja hartiat oli vasta seuraavana päivänä kolahduksesta kipeät, ja muutaman päivän ajan.
Joten aloin seuraavasta aamusta käyttämään tuota polkupyöräkypärää, jos kerran kesken askeleen voi noin nopeasti kaatua..

Aikamonelle olen selvittänyt liukastumisen ja kertoen, jotta polkupyöräkypärää kannattaa pitää.. ajellessa.
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Rehellistä kansalaistottelemattomuutta ?

Viesti Kirjoittaja Molli »

..jompikumpi iltapäivä lehti, kertoi jotta "koirarekkarissa" on vasta 1/10 suomen sesseistä.. n. 90.000 ! Aikapaljon kuitensakin..
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Vastaa Viestiin