Mitä kokkasit?
Re: Mitä kokkasit?
Spagettia ja kermaista tomaattijauhelihakastiketta kantarelleilla ja chilillä.
The opinions of this pseudonym are by no means to be conceived as existing always in my own conviction; nor is any inference justily to be drawn from the writing above as prejudicing any philosopical doctrine of whatever kind.
Mä laitoin vuokaan 5 dl kauraa ja päälle litran kasvislientä ja pussin wokkivihanneksia. Viipaloin possun pihvifileen (ulkofile luulisin), ladoin kauraisen liemen päälle ja maustoin ujostelematta (tässä vaiheessa epäilytti). Uuniin tunniksi, lopussa peitettynä ja yllättävän maukasta tuli. Kaura oli kuin ylikypsää risottoriisiä ja maku kävi tuohon hyvin.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Taidan ylittää itseni.
“if you quote this, you can be the first person to quote someone quoting someone quoting himself quoting someone”
― Sabine Hossenfelder, Lost in Math: How Beauty Leads Physics Astray
Pasmesanpaneroitua kanaa kinkku-juustotäyteellä, bearnaisea, riisiä ja salaattia. Paistaissea juustot meinas tulla ulos ja taidan vieläkin laittaa bearnaiseen liian vähän voita.
The opinions of this pseudonym are by no means to be conceived as existing always in my own conviction; nor is any inference justily to be drawn from the writing above as prejudicing any philosopical doctrine of whatever kind.
Tulisuus katoaa jonnekin
. Luulen että se on tuo kookoskerma. Vaikka otin aromit irti sipuleista ja chileistä
niin aika mieto potku. Tai sitten mun chilit on mietoja
.
“if you quote this, you can be the first person to quote someone quoting someone quoting himself quoting someone”
― Sabine Hossenfelder, Lost in Math: How Beauty Leads Physics Astray
Kookoskerma vie tulisuuden chileistä suussa, mutta mahassa polttelee silti. Itse suosin rawiteja, jos haluan tehdä tulista ja niitä on saatavilla. Niiden potku päihittää kookosmaidon tai -kerman.
- Minimus Yahves
- Reactions:
Lounas. Kokattu kyllä jo kesäkuussa
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Olisiko heittää jollakin ideaa. 4 miestä ja minä syötäisiin rahaa saisi mennä itse ateriaan about 30€
Leivät ja juomat sitten erikseen.

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Lasagne
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Nistipata
Äärioikeisto sanoo vihaavansa neekereitä, siinä missä tiedostava vassari tietää että heitäkin vituttaisi olla neekeri.
Risotto, kanaa ja kasviksia, ruokaisa keitto, salaatti tai pata. Vähemmän on ruokia, joita ei saa 30€:lla viidelle, kuin niitä, joita saa. Jos ei ihan michelin-tason kriteerit ole ja piperrä monilla eri raaka-aineilla tai kalliilla sellaisilla, niin ei tuossa minusta erityistä suunnittelua tarvita.
No saahan kiloon naudan sisäfilettä uppoamaan jo itsessään sen 30 eikä riitäkään. Mutta muuten kyllä vaihtoehtoja löytyy. Uuniruoka on siitä kiva, että voi valmistella ajoissa eikä tarvitse päivystää hellan ääressä. Joku pitkään haudutettu paistiliha ja esim valkosipulinen kermaperunalaatikkokin on helppo ja kätevä. Tai jos porukalla kokataan, niin pizzat, tortillat, hampparit jne
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Ja tuottaja saa siitä sisäfileestä 4 euroa.MooM kirjoitti: ↑18 Syys 2023, 12:40 No saahan kiloon naudan sisäfilettä uppoamaan jo itsessään sen 30 eikä riitäkään. Mutta muuten kyllä vaihtoehtoja löytyy. Uuniruoka on siitä kiva, että voi valmistella ajoissa eikä tarvitse päivystää hellan ääressä. Joku pitkään haudutettu paistiliha ja esim valkosipulinen kermaperunalaatikkokin on helppo ja kätevä. Tai jos porukalla kokataan, niin pizzat, tortillat, hampparit jne
Kaurapuuro.
Minun mielestä noin.
Kanaa, glillimakkaraa, sipulia, pensaspapuja, katkarapuja, valkokaalia ja paistettua riisiä. Paistetussa riisissä pari kananmunaa. Ei niin houkuttelevan näköistä, mutta tolkuttoman hyvää. Jos olis lohdun tarvetta, söisin tätä lohturuokana. Grillimakkara ja paistettu riisi ei ole ihan perinteisin yhdistelmä, mutta sopii hyvin tuohon sekameteliin.